ریال
يكشنبه 9 ارديبهشت 1403

آژانس تبلیغاتی نیک

آژانس تبلیغاتی نیک

چهارشنبه, 13 تیر 1397 10:50

سالنامه ویستا نیک

طراحی و تولید سررسید اختصاصی ویستا نیک جلد نرم با لوگوی برجسته ی رنگی حداقل زمان تولید بین 10 تا 15 روز صحافی بسیار مقاوم چاپ ترام لوگو روی صفحات سررسید تولید تقویم رومیزی اختصاصی با لوگوی برجسته و چاپ اوراق اختصاصی دارای بسته بندی و پک بسیار جذاب و زیبا جهت اهدا
مفتخریم به تولید سررسیدی خاص ، خلاق و با کیفیت عالی و همکاری با بیش از یکصد شرکت و برند مطرح و بزرگ کشور حوزه فعالیت ها و تولیدات به شرح زیر است: تولیدکننده سررسید اختصاصی ویستانیک تولید سررسید 97 تولیدتقویم رومیزی 1397 تولید انواع تقویم و دفتر یادداشت تبلیغاتی در سایزهای مختلف کوتاهترین زمان را در انجام سفارشات سررسید با ما تجربه کنید سالنامه نیک یادگاری به رسم تبریک —---------------------------------------------------------------— دفتر فروش غرب: بلوار شهران نرسیده به همت، نبش خیابان قدس، پلاک 12 ، واحد 20
تولید اختصاصی لیوان کاغذی با بهترین کیفیت چاپ و بالاترین کیفیت در روند تولید و با استفاده از مرکب بهداشتی و کاملا گیاهی (food grad) بدون ضرر برای سلامت انسان، کاغذ با گرماژ 240 هانچانگ کره جنوبی (سنگین ترین گرماژ در بین تولیدکنندگان لیوان کاغذی) بدون بو حتی پس از ریختن مواد داغ در آن. با امکان طراحی اختصاصی توسط طراحان ماهر، استفاده از عکس، لوگوی دلخواه خود را روی لیوان کاغذی. حداقل تیراژ سفارش 5000 عدد و زمان تحویل 7 الی 10 روز کاری می باشد.
چهارشنبه, 13 تیر 1397 10:50

هدایای تبلیغاتی نیک

وارد کننده و تولید کننده ی هدایای تبلیغاتی و ابزارهای تبلیغاتی کاربردی و خاص. برند نیک گیفت زیر مجموعه ی آژانس تبلیغاتی نیک می باشد که با پشتوانه ی تجربه ی بیست ساله در زمینه واردات و تولید هدیه تبلیغاتی در حال ارایه خدمات به مشتریان و همکاران گرامی می باشد. از جمله موارد این هدایای تبلیغاتی می توان چاپ و تولید سر رسید اختصاصی،تقویم رومیزی، پاور بانک، ساعت رومیزی، اسپیکر بلوتوث ، چتر تبلیغاتی و ... نام برد.
توليدي صنعتي نيک پک يکي از خطوط توليد وابسته به آژانس تبليغاتي نيک مي‌باشد که فعاليت اصلي آن توليد ساک دستي هاي تبليغاتي پارچه‌اي از منسوج نبافته مي‌باشد و از جهت همسويي با محيط زيست بهترين جايگزين براي کيسه‌هاي نايلوني مي‌باشد. عمده مصرف ساک دستي پارچه اي مربوط به شرکت کنندگان نمايشگاه ها و فروشگاه‌ها مي‌باشد، لذا از اين رو در جستجو ها و نامگذاري‌ها با عنوان ساک دستي تبليغاتي،ساک دستي نمايشگاهي، ساک دستي پارچه اي فروشگاهي، ساک تبليغاتي، ساک دستي نمايشگاهي معرفي گرديده است. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و یا دریافت نمونه کار با کارشناسان ما در واحد فروش تماس حاصل فرمایید.
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.