ریال

majd

majd

این واحد صنعتی با بیش از 38 سال تجربه در راستای تولید و دستیابی به کیفیت برتر و حضور دائم در عرصه رقابت ، همواره کوشیده است تا با تکیه بر اصل مشتری مداری ، استفاده از مواد اولیه مرغوب و استاندارد ، روشهای بهینه تولید و ساخت و همچنین استفاده از مهندسین ،تکنسین ها و کارکنان مجرب و کار آزموده جایگاه بی بدیل خود دراین صنعت را حفظ کرده و در راستای بهبود آن گام بردارد.

لازم به ذکر است این مجموعه صنعتی با اعمال سیستم کدینگ برای اولین بار در این صنعت بر روی قطعات تولیدی خود و همچنین بسته بندی منحصر به فرد قطعات کمک شایانی به مشتریان جهت سفارش دهی سریع و بالطبع سرویس دهی مناسب نموده است.

دریافت گواهینامه از موسسه استاندارد ایران وگواهینامه بین المللی کیفیت و مهمتراز آن تایید مشتریان و مصرف کنندگان تنها مهر کوچکی بر تایید فعالیتهای این شرکت میباشد.

اعم فعالیتها و خدمات این شرکت به شرح زیر خدمتتان اعلام میگردد :

1 - طراحی و تولید ماشین آلات تولید شن و ماسه اعم از دستگاههای کوبیت ، ماسه ساز،هیدروکن، سنگ شکن ورتیکال ، فک و ... در ابعاد و ظرفیت های مختلف

2  - طراحی و تولید تجهیزات جانبی ماشین آلات تولید شن وماسه اعم از فیدر ، سرند ، نوارنقاله ، گیربکس و... در ابعاد ، توان و ظرفیت های مختلف

3 – نصب و راه اندازی خطوط کامل تولید شن وماسه

4 – تولید ، تامین و تعمیر کلیه قطعات یدکی ماشین آلات سنگ شکن

5 – صادرات ماشین آلات سنگ شکن به کشورهای خاورمیانه و ارائه کلیه خدمات در کشورهای مقصد

6 – گارانتی و وارانتی ماشین آلات و قطعات

7 – انجام عملیات تعمیرات و نگهداری ماشین آلات شنگ شکن

8 – آموزش اپراتور خطوط سنگ شکن

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.