ریال
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403

زهرا برزگر

زهرا برزگر

یکشنبه, 13 اسفند 1396 12:28

سرج ارستر و برقگیر watchful eye

شرکت رادپایا تدبیر با دو دهه فعالیت در حوزه برق و الکترونیک عرضه کننده ارسترهای تابلویی و دیتا محصولات کمپانی watchfuleye در ایران با شرایط و قیمت انحصاری می باشد. این سیستم به منظور حفاظت ازتجهیزات الکتریکی حساس داخل و خارج از ساختمان در مقابل نوسانات ولتاژ ناشی ازوقوع صاعقه ، تحت عنوان سرج ارستر(SPD) در کلاس های حفاظتی B ، C ، D ، B+c و دیتا می باشد. سرج ارسترهای واچ فول امریکا دارای سرتیفیکیت UL ,CE می باشد. جهت دریافت لیست قیمت و سایر اطلاعات به نشانی www,radpayatadbir.com مراجعه و ی با دفتر فروش به شماره تلفن 88939221 تماس بگیرید.
طرح فروش ویژه صاعقه گیر الکترونیک خازنی OMEGA جهت مشاوره یا دریافت لیست قیمت به سایت شرکت به نشانی : www.radpayatadbir.com مراجعه و یا با شماره تلفن : 2-02188926400 تماس حاصل فرمایید.
طراحی ، تامین و اجرای تخصصی سیستم های حفاظت دربرابر صاعقه ، ارتینگ و سیستم زمین با بیست سابقه فعالیت در صنایع نفت و پتروشیمی و سایر مراکز درمانی، ریلی ، فرودگاهی مجری تخصصی سیستم های ارت و حفاظت در برابر صاعقه درمراکز حساس و فوق حساس جهت مشاوره یا دریافت لیست قیمت به سایت شرکت به نشانی : www.radpayatadbir.com مراجعه و یا با شماره تلفن : 2-02188926400 تماس حاصل فرمایید.
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.