ریال
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403

خانه طراحان سام

خانه طراحان سام

شنبه, 10 اسفند 1398 17:25

تخفیف ویژه یلدا

جشنواره یلدانه خانه طراحان سام 50 درصد تخفیف استیکر ویژه شما همراهان همیشگی ارسال رایگان در سراسر تهران تلفن تماس: 88632539 آدرس: تهران، یوسف آباد، خیابان دوازدهم، بعد از تقاطع بیستون، پلاک 57 سفارش خود را از طریق شماره تلگرام زیر ثبت کنید: 09227135866
خانه طراحان سام با سابقه ‌ای طولانی و بهترین تجهیزات در عرصه تبلیغات، ارائه‌دهنده کلیه محصولات چاپ دیجیتال با بالاترین ‏کیفیت و سرعت، به کلیه صاحبان کالا مشاغل و خدمات است.‏ تخته شاسی تخته ای چوبی از جنس فیبر‎ (MDF)‎‏ می باشد که سطح رویی آن برای قرارگیری طرح و ‏عکس (بواسطه چسب مخصوص و پرس) و سطح پشت آن جهت قرارگیری روی پیچ یا میخ و نصب بر ‏دیوار است‎.‎‏ تخته شاسی برای ثابت نگه داشتن و ماندگاری طرح ها و تصاویر چاپ شده ‏روی انواع کاغذ و همچنین نمایش عکس بر روی سطوح و دیوارها به کار می رود.
خانه طراحان سام با سابقه ‌ای طولانی و بهترین تجهیزات در عرصه تبلیغات، ارائه‌دهنده کلیه محصولات چاپ لایت باکس میباشد. چاپ لایت باکس تبلیغاتی برای تبلیغات در انواع سازمان ها، اداره ها، مترو و ... کاربرد دارد . در خانه طراحان سام انواع چاپ لایت باکس اعم از لایت باکس کریستالی،لایت باکس آلومینیومی،لایت باکس ال ای دی و ... با بهترین جوهر های اروپایی و بهترین دستگاههای چاپ ارائه میگردد.
خانه طراحان سام با سابقه ‌ای طولانی و بهترین تجهیزات در عرصه تبلیغات، ارائه‌دهنده کلیه محصولات چاپ دیجیتال تراکت با بالاترین ‏کیفیت و سرعت، به کلیه صاحبان کالا مشاغل و خدمات است.‏تراکت یکی از المان های تبلیغاتی است که این روزها طرفداران بسیار زیادی را در بین کمپانی های مختلف پیدا کرده است. مهم نیست که کمپانی شما کوچک یا بزرگ و جدید یا قدیمی باشد، مهم این است که بتوانید پیام خود را با کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن به مشتریان خود برسانید.در آخر توجه داشته باشید که تراکت می تواند اولین نقطه شروع و آشنایی شما با مشتریانتان باشد پس در انتخاب نوع طراحی و چاپ آن دقت کنید. طراحی و چاپ تراکت های با کیفیت نشان دهنده ارزشی است که برای مشتریان خود قائل می شوید.
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.