ریال
سه شنبه 4 ارديبهشت 1403

mizbankala

mizbankala

چهارشنبه, 25 تیر 1393 12:12

شیلنگ جادویی ایکس هوز

طول این شیلنگ کارواش حدود 5 متر می باشد که به محض باز کردن شیر آب طول آن به 3 برابر افزایش یافته و 15 متر می شود. این شیلنگ جادویی به صورت خودکار با باز کردن شیر آب تا سه برابر طول اولیه اش گسترش می یابد و آب را با فشار و به صورت اسپری و معمولی بیرون می پاشد.

فقط کافیست تا شیر آب را باز کنید تا این شیلنگ تا سه برابر اندازه اولیه خود قد کشیده و بزرگ شود و با بستن شیر آب به اندازه اولیه خود باز گردد و به اندازه یک بسته دستمال کاغذی شود! یکی دیگر از مزیت های ایکس هوز دستگاه آب پاش آن می باشد که دارای هفت نوع عملکرد پاشیدن آب می باشد که می توانید آن را با توجه به نیاز خود تنظیم نمایید و از استفاده آن لذت ببرید.

این شیلنگ که از یک لایه قابل انعطاف ضخیم درونی و یک لایه تاشو بیرونی ساخته شده از جنس مش بافته شده ی قوی است و شبیه به هیچ شیلنگ دیگری نیست و با ساختار خارق العاده ، استفاده از آن باعث رضایت شما شده و شما میتوانید به راحتی از آن در داخل خانه و حیاط و کارواش ماشین و شتشوی شیشه ها و دیوار و باغبانی و …. استفاده کنید.

شیلنگ جادوئی ایکس هوز با وزنی حدود یک پوند (450 گرم) شما را از شر مشکلات شیلنگهای سنگین و بلند راحت می سازد.

طول این شیلنگ کارواش حدود 5 متر می باشد که به محض باز کردن شیر آب طول آن به 3 برابر افزایش یافته و 15 متر می شود. شما میتوانید به راحتی از شلنگ ایکس هوز در داخل خانه و حیاط و کارواش ماشین و شتشوی شیشه ها و دیوار و باغبانی و …. استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه ی این محصول به آدرس ذیل مراجعه فرمایید:

www.Mizbankala.com

و یا با شماره 021476247 تماس حاصل فرمایید.

قیمت : 450,000 ریال

درمان آسیبهای پوستی با روغن شتر مرغ مخصوص آسیب های پوستی :

مولکول های روغن شترمرغ، بسیار شبیه ملکول های پوست انسان بوده و به همین دلیل خیلی سریع جذب پوست شده و کار ترمیم و تقویت پوست را انجام میدهند. بعلاوه، بدلیل کوچک بودن سایز ملکول های روغن شترمرغ، استفاده از این روغن باعث مسدود شدن روزنه های هوایی پوست نشده و پوست تنفس طبیعی خود را انجام می دهد. به همین دلیل، تاثیر استفاده از روغن شترمرغ در پوست انسان، خیلی سریع تر از داروهای دیگر خود را نشان می دهد.

روغن شتر مرغ حاوی اسیدهای چرب امگا 3،6،9 میباشد که در حقیقت بدن انسان قادر به ساختن این اسیدهای چرب ضروری و حیاتی نیست. علاوه بر اسیدهای چربی که ذکر شد، حاوی اسیدهای چرب مانند پالمتیک، استئاریک، همیرریستیک، لوریک، اولئیل، لینولئیک، لینولنیک، آرشیدونیک، پلامیتولئیک نیز میباشد که برای پوست انسان ضروری و برطرف کننده هر نوع عوارض پوستی است.

 

•موارد مصرف روغن شتر مرغ مخصوص آسیب های پوستی :

رفع چین و چروک و پیری پوست – رفع انواع جوش – حساسیتهای پوستی جای جوش – آبله و سالک – حشره گزیدگی – سیاهی و پف زیر چشم – سوختگی رادیو اکتیو – آثار زخم و بخیه استحکام پوست – پسوریازیس – هموروئید (بواسیر) – اگزما – قارچ انگشتان پا – پینه – زخم پای دیابتی – ترک پا - زخم بستر – التهاب پوستی – آثار سوختگی های قدیمی – آکنه – تبخال – کبودی تاول – آفتاب سوختگی – کک و مک – خارش – رفع ترکها و لکه های دوره بارداری و تغییر وزن

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه ی این محصول به آدرس ذیل مراجعه فرمایید:

www.Mizbankala.com

و یا با شماره 021476247 تماس حاصل فرمایید.

 

سه شنبه, 17 تیر 1393 07:15

خردكن نايسر دايسر پلاس

نایسر دایسر پلاس وسیله ای چند کاره است که کار در آشپز خانه را آسان می کند. شما می توانید پیاز، گوجه فرنگی و خیار را برای سالاد فصل و سیب زمینی را برای سرخ کردن در زمانی بسیار کوتاه و به راحتی خرد کنید. می توانید با استفاده از تیغه های تیز و با کیفیت نایسر دایسر پلاس در هر ثانیه چندین برش را با هم انجام دهید.

نایسر دایسر پلاس دو مزیت بزرگ دارد، یکی ظرف آن است که از پلی کربنیک ساخته شده که ضد خش، لکه و ضربه است و دیگری آنکه به راحتی تمیز می شود. می توانید آن را آبکشی کنید یا کل آن را در داخل ماشین ظرفشویی بگذارید.

 

ویژگی خرد كن نايسر دايسر پلاس:

شستشوی آسان

خرد یا تکه کردن فقط با یک حرکت

خرد کردن بدون له کردن میوه و سبزیجات

كارايي بسيار آسان

داراي يك پوست كن

داراي يك درپوش جهت نگهداري مواد

داراي 2 سري براي رنده كردن ريز و حلقه اي

داراي 3 سري براي خرد كردن كوچك ,متوسط و بزرگ

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه ی این محصول به آدرس ذیل مراجعه فرمایید:

www.Mizbankala.com

و یا با شماره 021476247 تماس حاصل فرمایید.

 

قیمت : 690,000 ریال
صابون ژائير با عنوان صابون کامل با ترکیبات که از عصاره ی گیاهان غنی ، روغن معجزه آسای شترمرغ ، و روغن کوسه ،ميگو و موجودات دریایی و منحصر به فرد برای انواع پوستها و انواع سنین قابل استفاده بوده و برای درمان کک و مک و جوش به کار میرود همچنین دارای خاصیت روشن کنندگی ، مرطوب کنندگی و برطرف کننده ی دانهای سر سیاه پوست وجوان ساز و ضد باکتری و قارچ  می باشد .
صابون ژائير از روغنهای طبیعی دریایی ، جانوری همچنین از عصاره و پوست گیاهان دارویی که در صابون قابل مشاهده می باشد ساخته شده است.
صابون ژائير دارای ویتامینهای A,B,E,D ، همچنین حاوی اسیدهای چرب مفید مانند لینولینک اسید که به علت ریز مولکول بودن به سرعت از منافذ پوست جذب می شود.
به کمک کرم های مراقبتی تمام مواد مغذی پوست شما را تامین میکند و نیز سلولهای آسیب دیده را بازسازی نموده و سرعت پیری سلولی را کاهش میدهد و از پوست شما در مقابل اشعه ماورای بنفش خورشید محافظت می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه ی این محصول به آدرس ذیل مراجعه فرمایید:

www.Mizbankala.com

و یا با شماره 021476247 تماس حاصل فرمایید.

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.