ریال
جمعه 7 ارديبهشت 1403

مریم

مریم

نمایندگی محصولات فوراور لیوینگ آمریکا در اصفهان جهت مشاهده محصولات به سایت ما سر بزنید با تشکر از اعتماد شما
یکشنبه, 04 شهریور 1397 19:53

سایبان متحرک

کارگاه فنی فلزی موسوی از سال 1360 هجری شمسی فعالیت خود را در زمینه ساخت سازه های اتوماتیک و متحرک آغاز نموده است و تا کنون توانسته در راستای عدم وابستگی خارجی و نیل به استقلال صنعتی کشور و با اعتماد به متخصصین داخلی گام های گسترده و اساسی در این راستا بردارد. این مجموعه به عنوان اولین و تنها سازنده ی انواع سازه های اتوماتیک از قبیل درب های اتوماتیک خاص ، سقف های متحرک، سایبان های اتوماتیک ، بالابر های صنعتی ، صفحه گردان اتوماتیک ، رمپ برقی و ... اقدام نموده است.
یکشنبه, 04 شهریور 1397 19:53

دستگاه روغن گیری کنجد

دستگاه روغن گیری |دستگاه روغن گیری کنجد گروه تولیدی بکردانه از سال 1391 اقدام به طراحی و ساخت دستگاه های روغنکشی کلد پرس جهت استحصال روغنهای بکر از انواع دانه های روغنی نموده است. بهره گیری از تیم طراحی و مهندسی مجرب ، استفاده از قطعات با کیفیت و همچنین ارائه خدمات پس از فروش سریع و مطمئن بکردانه را به عنوان یک شریک قابل اطمینان در عرصه تجهیزات غذایی معرفی کرده است .
سه شنبه, 22 خرداد 1397 02:36

طراحی سایت اصفهان

شرکت نشان تیم انواع پروژه های طراحی سایت و بهینه سازی سایت را انجام می دهد. گروه گرافیک نشان از سال1388 فعالیت حرفه ای خود را شروع کرد ابتدا هدف ما طراحی وب سایت بود ولی پس از مدتی شروع به بهینه سازی سایت نمودیم و به لطف خدا در این امر به موفقیت های چشم گیری رسیدیم.
یکشنبه, 04 شهریور 1397 21:35

فروشگاه قطعات الکترونیک

بازار برق اصفهان فروشگاه قطعات الکترونیک، انواع خازن الکترولیتی و محافظ برق می باشد
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.