ریال
يكشنبه 9 ارديبهشت 1403

گلی یگانه

گلی یگانه

چهارشنبه, 23 خرداد 1397 07:10

خریدوفروش اسکین انلایزر

اسکین آنالایزر تشخیص کامپیوتری با استفاده از تکنولوژی لامپ وود مشکلات پوستی تعیین درصد Roughness : زبری و ناهمواری پوست تعیین درصد Pores : منافذ باز پوستی تعیین درصد Wrinkle : چین و چروک پوست تعیین درصد Moisture : رطوبت پوست تعیین درصد UV spot : تاثیر آفتاب تعیین نرمال - چرب - خشک ویا مختلط بودن پوست پاسخ به این سوال که : شما چند ساله بنظر میرسید ؟ از بغد کلینیکی : کمک به نسخه نویسی پزشک توجیه نتایج درمانهای انجام شده با امکان مقایسه عکس قبل و بعد از درمانها در هر لحظه از زمان برای پاسخگویی به سوالات شما در دپارتمان فروش تجهیزات پزشکی هیوا در خدمتتان خواهیم بود.
چهارشنبه, 23 خرداد 1397 12:28

خریدوفروش درماپن

در ماپن (میکرو نیدلینگ) خرید درماپن (میکرو نیدلینگ) درمانی ارزان - متفاوت - چند کاره و موثر تهریک فیبروبلاست در خود جوانسازی و تحرک کلاژن والاستین سازی رو به همراه داره لذا به سرعت درماپن تبدیل شد و به یک آچار فرانسه پوست و زیبایی با کاربردهای زیر : جوانسازی پوست-جمع شدن و افزایش الاستیستیه پوست و تولید کلاژن جدید کاهش چین و چروکهای سطحی و عمیق بهبود Strech mark تراکهای ناشی از چاقی و لاغری بهبود جای جوش و زخم بهبود ضایعات پیگمانتر بهبود نفوذ مواد – کرمها و ویتامینها به پوست بعد از درمان در کلام آخر درماپن نقش یک گان فروتراپی ارزان را انجام می دهد و تلفیقش با کرمهای ریپیر مثل رژودرم ووو میتواند نتایج جاللبی دهد.
چهارشنبه, 23 خرداد 1397 12:28

خریدوفروش ار اف فرکشنال

RF فرکشنال ؛ تكنولوژي روز در تايتنينگ و جوانسازي - با استپر قوي به نحوي كه تخليه آراف در سطحرپوست انجام نشده لذا سايد ايفكتها وسوختگي ها رو به صفر ميرسونه ( درمقايسه با نمونه هاي ديگر موجود در بازرار ايران . داراي كارتريج هاي ٢٥-٤٩ و ٨١ نيدل - تلفيقي مناسب از طول موج ٦٥٠ نانومتر فركشنال با تكنولوژي ميكرونيدلينگ می باشد.
چهارشنبه, 23 خرداد 1397 12:28

خریدوفروش میکرودرم

میکرودرم ابریژن دستگاهی به نسبت ارزان و ضروری برای مطب های پوست و زیبایی.لایه بردار مکانیکی پوست از دو روش پودر اکسید آلومینیم و سرالماسه از بین برنده رافنس یا همان زبری و برجستگی های پوست در بخش فنی کوشیده ایم با انتخاب پروجکشن هد،شیلنگهای سیلیکونی و موتور مکنده قوی یکی از بهترین میکرودرم ها را فراهم آوریم. پروجکشن هد مارپیچی- شیلنگهای سیلیکونی هارد- موتورهای اسپارمکس46 لیتر در دقیقه با قدرت مکش 0.9 بار منفی همراه با آموزش کامل و پروتکل درمانی مناسب جهت پوستهای چرب،خشک،معمولی و میزان نتایج مورد انتظار. می توانیم برایتان از 600 هزارتومان تا چند ده میلیون تومان میکرودرم فراهم کنیم. جهت شنیدن پیشنهاد ویژه ما فقط کافیست با کارشناس فروش تماس بگیرید.
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.