ریال
يكشنبه 16 ارديبهشت 1403

الوپرچم

الوپرچم

شنبه, 17 شهریور 1397 05:55

مبلمان اداری | پارتیشن اداری

شرکت سانیار البرز یکی از معتبر ترین شرکت های تولید کننده انواع سیستم های مدرن بایگانی ، مبلمان اداری و پارتیشن ، دکوراسیون و ... می باشد. این شرکت تمامی این خدمات را همراه با اجرا ، مشاوره ، طراحی ، توسط متخصصین ، کارشناسان و پرسنل زبده خود خدمات بی نظیری را به مشتریان خود عرضه می نماید.
شرکت الماس غرب اولین طراح و تولید کننده برجهای خنک کننده در ایران با سابقه ۱۰ سال که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ آغاز نمود. عمده محصولات تولیدی این شرکت شامل برجهای خنک کننده، فایبرگلاس و قطعات جانبی برج های خنگ کننده می باشد. از محصولات این شرکت می توان به تولید برج خنک کننده ، برج خنک کننده مکعبی ، تعمیرات برج خنک کننده فایبرگلاس نام برد.
دوشنبه, 12 شهریور 1397 06:06

پرچم رومیزی | چاپ پرچم تبلیغات

شرکت الو پرچم ارائه دهنده انواع پرچم رومیزی ، پرچم تشریفات ، پرچم اختصاصی و ... می باشد که به وسیله چاپ لیزری یا چاپ سیلک انجام می شود. پرچم های رومیزی برای نشان دادن لوگو و آرم یک شرکت مناسب هستند و معمولا روی میز کارمندان قرار میگیرد این پرچم ها روی یک میله استیل و یک پایه سنگی یا فلزی قرار میگیرند. از پرچم های تشریفات برای مراسم و همایش ها استفاده می شود که شرکت الوپرچم چاپ آنها را در کمترین زمان و مناسب ترین قیمت انجام می دهد.برای چاپ پرچم های خود با شرکت الوپچم تماس بگیرید.
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.