ریال
شنبه 15 ارديبهشت 1403

آرمان

آرمان

به منظور تکمیل دپارتمان طراحی و گرافیک در شبکه تجاری تعاون CBN(شرکت راپا), به تعدادی طراح و گرافیست با یک یا چند از مشخصات زیر نیازمندیم : *مسلط به نرم افزار Photoshop،In Design و Illustrator *آشنایی با Web Design و اصول اولیه طراحی وب از جمله تسلط یا آشنایی با HTML،CSS، jQuery Angular و Nodejs *آشنایی با مفاهیم Interaction Design به همراه پیاده سازی و آشنایی با تولید اینفوگرافیک *روحیه انجام کار تیمی ، داشتن پشتکار ، خلاقیت و انرژی لازم در کار و توانایی خلق ایده های نو *آشنایی با سبکهای نوین طراحی در وب مانند متریال دیزاین و فلت دیزاین *آشنایی با دیجیتال مارکتینگ ، دیجیتال برندینگ و تولید محتوای تصویری از جمله توانایی طراحی بنر و طرح های تبلیغاتی کاربردی در وب *آشنایی با طراحی UI برای موبایل لطفا در صورت داشتن یکی از ظرفیتهای فوق، اطلاعات رزومه و نمونه کار با هشتگ #cbnjobs به شبکه های فعال در شماره موبایل و یا به آدرس ایمیل ارسال نمایید.همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره مندرج تماس حاصل نمایید. شرکت تعاونی رایانش پردازش آرمان _ راپا rapa
شرکت راپا با ارائه شتاب دهنده های تجاری با گرایش تخصصی فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک اقدام به ارائه راه کار های توسعه کسب و کار و کارآفرینی مینماید . هسته اصلی فعالیت های راپا بر اساس مدل مدیریتی خلق شده اختصاصی خود به نام شبکه تجاری تعاون CBN میباشد . این شرکت به واسطه ساختار CBN به عنوان مشاور به منظور تحلیل و ارائه راهکارهای توسعه کسب و کار با دیگر مجموعه ها ارتباط برقرار میکند و به واسطه سیستم های نرم افزاری مدیریتی و تجاری تولید شده در راپا در جهت بهبود عملکرد ، افزایش بهره وری و توسعه مارکت ارائه خدمت میکند . محصولات و خدمات راپا : محصولات و خدمات راپا در محدوده 2 دپارتمان فناوری اطلاعات و دپارتمان رسانه CBN میباشد که در قالب ارائه بسته های شتاب دهنده تجاری هدفمند ارائه خدمت میکند . در زیر مجموعه این دو دپارتمان 7 کارگروه تخصصی قرار دارد که در قالب کنسرسیوم مشترک در حال همکاری و هم افزایی می‌باشند . عناوین محصولات تولید شده : تحلیل ، طراحی و تولید سامانه‌های نرم‌افزاری " مدیریت ، تجارت الکترونیک ، راهکار های سازمانی " - سیستم مدیریت فروش و بازرگانی روژمان CRM - سیستم آموزش مجازی LMS - نرم افزار مدیریت نگهداری و تعمیرات مبتنی بر دانش روژمان MKMS - فروشگاه ساز اینترنتی کارن Eshop – نرم افزار کارنگار (مدیریت پروژه و کارهای روژمان MSP)- سیستم مدیریت محتوای روژمان CMS - نرم افزار مدیریت آزمایشگاه بالینی و پاتولوژی آراد - نرم افزارحضور و غیاب - نرم افزار انبار - سیستم دبیرخانه مجازی روژمان – پیاده سازی تخصصی طرح‌های جامع مدیریت دانش نداک - نرم افزار Ticketing مبتنی بر مکان روژمان - مهندسی مجدد و طراحی مجدد فرآیندهای سازمانی مبتنی بر BPM و با بهره گیری از BPMN - سیستم مدیریت اطلاعات MIS - طراحی و راه اندازی پورتال های اداری ، تجاری ، سازمانی و تبلیغاتی - سامانه پیام رسان راپا - تولید موشن گرافیک – تولید محتوای تصویری از جمله طراحی بنر و گرافیکهای تبلیغاتی کاربردی . تشکیل رویدادهای هدفمند تجاری، ارائه راه کار های توسعه برندینگ ، ایجاد کمپین مجازی ، دیجیتال مارکتینگ.
چهارشنبه, 10 مرداد 1397 14:31

شبکه تجاری تعاون CBN

شبکه تجاری تعاون اینتِگریتور (تجمیع کننده هوشمند) کارشناسان ممتاز ، مجموعه های شاخص و سران تجاری میباشد که این اعضا با استفاده از ارکان و ظرفیت موجود در کار گروه های ده گانه CBN اقدام به هم افزایی و اشتراک ظرفیت نموده و به جوامع هدف تجاری خود ارائه خدمات مینماید. هدف شبکه تجاری تعاون بهبود ، تسهیل و ارتقاء فرایند تجاری ، مدیریتی و ارتباطی بنگاه های اقتصادی ، تعاونگران ، کارآفرینان و صنعتگران با یکدیگر در قالب شبکه یکپارچه مدیریتی میباشد . در چشم انداز این طرح ، بنا شده تا مدیریت هسته اصلی شبکه تجاری تعاون به واسطه سامانه هوشمند به نام تیم مارکتینگ رقم بخورد . که این سامانه با ایده پردازی و خلاقیت به کار برده شده توسط کار گروه نرم افزار CBN به نام روژمان در شرف طراحی میباشد . فرایند توسعه فعالیت شبکه تجاری تعاون به واسطه تشکیل رویداد های شاخص از جمله برگزاری نشست ، اتاق فکر اجرایی ، بازدید های تجاری و ایجاد کمپین های مطالعاتی میباشد . لازم به ذکر است مجموعه راپا آماده اشتراک ظرفیت و همکاری از طریق کارگروه های کارشناسی CBN با افراد و مجموعه های شاخص ، از جمله امور بازرگانی ، تبلیغات ، برندینگ و مارکتینگ ، فنی و مهندسی و رسانه میباشد .
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.