ریال
يكشنبه 9 ارديبهشت 1403

مهسا

مهسا

یکشنبه, 14 آبان 1396 06:03

ردیاب حیوانات خانگی

با این ردیاب شما قادر خواهید بود در هر لحظه از محل دقیق حیوان خانگی خود بر روی موبایل یا کامپیوتر باخبر شوید . این ردیاب یکی از کوچکترین ردیابهای سیار در کل دنیا برای امر ردیابی است . سایز دستگاه (ضخامت *عرض*طول( 64 *46*17 mm وزن 45 گرم دارای 2 عدد باطری شارژی و شارژر این دستگاه دارای 2 عدد باطری شارژی موبایلی قابل شارژ میباشد که هرکدام بسته به نوع استفاده از 15 ساعت الی 60 ساعت شارژ نگه میدارند و زمانی که باطری ضعیف شود به شماره تعریف شده شخص یک پیامک هشدار ارسال میشه تا شخص نسبت به تعویض باتری اقدام نمایید . داری مبدل برق 12 الی 36 ولت هشدارهای بسیار ارزشمند این ردیاب هوشمند در مواقع ضروری پیامهای هشداردهنده ای را به موبایل شما ارسال مینماید. 1. حرکت با سرعت بیشتر از حد مجاز 2.خارج یا وارد شدن به یک محدوده خاص 3.ضعیف شدن باتری ردیاب 4. فشار دکمه کمک اضظراری بر روی ردیاب 5. ورود به منطقه کور و بدون سیگنال GPS دارای پنل ردیابی فارسی برا ی گوشیهای آی او اس و اندروید سیستم موقعیت یابی در نقاط کور LBS امکانات فراوان دیگر امکان ذخیره سازی مسیرهای پیموده شده بر روی یک حافظه جانبی در زمان قطع شبکه موبایل امکان پشتیبانی از دوسیمکارت ارسال لینک گوگل مپ چهت ردیابی در گوگل دارای سیم اتصال به باطری ماشین ریست شدن بوسیله پیامک و دکمه ریست دارای شوک سنسور داخلی و امکان اتصال به شوک سنسور خارجی
دوشنبه, 09 اسفند 1395 12:47

تعمیرات شهرک

سامانه تعمیرات شهرک شرکت سایتال ،جهت رفاه حال ساکنین محترم شهرکها،این امکان را میدهد که هر مجموعه ای با توجه به نیاز واحدهایش یک سامانه را سازماندهی نماید تا اعضای شهرک بتوانند نیازهای خود را از جمله تعمیرات یا نیاز به وسایل یا خدمات جدید در نقاط مختلف واحد خود را ثبت کرده و نوبت تعمیر یا مشاوره دریافت کنند و بنا به نیاز تیم پشتیبانی برای آنها ارسال میگردد.
دوشنبه, 09 اسفند 1395 12:47

رزرواسیون

سیستم رزرواسیون سایتال یک سیستم کامپیوتری است که وظیفه رزرو و سایر امکانات مرتبط را در رستوران ها ، باشگاه ها، هتل ها و ... دارد.از امکانات این سیستم تعریف پرسنل،امکان تعریف و تغییر ظرفیت،تفکیک ثبت اطلاعات به صورت خانواده و پرسنل،امکان ارتباط با دستگاه کارت خوان،تفکیک حالت صرف در بیرون و رستوران،رعایت محدودیت برای تعداد کل،امکان تخصیص کارت مغناطیسی،تعریف تاریخ اعتبار برای کارت،امکان تعریف رستوران های متعدد و ...می باشد.
دوشنبه, 09 اسفند 1395 12:47

تلفن گویا

تلفن گویای سایتال برای سازمان هایی طراحی شده است که از تعداد زیادی تلفن آنالوگ استفاده می کنند. با استفاده از این سیستم سازمان ها می توانند از قابلیت های IP PBX های پیشرفته از قبیل صندوق صوتی،اپراتور خودکار،اتصال به دفتر راه دور،پل کنفرانس ،ضبط تماس ،جزئیات تماس ،پیام رسانی یک پارچه و... نیز استفاده کنند.
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.