ریال
جمعه 7 ارديبهشت 1403

تیام

تیام

جمعه, 19 آذر 1395 11:48

عملیات هات تپ

هات تپ به منظور افزودن یا مسدود ساختن انشعابات مختلف به طوری که مانع از ادامه یافتن جریان نشود، صورت می گیرد. در این عملیات نیازی به تخلیه مخازن و خطوط نمی باشد و این بزرگترین مزایای عملیات هات تپ می باشد. شرکت پیشگام صنعت ابزار به عنوان معتبرترین شرکت شناخته شده در زمینه خدمات هات تپ، گاز، نفت، پتروشیمی، فراساحلی بیش از یک دهه است که فعالیت دارد و از مهم ترین تامین کنندگان تجهیزات نیروگاهی می باشد که اعتبار خود نزد مشتریان را مدیون احترام به جدول زمانی کاری و خوش قولی، توانایی بالای ساخت، دقت بالا، رعایت ایمنی در کار است.
جمعه, 19 آذر 1395 11:47

عملیات هات تپ

هات تپ به فعالیت مسدود سازی یا سوراخ کردن تحت فشار می گویند و این عملیات در حالی صورت می گیرد که مخازن یا خطوط در حال بهره برداری و تحت فشار باشد و این عملیات به این دلیل انجام می گیرد که متوقف نشود. شرکت پیشگام صنعت ابزار با سابقه بیش از یک دهه در زمینه هات تپ معتبرترین شرکت می باشد. هات تپ یک تکنیک جایگزین است که باعث اتصال بدون خاموشی سیستم و نشتی گاز به جو می شود. پیشگام صنعت ابزار حتی در شرایط سخت مانند دمای بسیار بالا پاسخگوی نیاز مشتریان خود می باشد و همواره سعی در راضی نگه داشتن آنان داشته و دارد.
جمعه, 19 آذر 1395 11:41

عملیات هات تپ

هات تپ فرآیندی است که از ایجاد و جوشکاری یک اتصال و انشعاب جدید روی خطوطی که در هریک از صنایع پتروشیمی، معدن کاری، میدان های فرآیندهای گازی و نفتی، جنگل کاری، مراکز کارگاهی، تاسیسات مرتبط با شرکت گاز و شهرداری ها در حال سرویس دهی می باشند.کاربرد هات تپ در محیط ها و سیستم های مختلف مانند: فاضلاب، بخار و مواد شیمیایی، پتروشیمی و گاز می باشد. شرکت پیشگام صنعت ابزار به عنوان معتبرترین شرکت ایرانی با بیش از یک دهه فعالیت در این زمینه با ارایه خدمات 24 ساعته در مواقع اضطراری در خدمت مشتریان عزیز می باشد.
جمعه, 19 آذر 1395 11:37

عملیات هات تپ

شرکت پیشگام صنعت ابزار با بیش از یک دهه تجربه در زمینه صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و به خصوص هات تپ (اشعاب گیری-خطوط سیالات) می باشد. این شرکت با عملیات بی شماری که در زمینه کاری هات تپ داشته و سابقه طولانی در خدمات خطوط لوله سبب به دست آوردن اعتبار ویژه در میان شرکت هایی که در حوزه کاری خطوط لوله و هات تپ فعالند، شده است. ایمنی بالا هنگام کار، توانمندی بالای ساخت، رعایت کردن جدول زمانی و خوش قولی از ارکانی هستن که پیشگام صنعت ابزار آن ها را سرلوحه کار خویش قرار داده است و طبق این اصول و استانداردها فعالیت می کند.
شرکت تیام رایان ارتباط با سابقه چندین ساله در زمینه طراحی سایت، تجارت الکترونیک و بهینه سازی وب و تولید محتوای تخصصی فعال می باشد. این شرکت همچنین در حوزه طراحی گرافیک، خدمات عکاسی صنعتی و تبلیغاتی برگزاری دوره های آموزشی طراحی سایت نیز فعالیت دارد. طراحی سایت توسط تیام رایان ارتباط به صورت سفارشی و با امکانات خاص صورت می گیرد و تولید محتوا نیز به صورت تخصصی در زمینه های کاری مورد نظر انجام می گیرد. در کنار ایجاد محتوای تخصصی، بالا بردن رتبه در موتورهای جستجو نظیر: گوگل و به عبارتی بهینه سازی موتور جستجو تاثیر بسزایی در رونق کسب و کار شما به واسطه دیده شدن و در دسترس بودن راحت قرار خواهد گرفت که شرکت تیام رایان ارتباط به طور تخصصی و طبق متدهای پیشرفته این امر را انجام می دهد.
شرکت توسعه تجارت بین الملل (آویژه تدبیر) با سال ها تجربه در حوزه صادرات محصولات ایرانی در این زمینه گامی نو نهاده است . این شرکت دلیل پیشرفت نامناسب ایران در عرصه صادرات را نبود مرجعی تخصصی و چند زبانه در این حوزه که بتواند محصولات ایرانی را با روشی درست به بازارهای بین المللی معرفی کند می داند. شرکت آویژه تدبیر پس از یک سال تحقیقات بازاریابی و بررسی بازار صادرات جهانی لزوم سامانه ای که این امکان را فراهم کند را ضروری دانست و درصدد طراحی و پیاده سازی آن برآمد. در این راستا با الگوبرداری از معروف ترین سایت های B2B دنیا و جذب زبده ترین کارشناسان حوزه تجارت الکترونیک، نرم افزار، بازاریابی و فروش، فناوری اطلاعات در این راه گام نهاد. شرکت آویژه تدبیر امیدوار است با طراحی این سامانه و خدمات تخصصی آن، تولید کنندگان عزیز بتوانند آسوده تر از گذشته از کسب و کار خود بهره مندی کنند.
جمعه, 19 آذر 1395 10:56

آموزشگاه موسیقی گام

آموزشگاه موسیقی گام در کرج با به همراه داشتن کادر متخصص، اساتید مجرب و تجهیزات آموزشی نظیر در اختیار داشتن سالن کنسرت با گنجایش صد نفر و نورپردازی مناسب، پیشرو در زمینه آموزش موسیقی در تمام سنین می باشد. همچنین این آموزشگاه شرایطی را فراهم نموده است تا والدین هنرجویان و بینندگان در این سالن حضور یابند و نظاره گر اجرای این عزیزان از نزدیک و به صورت زنده باشند. برخی خدمات آموزشگاه موسیقی گام شامل : ترکیب زبان انگلیسی با موسیقی، استعدادیابی کودکان زیر هفت سال، تدریس موسیقی با متد بین المللی ABRSM به زبان انگلیسی برای هنرمندان مشتاق به اخذ مدرک بین المللی، برقراری و هماهنگی کنسرت های منطقه ای و داخلی، کلاس های آموزش آنلاین و رفع اشکال توسط استاد مربوطه، و برگزاری برنامه های شاد برای نونهالان می باشد.
کلینیک سمعک قلهک واقع در تهران- خیابان شریعتی(قلهک)، بالاتر از خیابان یخچال، شماره 1511 فعالیت خود را در بخش شنوایی از سال 1371 آغاز نموده که در حال حاضر در دو شیفت صبح و بعد از ظهر پذیرای مراجعین محترم می باشد. انجامانواع آزمایشات شنوایی سنجی جهت درمان و رفع مشکلات شنوایی و انجام تست شنوایی در تمام مقاطع سنی حتی نوزادان تازه متولد شده، خدمات ساخت صدا شکن و همچنین تجویز و فروش انواع سمعک های معتبر دنیا و ملزومات آن ها همراه با گارانتی در این کلینیک صورت می گیرد. جهت تماس یا کلینیک سمعک قلهک جهت تعیین وقت مشاوره یا انجام آزمایشات شنوایی با شماره 22630006 تماس بگیرید.
جمعه, 19 آذر 1395 10:49

آموزشگاه موسیقی چکاوک

آموزشگاه موسیقی چکاوک با مدیریت سرکار خانم کاناز دیفرخش (کارشناس نوازندگی گیتار کلاسیک از دانشگاه هنر) و مدیر مسئول سرکار خانم فاطمه ریوند (کارشناس ارشد نوازندگی تار از دانشگاه هنر) سعی نموده است نگرشی فراتر از فعالیت های مرسوم در زمینه آموزش موسیقی ایجاد و با شعار آموزش هدفمند در این راه گام بردارند. فعالیت آموزشگاه موسیقی چکاوک واقع در کرج- پل آزادگان، شامل: موسیقی ارف کودکان، آواز سنتی-پاپ-کلاسیک، آموزش مبانی موسیقی (سلفژ-تئوری موسیقی)، تدریس کلیه سازهای سنتی-کلاسیک-پاپ می باشد که زیر نظر اساتید مجرب موسیقی و آواز برگزار می شود. آموزشگاه موسیقی چکاوک به منظور امکان آموزش موسیقی برای عزیزان ناتوان جسمی شرایطی را فراهم نموده تا این عزیزان نیز بتوانند خلاقیت های خود را در زمینه موسیقی شکوفا سازند.
شرکت سحر پلاستیک با تجربه 32 ساله خود در صنعت تولید محصولات پلاستیکی از سال 1363 تا به امروزفعالیت داشته است. این شرکتتوسط تجربه چندین ساله در این عرصه با به خدمت گرفتن تکنولوژی مدرن، استفاده از مواد اولیه درجه یک و کادر متخصص توانسته نامی ماندگار در این صنعت باشد و به جایگاه بالایی دست یابد. شرکت سحر پلاستیک همچنین در زمینه تولید محصولات خانگی و دکوراسیون داخلی فعال می باشد و محصولاتی از قبیل: پارتیشن پلکسی پنل سحر با نام تجاری جیلدا، دراور پلاستیکی از جنس پلاستیک فشرده و سخت را روانه بازار نموده است. مجموعه سحر پلاستیک با فراهم آوردن سرویس خرید آنلاین امکان خرید اینترنتی را که باعث راحتی حال مشتریان گرامی می شود، فراهم نموده است.
صفحه 1 از 2
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.