ریال
يكشنبه 9 ارديبهشت 1403

اسدی

اسدی

دوشنبه, 14 اسفند 1396 12:25

مشارکت در ساخت

مشارکت در ساخت انواع ساختمان های مسکونی،تجاری-اداری و .... مشارکت در سفتکاری ساختمان مشارکت در نازک کاری ساختمان اخذ انواع مجوزها و پروانه ها جهت انجام کار انجام مشارکت در ساخت با بهترین شرایط کاری زمین از شما،ساخت از ما معرفی پروژه های پربازده و نمونه در سطح کشور جهت سرمایه گذاری
تامین مصالح ساختمانی به صورت اعتباری و تهاتر با ملک، زمین،کارخانه و .... در اصفهان و سایر استان ها انجام تهاتر در منطقه 1و2 تهران در کمتر از 10روز کاری تامین انواع آهن آلات ساختمانی و صنعتی ،لوله و اتصالات تامین انواع کاشی و سرامیک ، سنگ های طبیعی و مصنوعی تامبن سیمان در تناژ بالا به صورت اعتباری فروش کلیه مصالح با شرایط ویژه عقد قرارداد با قیمت توافقی 15سال سابقه همکاری با انبوه سازان،سرمایه گذاران و پیمانکاران در تهران،قم،شیراز،مازندران،اصفهان،بوشهر ....
فروش انواع آهن آلات ساختمانی و صنعتی با شرایط ویژه فروش نقدی میلگرد(20تا30تومان) زیر قیمت تابلو کارخانه فروش میلگرد در تناژ بالا به صورت اعتباری و تهاتر تامین انواع آهن آلات صنعتی و ساختمانی فروش آهن در تناژ بالا به صورت ضمانت نامه بانکی تامین آهن به صورت ترهین ملک(مسکونی) خرید و فروش حواله آهن
طراحی و اجرای سالن های پذیرایی و تشریفات طراحی فضای سبز و منظر باغ ها و باغ رستوران ها طراحی داخلی سالن های تالار و رستوران و غذاخوری ها استفاده از جدیدترین طرح ها و مصالح طراحی داخلی نورپردازی و محوطه سازی زیبا طراحی دکوراسیون داخلی و محوطه سازی تالارها و سالن های تشریفات مطابق با جدیدترین طرح های روز دنیا بازسازی و طراحی تالارهای قدیمی با طرح های جدید و زیبا اجرای دقیق و فنی با اکیپ اجرایی متخصص و مورد تایید سازمان نظام مهندسی آماده همکاری با نهادهای دولتی و خصوصی، شرکت های تعاونی،مراکز صنعتی،درمانی،آموزشی ،تجاری و اداری با بیش از15 سال سابقه اجرای تخصصی و همکاری با نهادهای دولتی و خصوصی و رزومه کاری موفق در خدمت شما هستیم.
طراحی داخلی مطابق با آخرین استاندارهای طراحی روز دنیا بازسازی کامل ساختمان در کوتاهترین زمان مطابق با جدیدترین مصالح کاربردی طراحی داخلی همراه با نورپردازی های ویژه و طراحی مطابق با سلیقه کارفرما استفاده از جدیدترین شیوه های تزئیناتی و طراحی داخلی ساختمان بازسازی دفاتر و فضاهای اداری،تجاری،درمانی،آموزشی، و مغازه ها و ..... اجرای کار به صورت اعتباری اجرای دقیق و فنی با اکیپ اجرایی متخصص و مورد تایید سازمان نظام مهندسی آماده همکاری با نهادهای دولتی و خصوصی، شرکت های تعاونی،مراکز صنعتی،درمانی،آموزشی ،تجاری و اداری با بیش از15 سال سابقه اجرای تخصصی و همکاری با نهادهای دولتی و خصوصی و رزومه کاری موفق در خدمت شما هستیم.
فروش سنگ های مصنوعی(کرافت استون) در بیش از 20 سمپل مختلف با کیفیت عالی فروش انواع سنگ های طبیعی در سایزهای مختلف طراحی و اجرای سنگ های مصنوعی و طبیعی تامین سنگ با متراژ بالا به صورت اعتباری و تهاتر تامین شن و ماسه و انواع سنگ ها(گچ-آهک-مرمریت-تراورتن....)با قیمت بسیار مناسب آماده همکاری با نهادهای دولتی و خصوصی، شرکت های تعاونی،مراکز صنعتی،درمانی،آموزشی ،تجاری و اداری با بیش از15 سال سابقه اجرای تخصصی و همکاری با نهادهای دولتی و خصوصی و رزومه کاری موفق در خدمت شما هستیم.
اجرای پیمانکاری ساختمان های مسکونی،تجاری-اداری،صنعتی و... انجام سفت کاری و نازک کاری با قیمت توافقی و بسیار مناسب 15سال سابقه تخصصی در اجرای سوله های صنعتی و کارهای اجرایی ساختمان در مقیاس کلان انجام محاسبات ،طراحی و اجرای کار با بهترین شرایط کاری و بهترین قیمت پیشنهادی اجرای دقیق و فنی با اکیپ اجرایی متخصص و مورد تایید سازمان نظام مهندسی اجرای تخصصی باغ ویلا و منظر سازی مطابق با استاندارها و طرح های روز دنیا آماده همکاری با نهادهای دولتی و خصوصی، شرکت های تعاونی،مراکز درمانی،آموزشی و تجاری با بیش از15 سال سابقه اجرای تخصصی و همکاری با نهادهای دولتی و خصوصی و رزومه کاری موفق در خدمت شما هستیم.
فروش انواع ورق آلومینیوم کامپوزیت در اصفهان 15سال اجرای تخصصی نمای کامپوزیت اجرای بیش از 450نمای داخلی و خارجی کامپوزیت تجاری عقد قرارداد با قیمت توافقی انجام کار به صورت اعتباری ارائه ضمانت نامه 15ساله بیمه ایران انجام کار به صورت کلیدی و متر مربعی با قیمت پیشنهادی انجام کار در اصفهان(و حومه) و سایر استان ها با شرایط ویژه اجرای دقیق و فنی با اکیپ اجرایی متخصص و مورد تایید سازمان نظام مهندسی آماده همکاری با نهادهای دولتی و خصوصی، شرکت های تعاونی،مراکز درمانی،آموزشی و تجاری .... با15سال سابقه اجرای تخصصی و همکاری با نهادهای دولتی و خصوصی و رزومه کاری موفق در خدمت شما هستیم.
دوشنبه, 14 اسفند 1396 12:25

اجرای انواع سقف های کاذب

فروش ویژه انواع سقف های کاذب(کناف،آلومینیوم،....) با قیمت بسیار مناسب مجری انواع سقف های کاذب،کناف،نورپردازی،تایل آلومینیوم و ...... اجرای انواع سقف های کاذب در متراژ بالا با قیمت توافقی انجام کار به صورت اعتباری و عقد قرارداد به صورت توافقی 15سال تجربه فروش و اجرای تخصصی (ادارات دولتی،نیمه دولتی،خصوصی) فروش عمده برای پروژه های بزرگ به صورت اعتباری و تهاتر اجرای دقیق و فنی با اکیپ اجرایی متخصص و مورد تایید سازمان نظام مهندسی آماده همکاری با نهادهای دولتی و خصوصی، شرکت های تعاونی،مراکز صنعتی،درمانی،آموزشی و تجاری با15سال سابقه اجرا،فروش و همکاری با نهادهای دولتی و خصوصی و رزومه کاری موفق در خدمت شما هستیم.
دوشنبه, 14 اسفند 1396 12:26

فروش ویژه چوب پلاست

فروش ویژه چوب پلاست با قیمت بسیار مناسب اجرا و فروش چوب پلاست جهت کفسازی و اجرای بام و دیوار پوش با بیش از 40 پروفیل مختلف قابل ارائه در سه سطح کیفیت A,B,C عقد قرارداد اجرا با قیمت توافقی اجرای دقیق و فنی با اکیپ اجرایی متخصص و مورد تایید سازمان نظام مهندسی آماده همکاری با نهادهای دولتی و خصوصی، شرکت های تعاونی،مراکز درمانی،آموزشی و تجاری با15سال سابقه اجرای تخصصی چوب ترمو و چوب پلاست و همکاری با نهادهای دولتی و خصوصی و رزومه کاری موفق در خدمت شما هستیم.
صفحه 1 از 3
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.