ریال

باقری

باقری

پنج شنبه, 19 تیر 1393 15:40

فروش قارچ کومبوچا

همزيستي باکتري ها و مخمرها که به قارچ کابوچا يا کوبوچا معروف است. قارچ کومبوجا يا قارچ منچوري شبيه قارچ‌هاي معمولي نيست بلکه اجتماعي از چند مخمر و باکتري است که آن را براي رشد در چاي قرار مي‌دهند. قارچ قرار گرفته در چاي در طول زمان موادي به نام «اسيد گلوکورونيک» از خود آزاد مي‌کند. دانشمندان بر اين باورند اسيد گلوکورونيک همراه عوامل ديگري که در چاي آزاد مي‌شود، در  جلوگيري از سکته‌هاي مغزي، کاهش سلول‌هاي سرطاني، کاهش احتمال ابتلا به بيماري‌هاي قلبي- عروقي، سخت شدن رگ‌ها يا تصلب شرايين، رفع خستگي، تنبلي روده‌ها، نقرس، ام اس، روماتيسم، هموروئيد، ديابت، ريزش مو، چين و چروک پوست، آرتروز و درگيري مفاصل شامل انواع کمردرد، پادرد، سردرد، تنظيم‌کننده کار اندام‌هاي داخلي به خصوص کبد و کاهش عوارض ناشي از افزايش سن موثر است.صدها سال است که مردم آسيا چاى کومبوچا مى‌نوشند، زيرا مصرف اين نوشيدنى به‌عنوان داروئى طبيعي، در مقابله با خستگي، سستي، کشش‌هاى عصبي، علايم اوليه پيري، سختى رگ‌ها و عروق، تنبلى روده‌ها و نقرس، فلجى بدن (M.S)، روماتيسم، هموروئيدها و ديابت نتايج حيرت‌ انگيزى داشته است.کومبوچا رشد سلول‌هايى سرطانى را متوقف مى‌کند.
نوشابه کوبوچا فرآورده ي تخميري است که توسط قارچ کوبوچا توليد مي شود يکي از ترکيباتي که باعث توقف سرطان مي شود اسيد گلوکورونيک است که کابوچا به علت داشتن اسيد گلورونيک عامل بازدارنده سرطان است.    
http://millenium.blogfa.com

قیمت : 150,000 ریال
پنج شنبه, 19 تیر 1393 15:37

فروش قارچ کفير

كفير يك نوشيدني ترش و گازدار و يك فرآورده حاصل از تخمير شير است. در حقيقت كفير يكي از قديمي‌ترين فرآورده‌هاي شير است كه سرمنشاء آن را به سرزمين قفقاز نسبت داده‌اند. مردمان قفقاز به داشتن عمري طولاني شهرت دارند كه يكي از علت‌هاي آن را مصرف محصولات لبني بويژه ماست و كفير مي‌دانند.
كفير منبع كامل پروتئين بوده و حاوي تعداد زيادي از اسيدهاي آمينه ضروري براي سلامت بدن است. از جمله اين اسيدهاي آمينه تريپتوفان بوده كه ماده مناسبي براي تمدد سيستم عصبي است. از آنجا كه اين محصول موجب جذب و ذخيره كلسيم و منيزيم مي‌شود، در نتيجه در تقويت سيستم عصبي موثر است و در افرادي كه از بي‌خوابي و استرس رنج مي‌برند مي‌تواند آرام‌بخش و كمك‌كننده باشد.
http://millenium.blogfa.com

قیمت : 200,000 ریال
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.