ریال
شنبه 8 ارديبهشت 1403

علی احمدی

علی احمدی

یکشنبه, 08 ارديبهشت 1398 06:43

تیرچه استاندارد با دهانه بالا

بهترین گزینه برای سقف های تیرچه و بلوک تیرچه پیشتنیده میباشد.ارزانتر تا 50 درصد،سبک تر و مقاوم تر با گواهی استاندارد و کد ده رقمی،قابلیت اجرا تا دهانه ی 12 متر،چوبست کمتر،اجرایی راحت تر و کم هزینه تر نسبت به تیرچه های خرپایی،کرومیت یا پاشنه بتنی،صرفه جویی در بتن درجا ریز و.....تمامی این مزایا باعث شده تیرچه پیشتنیده منسب ترین گزینه در کشور باشد.در حال حاضر شرکت تیرچه پیشتنیده ایران تنها تولید کننده به صورت استاندارد تیرچه پیشتنیده میباشد.
یکشنبه, 08 ارديبهشت 1398 13:13

لایت فرم(قالب سقفی)

واسطه خرید نکنید! کافیست به شرکت ما سری بزنید و قالب های سقفی چند بار مصرف ما را از نزدیک ببینید یا از ما آدرس پروژه های اجرا شده یا در حال اجرا را بگیرید. مزایای قالب های سقفی چند بار مصرف:گارانتی یک ساله،خدمات فنی مهندسی رایگان در محل،حداقل 50 بار استفاده در بتن ریزی،حذف ریسک اشتعال و شکستگی در زمان اجرا،سبک و کم حجم و مقرون به صرفه،قابلیت تغییر عرض قالب قالب تیرچه درجا را میتوان با استفاده یک کارگر ساده و حتی نگهبان ساختمان بعد از بتن ریزی از سقف خارج کرد و برای استفاده درسقف بعدی آماده کرد.لازم به ذکر است که قالب پلاستیکی سقف های بتنی و فلزی و یا لایت فرم دارای گارانتی یک ساله در صورت شکستگی و اسیب میباشند.(برای مشاهده تصاویر و فیلم های نمونه کارهای اجرا شده و اطلاعات بیشتر با ما تماس یگیرید)
این شرکت یکی از بزرگترین تولید کننده انواع تیرچه،هالوکور و قطعات بتنی پیش تنیده در کشور دارای گواهی استاندارد و تحقیقات مسکن و شهرسازی با قابلیت تولید انبوه میباشد،این شرکت آماده ارایه قطعات بتنی پیش تنیده در کوتاه زمان به سراسر کشور میباشد.در صورت تمایل گواهی تضمین کیفیت اجرای محصولات جهت اطمینان شما عزیزان همراه با محصول ارایه میگردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها با کارشناسان ما تماس بگیرید.
شرکت تیرچه پیش تنیده ایران فعالیت خود را با تولید قطعات بتنی پیش تنیده صنعتی آغاز نموده و هم اکنون مفتخر است تیرچه با گواهی استاندارد و تیرچه با تکنولوژی روز آلمان تولید نماید . تیرچه پیش تنیده را در گوگل سرچ نماید . تیرچه ارزان و تیرچه سازی پیشرفته و تولید تیرچه استاندارد تنها در شرکت تیرچه پیش تنیده ایران تولید می گردد . قیمت واقعی تیرچه را از ما بگیرید.
یکشنبه, 14 بهمن 1397 10:48

دال بتنی پیشتنیده . هالوکور

اجرای کل سقف در یک روز . سریعترین سیستم اجرای سقف با هالوکور یا دال بتنی پیش تنیده ایران . دال بتنی یا هالوکور یا اسلب مناسب پروژه هایست که نیاز دارند یک روزه سقف را اجرا کنند .اجرای سقف با کمترین هزینه و سریع ترین حالت با استفاده از دال بتنی پیش تنیده یا هالو کور پیش تنیده میشر میباشد . با قابلیت بار گذاری مسکونی و پارکینگ و تجاری و حتی فوق سنگین . کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید بزرگترین واحد تولید هالوکور یا دال بتنی صنعتی پیش تنیده یا هالو کور در ایران با چندین شعبه تولید در کشور . کانال تلگرام ما [at]tircheiran
یکشنبه, 08 ارديبهشت 1398 13:13

قالب چند بار مصرف سقفی ایران

مزایای لایت فرم (قالب سقفی پلاستیکی چند بار مصرف)حذف هزینه تامین بلوک یونولیت و سفال و کاهش بار مرده ساختمان قابل استفاده با همه تیرچه های موجود در کشور مثل تیرچه پیش تنیده ، تیرچه خرپایی و تیرچه کرومیت حذف ریسک اشتعال یونولیت در آتش سوزی و خاصیت نامطلوب جذب رطوبت یونولیت ،بازگشت سرمایه تامین قالب ها در اجرای ۴ الی ۵ سقف.دوستدار محیط زیست و قابل بازیافت باربری مناسب و حذف ریسک جانی و مالی ناشی از شکستگی یونولیت در زمان اجرا. بسیار سبک و کم حجم با قابلیت حمل و نقل و انبارداری آسان و مقرون به صرفه (یک سوم بلوک های دیگر)قابلیت تغییر عرض قالب ها در دهانه های غیر استاندارد تیرچه زیری تقویت جان تیرچه و افزایش مقاومت لرزه ای و باربری سازه سقف عدم نیاز به روغن کاری و هر نوع پوشش جهت جلوگیری از چسبیدن به بتن
یکشنبه, 08 ارديبهشت 1398 13:13

خرید و فروش ترکمتر

-گشتاور یا ترک"Torque": گشتاور به هر گونه نیرو یا مجموعه ای از نیرو ها گفته می شود،که باعث ایجاد چرخش حول یک محور میگردد. - نحوه محاسبه گشتاور "Torque" : تصور شود یک نفر در حال بستن یک پیچ با استفاده از یک دسته بکس 1 متری باشد. اگر او از 10 کیلوگرم نیرو (10kgf) برای بستن پیچ حول محورش استفاده کند،او گشتاوری معادل 10 کیلوگرم نیرو متر (10kg.f.m) را حول محور پیچ اعمال کرده است. البته در سیستم استاندارد متریک (SI) نیرو با استفاده از واحد نیوتن سنجیده می شود. بنابر این با استفاده از این تبدیل که 1 کیلو گرم نیرو معادل 9.81 نیوتن می باشد،شخص گشتاوری معادل 98.1 یا حدودا 100 نیوتن در متر را اعمال کرده است. شرکت مترولوژی ارائه کننده انواع ترکرمتر های دستی از معتبر ترین کمپانی اروپایی و امریکایی مانند Torque leader , Hazet , Gedore , STAHLWILLE , Britool , Snap on , Proto , Jetco , Norbar و همچنین کمپانی های معتبر آسیایی همچون Tohnichi , King tony , Spero , Licota , Force می باشد. این واحد مفتخر است که توانسته است به صورت مولتی برند و با ارایه مشاوره فنی و تخصصی با قیمت های رقابتی، و همچنین ارایه خدمات پس از فروش متناسب با محصولات اطمینان مشتری را در طی تجربه 12 ساله خود بدست‌ آورد.
یکشنبه, 14 بهمن 1397 10:49

سیستم صوتی فوق حرفه ای

دو عدد آمپیلی پایونیر،یک عدد خازن،چهار عدد باند 6975 پایونیر،ضبط تصویری تاچ،ساب باکس پایونیر،دو عدد مانیتور فلش خور و سی دی خور با پشت سری تاچ همگی با هم به فروش میرسد. سالم و کار نکرده لطفا فقط تماس بگیرید عکس های دقیق تر را روی تلگرام میفرستم قیمت مقطوع دو میلیون و ششصد هزار تومان
سه شنبه, 27 آذر 1397 12:58

فروش اجرای سقف هالوکور

کارخانه صنایع بتنی پیش تنیده ایرانیان یکی از بزرگترین تولید کننده های سقف های هالوکور مجوف پیش تنیده میباشد. این نوع سقف ها از سیستم های سقف شناخته شده در دنیا میباشد که به 2 صورت با استفاده از بتن مسلح معمولی و یا بتن مسلح پیشتنیده در کارخانه تولید و به محل پروژه انتقال داده میشود. برای کسب اطلاع از قیمت ها و شرایط فروش با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا از وب سایت و کانال ما دیدن فرمایید.
یکشنبه, 14 بهمن 1397 10:50

دال بتنی پیشتنیده

اجرای کل سقف در یک روز . سریعترین سیستم اجرای سقف با دال بتنی پیش تنیده ایران . دال بتنی یا هالوکور یا اسلب مناسب پروژه هایست که نیاز دارند یک روزه سقف را اجرا کنند .اجرای سقف با کمترین هزینه و سریع ترین حالت با استفاده از دال بتنی پیش تنیده یا هالو کور پیش تنیده میشر میباشد . با قابلیت بار گذاری مسکونی و پارکینگ و تجاری و حتی فوق سنگین . کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید بزرگترین واحد تولید دال بتنی صنعتی پیش تنیده یا هالو کور در ایران با چندین شعبه تولید در کشور . کانال تلگرام ما [at]tircheiran دال بتنی پیش تنیده را در گوگل جستجو کنید
صفحه 1 از 2
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.