ریال
سه شنبه 28 فروردين 1403

کرمی

کرمی

رانا ال ایکس تمیز و مرتب بدون رنگ و ضربه و خط خش خانگی زاپاس نخورده همراه با گارانتی، کارکرد 30000 ،یک ماهه بیمه شده، لاستیک 80درصد، این ماشین از همه لحاظ به شرط داده می شود ,به خاطر فروش فوری با تخفیف و زیر قیمت بازار به فروش می رسد.
باسلام خدمت همشهریان عزیز استان فارس وشهرستان شیراز و شهرستان های همجوار، کارگاه تولید گستر پارسیان(با مدیریت کرمی) در نظر دارد در زمینه های مختلف ساختمانی از قبیل جوشکاری و ساخت انواع درب و پنجره فلزی و نرده استیل و حفاظ باغی و بوته ای و ساخت دکوراسیون منزل و آشپزخانه و کابینت-MDF و انواع کمد دیواری در طرح و رنگ های دلخواه و همچنین درب های چوبی HDF-HPL-CNC با نازل ترین قیمت و توافقی خدمات ارزنده ای را به همشهریان عزیز استان فارس ارائه خواهد داد با نصب و حمل رایگان.سفارشات در تمام شهرها و روستاهای اطراف شیراز پذیرفته می شود. آدرس جهت در یافت سفارشات شیراز، دوکوهک اول جاده فجر. ساعت کاری 8صبح تا 19عصر می باشد. برای اشنایی بیشتر از وبللاگ ما دیدن فرمایید
چهارشنبه, 20 بهمن 1395 14:00

جوشکاری و MDF

باسلام خدمت همشهریان عزیز استان فارس وشهرستان شیراز و شهرستان های همجوار، کارگاه تولید گستر پارسیان(با مدیریت کرمی) در نظر دارد در زمینه های مختلف ساختمانی از قبیل جوشکاری و ساخت انواع درب و پنجره فلزی و نرده استیل و حفاظ باغی و بوته ای و ساخت دکوراسیون منزل و آشپزخانه و کابینت-MDF و انواع کمد دیواری در طرح و رنگ های دلخواه و همچنین درب های چوبی HDF-HPL-CNC با نازل ترین قیمت و توافقی خدمات ارزنده ای را به همشهریان عزیز استان فارس ارائه خواهد داد با نصب و حمل رایگان.سفارشات در تمام شهرها و روستاهای اطراف شیراز پذیرفته می شود. آدرس جهت در یافت سفارشات شیراز، دوکوهک اول جاده فجر. ساعت کاری 8صبح تا 19عصر می باشد.برای اشنایی بیشتر میتوانید از وبلاگ ما دیدار نمایید.
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.