ریال
جمعه 10 فروردين 1403

نمایندگی رسمی سامسونک

نمایندگی رسمی سامسونک

امروزه سینمای خانگی عضوی جدا نشدنی در سیستم صوتی و تصویری هر خانه ای میباشد. سینما خانگی سامسونگ با ویژگی 3D، تصاویری با رنگ های روشن ارائه میدهد و شما میتوانید تصاویر واقعی با کیفیتی باور نکردنی تماشا کنید. به کمک فناوری ConnectShare movie و یا از طریق فناوری بلوتوث محتویات گوشی یا تبلت هوشمند خود را با صدایی فراگیر در سینمای خانگی سامسونگ مشاهده کنید. سینما خانگی سامسونگ با آمپلی فایر کریستال پلاس، اعوجاج صدا را به حداقل کاهش داده و صدایی فوق العاده شفاف و واضح تولید میکند. همچنین به کمک فناوری هوشمند (Smart Volume) میتوانید میزان صدا را متعادل ساخته و از راه دور از دیدن محتویات دلخواه خود لذت ببرید. کاربران عزیز برای خرید سینمای خانگی سامسونگ میتوانید به صورت حضوری به شعبه مگا استور سعادت آباد (شهرک غرب: 88697020-88697030) مراجعه نمایید و یا در صورت تمایل به خرید اینترنتی میتوانید به سایت http://www.samsung-ir.com مراجعه کنید و با خیال راحت در درگاه امن اینترنتی خرید آنلاین خود را انجام دهید. همچنین میتوانید با شماره های 860860- 41706 تماس گرفته و سفارش خود را در کمترین زمان در هر جای کشورمان که هستید دریافت کنید. لازم به ذکر است، مشتریان عزیزی که در تهران زندگی میکنید و قصد خرید سینمای خانگی خود را به صورت قسطی دارید، همین حالا میتوانید در سایت http://www.samsung-ir.com ثبت نام کرده و محصول قسطی سامسونگ خود را با کمترین کارمزد و با شرایط مذکور در سایت خریداری نمایید. نمایندگی رسمی سامسونگ دارای سه شعبه: مگا استور سعادت آباد( لوازم خانگی، موبایل و تبلت)، برج نگار ونک (موبایل و تبلت – 88647891) و کوروش ستاری(موبایل و تبلت – 44971382) در تهران میباشد.
نسل جدید کولرگازی های سامسونگ، کولرگازی های اینورتر میباشند که با عنوان کولرگازی های کم مصرف نیز شناخته میشوند و در دو سری بوراکای و گود وان عرضه شده است. تهویه بهداشتی با فیلتر سه لایه، مدیریت انرژی مصرف شده، جلوگیری از گرد و غبار و باکتری های آلرژی زا با فیلتر اچ دی و کاهش چشمگیر مصرف انرژی با اولین تکنولوژی کمپرسور اینورتر 8 قطبی در دنیا امتیازاتی است که تکنولوژی اینورتر در کولرگازی سامسونگ به همراه دارد. کمپرسور استفاده شده در کولرگازی های اینورتر سامسونگ این امکان را فراهم میسازد که با رسیدن دمای محیط به دمای مورد نظر کاربر، به جای خاموش کردن موتور دستگا، دور موتور کاهش می یابد و حدود 60 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی میشود. همچنین ویژگی good sleep کولرگازی سامسونگ، با کنترل دقیق دما و تنظیم رطوبت خودکار، آب و هوای ایده آلی را در اتاق بوجود آورده و خواب خوبی را برای شما فراهم میسازد. کاربران عزیزی که قصد خرید کولرگازی های اینورتر سامسونگ را دارید همین حالا به سایت http://www.samsung-ir.com مراجعه کرده و ضمن خرید اینترنتی، میتوانید مشخصات و ویژگی های تمام محصولات سامسونگ را مشاهده نمایید و یا میتوانید با تماس با شماره های 86086010 – 41706 – 88697020 -88697030 سفارش خود را ثبت و در کمترین زمان در سراسر کشور تحویل بگیرید. برای خرید و مشاهده کولرگازی و محصولات سامسونگ به صورت حضوری هم میتوانید به شعبه مگا استور سعادت آباد مراجعه نمایید و با مشاوره کارشناسان فروش ما بهترین محصول سامسونگ مورد نظرتان را خریداری نمایید. همشریان عزیز تهرانی که قصد خرید کولرگازی اقساطی سامسونگ را با کارمزد کم در نمایندگی رسمی سامسونگ دارید، میتوانید در لینک https://goo.gl/9exzfy ثبت نام کنید و در صورت تایید مدیریت، کارشناس محترم فروش برای پیگیری کارها با شما تماس خواهد گرفت. نمایندگی رسمی سامسونگ با داشتن سه شعبه در تهران (مگا استور سعادت آباد: لوازم خانگی،صوتی و تصویری، موبایل و تبلت-88697020، برج نگار ونک: موبایل و تبلت و لوازم جانبی-88647891 و کوروش ستاری: موبایل و تبلت و لوازم جانبی -44971382) ارائه دهنده کلیه محصولات سامسونک با گارانتی به سراسر ایران میباشد.
چهارشنبه, 01 آذر 1396 10:18

ماشین لباسشویی addwash سامسونگ

شاید تا به حال برای شما پیش آمده باشد که بعد از روشن شدن ماشین لباسشویی، نیاز دارید تا لباس های جامانده را به ماشین لباسشویی اضافه کنید. سامسونگ ماشین لباسشویی های addwash را طراحی کرده است تا در هنگام کار ماشین لباسشویی، لباس های فراموش شده را به آن اضافه کنید. ماشین لباسشویی addwash سامسونگ با داشتن یک در اضافه در بالای درب اصلی، به سادگی اضافه کردن البسه در حین شستشو را امکان پذیر میسازد. لباسشویی addwash سامسونگ با استفاده از فناوری Eco Bubble (حباب ساز)، با تولید حباب، پاک کردن لکه های سرسخت را در دمای پایین به طرز شگفت انگیزی انجام میدهد و باعث صرفه جویی در مصرف انرژی نیز میشود. همچنین با سیستم عیب یاب هوشمند لباسشویی addwash، با نصب اپلیکیشن و با استفاده از اینترنت امکان کنترل ماشین لباسشویی سامسونگ را از راه دور، به کمک گوشی هوشمند خود داشته باشید. لباسشویی های addwash سامسونگ با ظرفیت های 9،8،7 و 12 کیلوگرمی، قفل کودک، شستشوی البسه پشمی، شستشوی البسه کودک، شستشوی لباس های ضد آب و بسیاری ویژگی های کابرپسند دیگر عرضه شده اند. اگر قصد خرید ماشین لباسشویی ادواش سامسونگ را دارید، میتوانید به سایت نمایندگی رسمی سامسونگ http://www.samsung-ir.com مراجعه نموده و در درگاه امن اینترنتی خرید آنلاین خود را انجام دهید و یا با شماره های 86086010 – 41706 تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید. کاربرانی هم که تمایل به خرید حضوری ماشین لباسشویی سامسونگ را دارید، میتوانید به شعبه مگا استور سعادت (88697020-88697030) مراجعه نمایید و سایر محصولات را نیز از نزدیک مشاهده نمایید. نمایندگی رسمی سامسونگ علاوه بر شعبه ذکر شده برای لوازم خانگی، دارای دو شعبه برج نگار ونک(88647891) و کوروش ستاری(44971382) برای فروش موبایل و تبلت در تهران میباشد. خریداران محترمی که در تهران زندگی میکنید، اگر درآمد کافی برای محصولات سامسونگ را ندارید، نمایندگی رسمی سامسونگ با قرار دادن خرید اقساطی در سایت https://goo.gl/9exzfy این امکان را برای شما فراهم آورده است تا محصول سامسونگ خود را به صورت اقساطی با شرایط ذکر شده در سایت خریداری نمایید.
اگر به دنبال یخچالی هستید که ظاهری زیبا نسبت به مدل های عادی داشته باشد و در عین حال گنجایش و ظرفیت زیادی داشته باشد، یخچال فریزر های ساید بای ساید سامسونگ میتواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. یخچال فریزر های ساید بای ساید سامسونگ در سری های مختلفی مثل هرمس با 4 درب، دسترسی شما را به مواد غذایی راحت تر میسازد که به علت داشتن بار خانگی، برای خانواده های پرجمعیت و یا خانواده هایی که مدام به سراغ یخچال میروند گزینه مناسبی میباشد. یخچال های ساید بای ساید سامسونگ با سیستم خنک کننده سه گانه از انتشار بوهای مختلف به محفظه یخچال جلوگیری کرده، دمای یخچال را کنترل و رطوبت در یخچال را به حداکثر میرساند. ساید بای ساید سامسونگ با قابلیت هایی چون: تبدیل یخچال به فریزر و برعکس در نسل جدید ساید بای سایدها، مجهز بودن به آب سرد کن و یخساز با اتصال به شیر آب، مجهز به کمپرسور اینورتر، فیلتر بوگیر، در ظرفیت های 20، 22، 25، 27، 30 فوت و در رنگ های سفید، مشکی، سیلور و استیل زندگی راحت و بدون دغدغه ای را مطابق با سلیقه شما به ارمغان می آورد. مشتریان عزیز اگر قصد خرید یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ را از نمایندگی رسمی سامسونگ دارید میتوانید با شماره های 86086010- 41706 تماس بگیرید و یا به سایت http://www.samsung-ir.com مراجعه نمایید و ضمن مشاهده ویژگی ها و خصوصیات محصولات سامسونگ، میتوانید خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. در صورتی هم که تمایل به خرید حضوری یخچال فریزر های سامسونگ و یا دیگر محصولات سامسونگ را دارید میتوانید به شعبه مگا استور سعادت آباد(88697020-88697030) مراجعه نمایید. همشریان عزیزی که ساکن تهران هستید، نمایندگی رسمی سامسونگ با شرایط ذکر شده در سایت خود، امکان خرید اقساطی یخچال فریزر سامسونگ را برای کسانی که قصد خرید محصولات اقساطی سامسونگ را دارند، فراهم آورده است.کافیست به لینک https://goo.gl/9exzfy مراجعه کرده و در خرید اقساطی سامسونگ ثبت نام نمایید. نمایندگی رسمی سامسونگ علاوه بر فروشگاه ذکر شده برای لوازم خانگی و موبایل و تبلت سامسونگ، دارای دو شعبه دیگر( برج نگار ونک-88647891، کوروش ستاری-44971382) برای موبایل و تبلت و لوازم جانبی میباشد.
چهارشنبه, 01 آذر 1396 10:18

محصولات دیجیتال سامسونگ

نمایندگی رسمی سامسونگ ارائه کننده انواع محصولات دیجیتال سامسونگ شامل دوربین دیجیتال، دوربین امینتی و مانیتور سامسونگ با گارانتی میباشد. سامسونگ مانیتور های کوچکتر را برای مصارف خانگی و استفاده شخصی و مانیتور های عریض تر را برای کارهای گرافیکی و انجام امور وب سایت که نیاز به عرض بیشتری برای نمایش دارند عرضه کرده است. به تازگی نیز با عرضه ی مانیتور های curved، تجربه تماشای همه جانبه و دید وسیعتری را بوجود آورده است. مانیتورهای بازی سامسونگ نیز بزودی عرضه میشوند که جذابیت و هیجان بازی را چند برابر بیشتر میکنند که این موضوع میتواند برای گیمرها خبر خوشی باشد. دوربین های سامسونگ با سنسور فوق حساس تصاویری شگفت انگیز را ارائه میدهند، تصاویری زنده که ارتباط با تصویر و دنیای اطراف را بیشتر میکند. دوربین های دیجیتال سامسونگ با حافظه زیاد، حجم کم و تنظیمات بسیار ساده بهترین گزینه برای انتخاب شما برای مسافرت و ثبت تمام لحظات به یاد ماندنی شما میباشند. پرینتر های سامسونگ فایل های شما را با کیفیتی عالی به چاپ میرساند. پرینتر های سامسونگ کارهای چاپی را با دقت و وضوح بالا و کیفیت حرفه ای به چاپ میرساند. هموطنان عزیز در تهران و شهرستان ها برای خرید و مشاهده محصولات سامسونگ از جمله محصولات دیجیتال میتوانید به سایت نمایندگی سامسونگ http://www.samsung-ir.com/ مراجعه نموده و در درگاه امن اینترنتی خرید آنلاین خود را انجام دهید یا با شماره 88647891 تماس حاصل نموده و به صورت تلفنی سفارش خود را در هرجای ایران که هستید در کمترین زمان تحویل بگیرید. همچنین برای خرید حضوری سایر محصولات سامسونگ میتوانید به سه شعبه ما: مگا استور سعادت آباد (فروش کلیه محصولات سامسونگ-88697020)، برج نگار ونک ( فروش موبایل و تبلت و لوازم جانبی – 88647891) و کوروش ستاری ( فروش موبایل و تبلت و لوازم جانبی- 44971382) مراجعه نمایید. لازم به ذکر است، با توجه به اینکه سامسونگ به فکر راحتی هم وطنان عزیز میباشد، امکان خرید اقساطی محصولات دیجیتال سامسونگ و همچنین محصولات دیگر سامسونگ را با شرایط ویژه و استثنایی و کارمزد کم فراهم آورده است تا کاربرانی که درآمد ناکافی دارند و یا امکان خرید نقدی ندارند با خیالی آسوده محصولات سامسونگ دلخواه خود را به صورت قسطی با شرایط ذکر شده در سایت http://www.samsung-ir.com/ خریداری نمایند.
شنبه, 10 تیر 1396 07:21

لوازم خانگی سامسونگ

امروزه لوازم خانگی مهمترین جز در هر خانه ای محسوب میشود و انتخاب آن متناسب با دکوراسیون منزل، اصلی بسیار مهم در بین خانم ها بشمار میرود که نمایندگی رسمی سامسونگ برای راحتی کار شما عزیزان و طرفداران سامسونگ قدمی دیگر در زمینه لوازم خانگی سامسونگ برداشته است. نمایندگی رسمی سامسونگ آمادگی دارد تا کلیه محصولات سامسونگ از جمله لوازم خانگی سامسونگ ( شامل صوتی و تصویری، یخچال فریزر، کولرگازی، جاروبرقی، مایکروویو، فربرقی و اجاق گاز، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، هود آشپزخانه و لوازم جانبی لوازم خانگی سامسونگ ) را با شرایط مناسب برای خرید هموطنان عزیز در سراسر ایران ارایه کند. لوازم خانگی سامسونگ خودتان را با انتخاب ویژگی مورد نظرتان پیدا کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد لوازم خانگی سامسونگ با شماره های41706-86086010 تماس بگیرید. خریداران محترم میتوانید به سایت ما www.samsung-ir.com مراجعه کرده و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید و یا در صورت تمایل برای خرید حضوری به شعبه مگا استور سعادت آباد(88697020-88697030) در تهران مراجعه کنید. هموطنان عزیز هم در شهرستان ها نگران نباشید، نمایندگی رسمی سامسونگ با قرار دادن امکان خرید اینترنتی در سایت www.samsung-ir.com به فکر راحتی شما عزیزان نیز بوده و شما با مراجعه به سایت میتوانید در محیطی امن خرید خود را انجام دهید و همچنین با تماس با شماره های ذکر شده نیز میتوانید سفارش تلفنی خود را به صورت پک شده و با گارانتی با خیال راحت در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید. نمایندگی رسمی سامسونگ این امکان را برای مشتریان محترم لوازم خانگی سامسونگ فراهم آورده است تا با کارمزد کم، شرایطی آسان و استثنایی به صورت قسطی گوشی های سامسونگ و یا سایر محصولات سامسونگ را خریداری نمایند. لطفاً در هنگام خرید از اصل بودن محصولات سامسونگ و گارانتی رسمی شرکت سامسونگ اطمینان حاصل فرمایید.
شنبه, 10 تیر 1396 07:20

تبلت های سامسونگ

سامسونگ با ارائه تبلت های خود در اینچ ها و اندازه های متفاوت، این امکان را فراهم آورده است تا طرفداران تبلت های سامسونگ، تبلت سامسونگ با ویژگی های دلخواه را به سادگی و بدون هیچ دغدغه ای متناسب با نیاز خود انتخاب نمایند. مشتریان محترمی که قصد خرید تبلت های سامسونگ را دارید میتوانید به صورت حضوری به شعب رسمی ما در تهران مراجعه نمایید و با مشاوره کارشناسان فروش ما، با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید و یا میتوانید با شماره های 41706 -86086010 تماس بگیرید. برای خرید آنلاین تبلت های سامسونگ نیز میتوانید به سایت http://www.samusng-ir.com مراجعه کرده و سایر محصولات سامسونگ را نیز مشاهده و خریداری نمایید. نمایندگی رسمی سامسونگ دارای یک شعبه مگا استور سعادت آباد برای لوازم خانگی، (صوتی و تصویری، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، هود آشپزخانه، کولر گازی، فر برقی و اجاق گاز، مایکروویو و جارو برقی -88697020)، و دو شعبه (برج نگار ونک - 88647891 و پاساژ کوروش ستاری - 44971382) برای خرید موبایل و تبلت و لوازم جانبی میباشد. لازم به ذکر است، که تمام محصولات سامسونگ از جمله تبلت های سامسونگ با شرایط ذکر شده در سایت http://www.samsung-ir.com/ به صورت قسطی و با کارمزد کم و با شرایطی ویژه در اختیار مشتریان عزیز قرار میگیرد.
شنبه, 10 تیر 1396 07:17

گوشی های سامسونگ

امروزه با پیشرفت تکنولوژی احساس نیاز برای کار با گوشی های هوشمند با قابلیت هایی که بتواند نیاز افراد را برطرف کند، بیشتر احساس میشود. گوشی های سامسونگ با قابلیت های فوق العاده، دوربین های بینظیر، حافظه داخلی زیاد و قابل ارتقا، عملکرد سریع و ... مطابق با هر سلیقه ای عرضه شده است. کاربران محترم در تهران و شهرستان ها هم که قصد خرید محصولات و گوشی های سامسونگ را به صورت آنلاین دارید میتوانید به سایت http://www.samsung-ir.com مراجعه نموده و ضمن خرید گوشی سامسونگ با ویژگی ها و توصیفات کامل محصولات سامسونگ نیز آشنا شوید. همچنین میتوانید با شماره های 41706-86086010 تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید. برای خرید حضوری نیز میتوانید به سه شعبه ما : برج نگار (موبایل و تبلت- 88647891)، کوروش (موبایل و تبلت -44971382) و مگا استور سعادت آباد (لوازم خانگی و موبایل و تبلت) مراجعه نمایید. نمایندگی رسمی سامسونگ این امکان را برای مشتریان محترم گوشی های سامسونگ فراهم آورده است تا با کارمزد کم، شرایطی آسان و استثنایی به صورت قسطی گوشی های سامسونگ و یا سایر محصولات سامسونگ را خریداری نمایند.
نمایندگی رسمی سامسونگ آماده ارائه تمام محصولات سامسونگ شامل لوازم خانگی، صوتی و تصویری، گوشی موبایل، تبلت، مانیتور صنعتی، دوربین و لوازم جانبی اورجینال با گارانتی میباشد. همراهان همیشگی محصولات سامسونگ، نمایندگی رسمی سامسونگ برای راحتی کار شما عزیزان و صرفه جویی در زمان و هزینه شما وب سایت http://www.samsung-ir.com/ را راه اندازی نموده تا شما خریداران محترم برای خرید محصولات سامسونگ و مشاهده اطلاعات و مشخصات فنی محصولات به سایت http://www.samsung-ir.com/ مراجعه نمایید و یا میتوانید با شماره های دفتر مرکزی 41706 – 86086010 تماس گرفته و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. اگر قصد خرید حضوری محصولات سامسونگ را دارید میتوانید به شعب ما: مگا استور سعادت آباد (فروش کلیه محصولات سامسونگ-88697020)، برج نگار ونک (موبایل و تبلت -88647891) و کوروش ستاری (موبایل و تبلت-44971382) مراجعه نمایید. برای خرید مانیتور های صنعتی و تجاری نیز میتوانید با شماره 86086010 (داخلی 105) تماس بگیرید و سفارش خود را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید. نمایندگی رسمی سامسونگ این امکان را برای مشتریان محترم محصولات سامسونگ فراهم آورده است تا با کارمزد کم، شرایطی آسان و استثنایی به صورت قسطی تمام محصولات سامسونگ( به جز مانیتور های صنعتی) را با شرایط ذکر شده در سایت خریداری نمایند.
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.