ریال
جمعه 28 ارديبهشت 1403

ماشین سازی عزیزی

ماشین سازی عزیزی

چهارشنبه, 02 خرداد 1397 12:16

ماشین آلات قالیشویی

ماشین سازی عزیزی سازنده ماشین آلات قالیشویی با 40 سال سابقه کار اولین سازنده ماشین آلات قالیشویی در ایران بعنوان تولید کننده و صادرکننده ماشین آلات قالیشویی ، فروش ماشین آلات قالیشویی، ساخت دستگاه قالیشویی به کشورهای اروپایی از جمله: آلمان، ایتالیا، فرانسه، اتریش، سوئیس، آمریکا و آسیای میانه، حوزه خلیج فارس، عراق و ژاپن افتخار دارد در خدمت هموطنان عزیز بوده و آماده انجام سفارشات در اسرع وقت می باشد . ماشین سازی عزیزی با ارائه ۱۰ سال خدمات پس از فروش و یکسال گارانتی بعوان سازنده دستگاه قالیشویی و ماشین آلات قالیشویی پیشتاز در عرصه خدمات رسانی به خریداران محترم می باشد . لازم به ذکر است مجموعه ماشین سازی عزیزی برنده جایزه صادراتی سال 94-95 است و دارای 1000 مشترک داخلی و خارجی است و می تواند تمامی تلفن های مشترک ها را در اختیار شما بگذارد. ماشین آلات قالیشویی ماشین سازی عزیزی سازنده و تولید کننده انواع ماشین آلات قالیشویی اعم از دستی و اتوماتیک- ثابت و متحرک در ساخت این ماشین آلات آماده ارائه خدمات میباشد و با استفاده از نیروی متخصص,متعهد و با تجربه تحت نظارت و کنترل بسیار دقیق و منظم بر مراحل مختلف تولید ماشین آلات قالیشویی و اعمال کلیه مقررات ایمنی است. هدف این ماشین سازی دستیابی به کیفیت مطلوب ماشین آلات قالیشویی جهت جلب رضایت مشتریان میباشد.
چهارشنبه, 02 خرداد 1397 12:08

دستگاه قالیشویی اتوماتیک

ساخت و فروش انواع دستگاه های شست و شوی فرش اتوماتیک مناسب برای شرکت های قالی شویی ،در مدل ها و قدرت های مختلف توسط شرکت ماشین سازی عزیزی با سابقه بیش از ۳۵ سال استفاده از بهترین قطعات در ساخت آن ، قیمت مناسب و کیفیت بالا از ویژه گی های این دستگاه میباشد. قبل از خرید هرگونه دستگاه قالیشویی اتوماتیک با کارشناسان ما مشاوره نمایید تا بهترین گزینه را برای شما معرفی نمایند . سایت ماشین سازی عزیزی آماده بازدید و معرفی محصولات بیشتر میباشد. مشخصات دستگاه قالیشویی اتوماتیک دستگاه شستشوی تمام اتوماتیک این دستگاه دارای شش عدد فرچه دیسکی که باعث هرچه تمیزتر شستن فرش میشود که بصورت خطی روی فرش حرکت کرده و باعث از بین رفتن هر لکه ای میشود و فرچه سه متری استوانه ای باعث می شود که خواب فرش حفظ شود و هر گونه مواد و خاک که ته فرش است را بیرون میکشد که این شش فرچه طراحی شده در این دستگاه بسیار عالی بوده که در سابقه کاری هیچ گونه فرشی عودت داده نشده به قالیشویی و در نظر سنجی که از مشتریان به عمل آمده رضایت کامل را داشته اند. مزیت های دستگاه قالیشویی اتوماتیک : دارای بدنه ای از جنس فیبر بسیار مقاوم ابعاد کوچک با کارایی بالا دارای برد الکترونیک پیشرفته جهت تنظیم دقیق عملیات شستشو عدم نیاز نیروی ماهر صرفه جویی در به کارگیری تعداد زیاد کارگر دارا بودن پنل کنترل PLC برای کنترل اتوماتیک آب و مواد شوینده مجهز به سنسور هایی به منظور تنظیم محل قرار گیری برس با توجه به ضخامت برس های چرخنده مقاوم به منظور پاک سازی بهتر قالی و فرش این دستگاه دارای یک سال ضمانت و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشد. نحوه ی کار دستگاه قالیشویی اتوماتیک : در ابتدا فرش به صورتی که روی فرش به سمت بالا باشد روی دستگاه قرار میدهیم و یک طرف فرش را روی غلطک و زیر میله ای که روی غلطک تعبیه شده است قرار می دهیم. با حرکت غلطک ها ،فرش به زیر برس های دیسکی چرخان هدایت شده و همراه اب و مواد شوینده که روی فرش ریخته می شود به صورت کامل برس زده می شود. در مرحله ی بعدفرش به زیر برس های استوانه ای میرود که این برس های استوانه ای هم در زیر فرش قرار دارد و هم در روی فرش. برس های استوانه ای هر دو طرف فرش را برس میزنند و الودگی را از فرش جدا می کنند. در ادامه فرش با استفاده از برس های مسواکی و حرکت رفت و برگشت این برس ها ، برس زده می شود .در پایان تی های اتوماتیک که در دستگاه تعبیه شده است کار آبگیری و آب کشی فرش را انجام میدهند. از انجایی که قیمت دستگاه قالیشویی بالا می باشد می بایست در انتخاب دستگاه قالیشویی دقت لازم به عمل بیاید. در انتخاب دستگاه قالیشویی به چند نکته باید توجه داشته باشید : میزان لرزش سرعت و بازدهی دستگاه پشتیبانی و خدمات پس از فروش مناسب میزان آلودگی صوتی دستگاه میزان برق مصرفی دستگاه قالیشویی تمام اتوماتیک تجهیزات تابلوی برق plc control سنسورهای کنترل سطح تابلو کنترل با حفاظتی بالا ۶ ردیف برس مسواکی با کارگیر ۴ متر سیستم موادپاش و آبپاش اتوماتیک سیستم آبفشانی تحت فشار (واتر جت) برس سیلندری جهت رفع آلودگی عمقی با کارگیر ۴ متر سنسورهای ایمنی جهت جلوگیری احتمالی آسیب به فرش قابلیت ها کیفیت بالای شستشوی تنظیم ارتفاع و فشار برسها حرکت غلطک ها تا اندازه دلخواه و نامحدود تنظیم ارتفاع برسها تا سطح فرش به صورت اتوماتیک سرعت شستشو برای هر فرش ۱۲متری حداکثر ۴ دقیقه افزودن به لیست علاقه مندی
چهارشنبه, 02 خرداد 1397 12:07

آبگیر لوله ای

یکی از بهترین دستگاه هایی که در عرصه آبگیری فرش تولید شده است آبگیر لوله ای می باشد که باعث جلوگیری از پارگی و چروک فرش می شود. حتی قالی هایی با قدمت و تراکم بالا دارای تابلوی اینورتر که باعث می شود دستگاه به آرامی شروع به حرکت کند و پس از آبگیری به طور خودکار به دور معکوس زده و فرش به حالت اولیه برگشته و لول می شود. از مزایای آبگیر لوله ای گروه ماشین سازی عزیزی داشتن طول عمر بالا و تعویض ساده قطعات در کوتاهترین زمان و مکان ممکن حتی بدون نیاز به شخص متخصص امکانپذیر می باشد پس استفاده از این آبگیر لوله ای به قالی شویی ها پیشنهاد میشود. مزایای دستگاه آبگیر لوله ای : افزایش قابل توجه ضخامت لوله های آبگیر و کاور به منظور افزایش عمر مفید آن مدت زمان آبگیری کمتر از ۳ دقیقه آبگیری فرش به حدود ۹۸% افزایش سرعت چرخش تا ۲۵۰۰ rpm کاهش بسیار هزینه تعمیرات ناشی از استهلاک بالا و خرابی های مکرر دستگاهها ضمنا بلبرینگ های مصرفی در ساخت این دستگاهها از برندهای معروف کشورهای آلمان و ژاپن میباشد. آبگیر لوله ای با درب و آبگیر لوله ای بدون درب ماشین سازی عزیزی بالای ۱۰ سال عمر مفید را دارا میباشند. خرید دستگاه آبگیر لوله ای فرش یکی از چالش های مراکز قالیشویی می باشد. از آنجایی که مشتریان قالیشویی ها علاوه بر کیفیت شستشو، به خشک بودن فرش ها نیز توجه میکنند، بنابراین قالیشویی می بایست در تهیه دستگاه آبگیر فرش دقت لازم را به عمل بیاورند تا بتوانند مشتریان خود را حفظ نمایند. توصیه ما به شما برای خرید آبگیر لوله ای فرش این است که دستگاه های درب دار را خریداری نمایید. این دستگاه ها از پاشش آب جلوگیری کرده و در مدت زمان کوتاهی آب فرش ها را میگیرند. قیمت آبگیر لوله ای فرش نسبت به کیفیتی که دارد ، بسیار مناسب می باشد و مهمترین مزیتی که دارد این است که راندمان کاری و سرعت انجام کار را افزایش داده و مدت زمان تحویل فرش به مشتریان را کاهش می دهد.
چهارشنبه, 02 خرداد 1397 12:05

خشک کن فرش

دستگاه خشک کن لوله ای فرش که در اصطلاح به آن سانتریفیوژ گفته می شود ، دستگاهی است که لوله ای شکل بوده و به صورت دورانی می چرخد و آب فرش ها را تا حد ممکن میگیرد تا روند خشک شدن فرش سریع تر انجام شود. ( گاهاً به آن آبگیر دیگی فرش و یا حتی دستگاه آبگیر لوله ای فرش نیز گفته می شود ) خشک کن فرش در انواع مختلف درب دار و بدون درب ساخته می شود. دستگاه خشک کنی که در این بخش به معرفی آن می پردازیم دارای درب بوده پس از قرار گرفتن فرش درون آن درب آن بسته شده و فرآیند آبگیری شروع می شود. در بین دستگاه های خشک کن فرش، دستگاه خشک کن لوله ای فرش ، یکی از بهترین دستگاه ها برای آبگیری فرش می باشد و مقدار زیادی از آب فرش را گرفته و خشک کردن فرش را سریع تر می کند. روند کار خشک کن فرش روند کار این دستگاه خشک کن فرش بدین صورت می باشد که پس از شستن فرش ، فرش خیس را درون مخزن دستگاه خشک کن قرار می گیرد و درب آن بسته می شود. پس از روشن کردن دستگاه، فرشِ درون مخزن، با سرعت زیاد به چرخش در می آید و و بعد گذشت از ۲ دقیقه، حدود ۹۵ درصد رطوبت فرش گرفته شده و تقریبا ۵ درصد از رطوبت آن باقی می ماند. در ادامه می توان فرش را به مدت چند ساعت در هوای آزاد قرار داد تا باقی مانده ی رطوبت نیز خشک شده و فرش آماده تحویل شود. ویژگی های دستگاه خشک کن فرش این دستگاه فرش ها را مچاله نمی کند و فرش ها بدون شکستن و تا شدن باقی می مانند. این دستگاه فرش ها را تا ۹۵ درصد خشک میکند. عملیات آبگیر در ۴-۵ دقیقه انجام می شود. طول این دستگاه ۴٫۲۰ متر می باشد. رنگ های فرش در هم مخلوط نمی شود و فرش کیفیت خود را از دست نمی دهد. آب گرفته شده از فرش به طور کامل از دستگاه خارج شده و از برگشت آب به فرش جلوگیری به عمل می آید. خرید خشک کن فرش یکی از چالش های مراکز قالیشویی می باشد. از آنجایی که مشتریان قالیشویی ها علاوه بر کیفیت شستشو، به خشک بودن فرش ها نیز توجه میکنند، بنابراین قالیشویی ها می بایست در تهیه دستگاه خشک کن فرش دقت لازم را به عمل بیاورند تا بتوانند مشتریان خود را حفظ نمایند. توصیه ما به شما برای خرید خشک کن فرش این است که دستگاه های درب دار را خریداری نمایید. این دستگاه ها از پاشش آب جلوگیری کرده و در مدت زمان کوتاهی آب فرش ها را میگیرند. قیمت خشک کن فرش نسبت به کیفیتی که دارد ، بسیار مناسب می باشد و مهمترین مزیتی که دارد این است که راندمان کاری و سرعت انجام کار را افزایش داده و مدت زمان تحویل فرش به مشتریان را کاهش می دهد.
چهارشنبه, 02 خرداد 1397 12:03

تجهیزات قالیشویی

تجهیزات قالیشویی کارخانه ماشین سازی عزیزی با 40 سال سابقه فعالیت در صنعت ماشین آلات کشور از اولین مجموعه های ساخت تجهیزات قالیشویی در سراسر ایران و از معتبرترین و خوشنام ترین سازندگان داخلی این صنعت است که فعالیت خود را در سال ۱۳۵۷ با احداث کارخانه ماشین سازی در تهران آغاز کرده است. شرکت ماشین سازی عزیزی افتخار دارد که با تلاش خستگی ناپذیر کارکنان خود توانسته با تحولی چشمگیر جایگاه ویژه ای در زمینه صنعت و اقتصاد کشور ارائه و همچنان با تکیه بر بنیه علمی میراث گرانبهای تجربه پیشینیان و اراده استوار کوشش نماید طلایه دار این صنعت عظیم باشد. تجهیزات قالیشویی ماشین سازی عزیزی : دستگاه فرچه دو موتوره-دستگاه آبگیر لوله ای با درب-دستگاه آبگیر لوله ای بدون درب-دستگاه شلاق زن دستگاه خاک گیر دورانی-دستگاه خاک گیر معمولی-دستگاه آبگیر دیگی-دستگاه آبگیر غلطکی تجهیزات قالیشویی تمام اتوماتیک دستگاه های تولیدی این ماشین سازی دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند.
چهارشنبه, 02 خرداد 1397 11:59

دستگاه قالیشویی

دستگاه قالیشویی کارخانه ماشین سازی عزیزی از سال 1357 فعالیت رسمی خود را آغاز نموده است و توانسته عنوان اولین سازنده و صادر کننده دستگاه های قالیشویی به کشورهای حوزه خلیج فارس،آسیای مرکزی،استرالیا،اروپا و آمریکا را از آن خود نماید. دستگاه قالیشویی شامل: دستگاه قالیشویی اتوماتیک ریلی-دستگاه قالیشویی اتوماتیک ثابت دستگاه آبگیر لوله ای با درب-دستگاه آبگیر لوله ای بدون درب دستگاه خاک گیر دورانی-دستگاه خاک گیر معمولی دستگاه آبگیر غلطکی-دستگاه آبگیر دیگی دستگاه شلاق زن و... همه دستگاه ها یکسال گارانتی فنی و مکانیکی و 10 سال خدمات پس از فروش را دارا می باشند. ماشین سازی عزیزی افتخار دارد با توجه به تجربه بالا در ساخت و تولید بهترین و بروزترین و بی نقص ترین دستگاه های قالیشویی ضدچروک،اتوماتیک و دستی را در سطح تولید نماید. شرکت ماشین سازی عزیزی با استفاده از تیم مهندسی مجرب موفق به طراحی و تولید انواع دستگاه قالیشویی اتوماتیک ، شده است. این شرکت قادر به تولید دستگاه قالیشویی مدرن با توجه به نیاز صنعت ماشین سازی و صنعت قالیشویی اتوماتیک می باشد و با تدابیری که تاکنون اندیشیده است ، توانسته گامی بزرگ در جهت صادرات به کشورهای خارجی از جمله استرالیا،چین،اروپا و آمریکا بردارد. ساخت و بهره گیری از استراتژی های زیر در رشد و توسعه این مجموعه برای معرفی برندی معتبر و نام آشنا در بازار آسیا و اروپا نقش مهمی داشته است. بهترین خصوصیات ماشین سازی عزیزی کاهش زمان تحویل حفظ قیمت رقابتی توسعه روابط با مشتری حضور در بازارهای جهانی حفظ کیفیت رقابتی و ارتقاء سطح رضایت مشتریان از آن تقویت فرآیندهای جذب مشتریان خارجی و توسعه صادرات تقویت فرآیندهای اطلاع رسانی و مدیریت ارتباط با مشتریان توسعه شبکه خدمات پس از فروش و تسریع در ارائه خدمات بهبود بهره وری منابع انسانی و ایجاد محیط کار پویا و با نشاط تولید محصولات با کیفیت در کوتاه ترین زمان و کمترین هزینه تقویت نام تجاری و ارائه به موقع دانش و اطلاعات مورد نیاز مشتریان رضایت مشتری همواره شعار و تبلیغ ماشین سازی عزیزی می باشد.
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.