ریال
دوشنبه 24 ارديبهشت 1403

امیر

امیر

توانایی شما پس از دوره:

  • ایجاد تغییر تحول در کسب و کار

  • هدف گذاری در کسب و کار و عملیاتی کردن آن

سرفصل:

  • پیش نیاز ساخت کسب و کار سود آور

  • پردرآمد ترین کاری که انجام می دهید

  • راهبرد بازاریابی

  • راهبرد خلق ثروت

  • راهکارهای بهبود عملکرد کارکنان

  • تصمیم گیری

  • برنامه ریزی اقدامات

مدرس: سلیم خلیلی

  • کار آفرین نمونه کشور

  • مدرس و مشاور منتخب پروفسوران برایان تریسی و جک کنفیلد در ایران

  • مدرس و مشاور دانشگاه ها و شرکت های داخلی و خارجی

محل برگزاری کارگاه: دانشگاه تهران

تاریخ و زمان کارگاه: ۹ بهمن ۹۴ از ساعت ۹ الی ۱۸

هزینه کارگاه: ۴۹۰٫۰۰۰ تومان       (ناهار، دو میان وعده ، دریافت گواهینامه بین المللی از آکادمی IQS انگلستان، پکآموزشی)

تلفن مشاوره: ۰۹۱۲۰۳۷۹۲۰۶ و ۰۲۱۸۸۲۱۳۰۲۸        WWW.SALIMKHALILI.COM

 

  • کارگاه تغییر و تحول در کسب و کار
شنبه, 23 آبان 1394 11:04

مسابقه آموزشی دروغ شناسی

در 2 فصل، 12 DVD

با زیرنویس فارسی

 

لحظه حقیقت (The moment of truth) یک شوی تلویزیونی در شبکه تلویزیونی FOX است که در آن شما با جواب دادن تنها 20 سوال ساده که جواب همه آنها را می دانید پانصد صد هزار دلار جایزه می برید. نه اشتباه نمی کنید. شما جواب همه سوالها را می دانید و جایزه مسابقه پانصد صد هزار دلار است. فکر می کنم الان ذهنتون درگیر حدس زدن سوالات احتمالی این مسابقه باشه. مسلماً شبکه های تلویزیونی که برای هر سنت پولشون برنامه دارن به این راحتی این پول رو به شما نخواهند داد.

سوالات: سوالات معمولاً در مورد جنبه های خصوصی زندگی افراد طرح میشن و شما مجبورید در مقابل پدر، مادر، همسر، دوستان و بینندگان حاضر در سالن مسابقه و میلیونها بیینده برنامه جواب بدید که :

آیا بعد از ازدواجتون با کسی غیر از همسرتون رابطه داشتید؟

آیا در زمانی که در مسافرتهای کاری بودید به همسرتون خیانت کردید؟

دوست دارید وقتی بزرگ شدید شکل مادرتون بشید؟

خلاصه اینکه از تمام اسرار زندگی شما که خودتون هم فراموش کردید و یا فکر می کنید بجز خودتون هیچ کس از اون خبر نداره از شما سوال میشه.

ارزیابی جواب: شما امکان دروغ گفتن ندارید. جواب های شما بر اساس اطلاعات دقیقی که قبلاْ جمع آوری شده و با استفاده از تکنیک های دروغ سنجی بررسی می شن و شما بعد از هرجواب منتظر نظر سیستم دروغ سنج می مونید. با تشخیص اولین دروغ، شما از دور مسابقه حذف می شید.

مهمان ویژه: هر برنامه معمولاً یه مهمان ویژه داره: پدرتون که سالها باهاش قهر بودید و ندیدیدش، همسر سابقتون، دوست دختری که رهاش کردید و … . مهمان برنامه این فرصت رو خواهد داشت که یک سوال از شما بپرسه. سوالی که ممکنه تمام عمر به دنبال یافتن جواب اون بوده باشه و شما چاره ای ندارید جز این که حقیقت رو بیان کنید.

شرکت کنندگان: شرکت کنندگان برنامه معمولاً از میان قشر متوسط به پایین جامعه انتخاب می شوند: افرادی نظیر آرایشگر، صاحب نانوایی، راننده و کارگر رستوران که صدهزار دلار میتونه زندگی اونها رو یک شبه متحول کنه و به یک عمر بدبختی اونها خاتمه بده. این موضوع حساسیت برنامه و تلاش شرکت کنندگان برای دستیابی به جایزه رو بیشتر میکنه.

بعد از مسابقه: به دلیل شوک های وارد شده، یک روانشناس بعد از مسابقه با شرکت کننده ها و نزدیکان آنها صحبت می کند.

ماجرای یک قسمت دیدنی: در یکی از قسمت های این برنامه که انتقادات زیادی رو  هم برای این برنامه در پی داشت، یک زن در مقابل پدر و مادر و همسرش پاسخ های زیر را به سوالات مطرح شده می دهد:

آیا حاضرید غذای خود را به یک سگ بدهید پیش از آنکه آن را به یک بی خانمان بدهید؟بله!

آیا تا حالا از به دردسر افتادن خواهر-برادرهات خوشحال شدی؟بله!

آیا همسرت رو به خاطر نداشتن دوستان نزدیک سرزنش میکنی؟بله!

آیا فکر میکنی پدر و مادرت به تو افتخار میکنن؟نه!

آیا چیزی در مورد پدرت میدونی که اون رو از مادرت پنهان میکنی؟بله!

آیا شده برای مجرد نشان دادن خودت حلقه ات رو از دستت خارج کنی؟بله!

آیا در روز ازدواجت به این فکر میکردی که عاشق دوست پسر سابقت هستی؟بله!

آیا فکر می کنی من مردی بودم که باید باهاش ازدواج میکردی(مطرح شده توسط دوست پسر سابق) ؟ بله! (چهره شوهر در این لحظه دیدنی است)

آیا بعد از ازدواج با مردی بجز همسر خود رابطه جنسی داشته اید؟ بله! (پدر و مادر خشکشون زده و شوهر دستهاش رو بین سرش میگیره)

20 سوال تمام میشه و شرکت کننده جایزه رو می بره. در جواب مجری که می خواهید همین جایزه رو ببرید یا برای جوایز بیشتر ادامه می دهید زن با اطمینان خاصی جواب میده”جایزه برام مهم نیست میخوام ادامه بدم”. سوال بعدی: “فکر می کنید آدم خوبی هستید؟بله!” در این موقع سیستم اعلام میکنه که جواب داده شده دروغ است و شرکت کننده همه چیز خود را می بازد.

شنبه, 23 آبان 1394 10:36

سریال آموزشی زبان بدن

سریال آموزشی زبان بدن به سفارش FBI آمریکا

فصل اول، دوم و سوم

46 قسمت در 21 DVD

با زیرنویس فارسی

 

تحویل یک هفته بعد از خرید 

داستان از کشفیات دکتر “پائول اکمن” الهام گرفته است، فردی که توانایی خواندن سرنخ‌های موجود در صورت،بدن و صدای افراد را به منظور کشف حقایق در بازجویی‌ها داراست

قابل پخش در دستگاههای خانگی و کامپیوتر

سریال به من دروغ بگو سریالی متفاوت !!!

معرفی : سریالی با داستانی متفاوت و بسیار جدید؛ به معماهایی می پردازد که پلیس آمریکا از حل آنها ناتوان است و از یک متخصص زبان بدن کمک می خواهد.

داستان سریال ” Lie To Me ” که همراه با ” Samuel Baum ” در مقام نویسنده و تولیدکنندگان سریال ” ۲۴″ ، از اواخر ژانویه‌ی ۲۰۰۹ از شبکه Fox شروع به پخش شده است، از کشفیات دکتر “پائول اکمن” الهام گرفته است، فردی که توانایی خواندن سرنخ‌های موجود در صورت، بدن و صدای افراد را به منظور کشف حقایق و دروغ در بازجویی‌های جنایی داراست.

“دکتر لایتمن” رییس تیمی از متحصصین با نام “گروه لایتمن” است که بازرسین فدرال، آژانس‌های دولتی و پلیس محلی را در پرونده‌های قضایی، یاری می‌کنند. “دکتر گیلیان فاستر” یک روان‌شناس با استعداد و هم‌کار حرفه‌ای “دکتر لایتمن” است که این هم‌کاری را با نگاه کلی خود، در حالی که “لایتمن” در جزییات فرو رفته است، کامل می‌کند. “لایتمن” به راهنمایی‌ها و نگرش او در مورد رفتار انسان‌ها نیازمند است. “الی لاکر” محقق اول “لایتمن” است که با علاقه‌ی مردم به گفتن دروغ مشکل دارد و تصمیم گرفته است آن‌چه را که “صداقت بنیادی” می‌نامد، تمرین کند. او هر چه که در مغزش می‌گذرد، فوراً به زبان می‌آورد و البته تاوان این کار خود را نیز می‌دهد. “ریا تورس” عضو تازه‌وارد این گروه است و یکی از معدود افرادی که به صورت ذاتی توانایی تشخیص تقلب را دارد، قابلیتی که او را تبدیل به یک فرد قابل اهمیت در این گروه کرده است.

جهت سفارش با شماره 09120379206 یا 02188213028 تماس حاصل نمایید

کنترل افکار و رفتارها (روانکاو)

در  ۷ فصل، ۷۲ DVD

با زیرنویس فارسی

سریال The Mentalist محصول سال ۲۰۰۸ و شبکه CBS می باشد، فردی از اسرار نهفته در جرم ها و قتل ها پرده بر می دارد. هنر او توجه به جزئیاتی ست که ما به عنوان فردی معمولی به آنها توجه نمی کنیم. در شخصیت پردازی پاتریک ما فردی شوخ بعضی وقت ها جدی را می یابیم که مثل خیلی از شخصیت ها ی شبیه اش از زخم دیرینه ای رنج می برد که از همان قسمت اول با آن غم بزرگ در زندگیش آشنا می شویم.

هر قسمت از این سریال یک کلاس روانشناسی است، برای تمام آنهایی که به روانشناسی و روانکاوی اعتقاد دارند.

دست آوردهای سریال: جایزه انتخاب مردم برنده بهترین بازیگر نقش اول ۲۰۰۹ ، جایزه امی نامزد دریافت بهترین بازیگر نقش اول ۲۰۰۹ ، جایزه گلدن گلوب نامزد بهترین بازیگر نقش اول ۲۰۰۹ ، جوایز انجمن صنفی بازیگران نامزد بهترین بازیگر نقش اول ۲۰۱۰ ، جایزه ویژه پربیننده ترین سریال سال ۲۰۱۲ ،

 

جهت سفارش با شماره ۰۹۱۲۰۳۷۹۲۰۶ یا ۰۲۱۸۸۲۱۳۰۲۸ تماس حاصل نمایید

شنبه, 23 آبان 1394 10:27

مستند آموزشی موفقیت راز ۲

در 10 DVD

با زیرنویس فارسی

 

آیا از مشکلات زندگی خسته شده اید؟
آیا به اندازه کافی پول ندارید؟
آیا از شغل تان ناراضی هستید؟

آیا ماشین مدل جدید می خواهید؟

آیا می خواهید صاحبخانه شوید؟

آیا می خواهید ازدواج کنید؟

آیا می خواهید وارد دانشگاه شوید؟

آیا زندگی تان دچار بحرانهای مختلف شده است؟

آیا تاکنون از خود پرسیده اید که بین افراد ثروتمند و فقیر یا افسرده و شاد و در کل بین انسان های موفق و ناکام چه تفاوتی وجود دارد؟

آیا می دانید چرا اکثر مردم در بیماری، فقر و گمنامی زندگی می کنند و بعضی ها قله های پیروزی را یکی پس از دیگری فتح می کنند؟

چون آنها این راز می دانستند ولی شما نمی دانید،
 ما در این مستند این راز و روش استفاده از آن را برای شما بازگو می کنیم

 

جهت سفارش با شماره 09120379206 یا 02188213028 تماس حاصل نمایید

توانایی شما پس از دوره:

  • برقراری ارتباط موثرتر با دیگران.

سرفصل:

  • شناسایی پیام‌های غیرکلامی
  • تشخیص و کشف دروغ
  • به‌کارگیری صحیح پیام‌های غیرکلامی برای اثرگذاری بیش‌تر
  • آشنایی با حریم‌های خصوصی افراد
  • تحلیل حرکات وحالات بدن
  • تحلیل وضعیت اندامی
  • تحلیل حرکات چشم ها و نقش ان در ارتباطات
  • تحلیل حرکات وحالات پاها
  • تحلیل حرکات وحالات سر وصورت
  • تحلیل حرکات وحالات بینی
  • تحلیل حرکات وحالات دهان
  • تحلیل استفاده ابزار و وسایل شامل سیگار عینک و غیره

 

مدرس: سلیم خلیلی

  • تنها دارنده گواهینامه پروفسور پل اکمن (پدر علم زبان بدن) در ایران
  • مدرس و مشاور منتخب پروفسوران برایان تریسی و جک کنفیلد در ایران
  • مدرس و مشاور دانشگاه ها و شرکت های داخلی و خارجی

 

محل همایش: دانشگاه تهران

تاریخ و زمان همایش: ۷ آبان ۹۴ از ساعت ۱۴ الی ۱۹

هزینه همایش: ۱۶۰٫۰۰۰ تومان

(دریافت گواهینامه بین المللی از آکادمی IQS انگلستان، پک آموزشی و دو میان وعده)

تلفن مشاوره: ۰۹۳۸۹۲۰۹۹۱۴  و ۰۲۱۸۸۲۱۳۰۲۸

وب سایت: www.salimkhalili.com

 

پیام مدیر اجرایی برنامه های  SLS ایران

 

به دنبال توافق تاریخی هسته ای ایران با غرب در ۲۳ تیرماه ۹۴ و بر داشته شدن تحریم های یکجانبه اقتصادی غرب علیه ایران و حضور دوباره شرکت های چند ملیتی در ایران، شرکت های ایرانی با فشار رقابتی بسیار شدیدی مواجه خواهند شد که این رقابت قوانین و قواعد بازی بازار را به طرز شگفت انگیزی تغییر خواهد داد.

 

در پس هر تهدیدی یک فرصتی نهفته است. شرکت های ایرانی می توانند از این فرصت خارق العاده برای افزایش قدرت و توان رقابتی خود از طریق استراتژی های جهانی، الگوبرداری، ایجاد ارتباطات قدرتمند بین المللی، انتقال دانش مدیریتی غرب  و …. بهره مند شده و تهدیدات را به فرصتهایی برای پیشرفت کسب و کار خود تبدیل نمایند.

 

دوره تخصصی ۲ هفته ای مهارت های کسب و کار در کشور مهد مدیریت و اقتصاد، انگلستان برای مدیران موفق ایرانی طراحی شده، تا آموزش های نوین مدیریتی را توسط اساتید برجسته این کشور به صورت تئوریک و عملی به مدیران ایرانی، منتقل نمایند.

 

در کنار آموزش مباحث مدیریتی، اساتید دوره می کوشند تا دانش زبان انگلیسی مدیران ایرانی را افزایش داده و این عزیزان آماده حضور در عرصه تجارت بین المللی شوند.

 

من و تیم SLS ایران، در این مدت تلاش کردیم تا بهترین بستر آموزشی  و به روز دنیا را برای مدیران ایرانی مهیا نماییم. امیدوارم این عمل سبب پیشرفت دانش مدیریت و کسب و کار کشور عزیزمان ایران شود.

 

سلیم خلیلی

 

SLS-PopUP

 

درباره SLS

 

SLS فعالیت تخصصی خود را از سال ۱۹۷۵ (بیش از ۴۰ سال) آغاز نموده است. هر ساله تعداد زیادی از مدیران موفق کشور های مختلف جهان در دوره های آکادمی SLS ثبت نام کرده و دانش مدیریت و زبان انگلیسی خود را افزایش می دهند.

 

 

 

فیلم معرفی SLS توسط دانشگاه Oxford انگلستان

 

 

 

 

 

برخی از مشتریان بین المللی دوره SLS یورک انگلستان

 

شرکت خودرو سازی Rolls Royce

رادیو و تلویزیون ایتالیا RAI

شرکت خودرو سازی Lamborghini

شرکت بین المللی دارویی EBV Elektronik

شرکت خودرو سازی Porsche

بانک بین المللی BBVA

شرکت خودرو سازی Bugatti

شرکت بین المللی برق و انرژی ON

شرکت خودرو سازی AUDI

شرکت بین المللی تجهیزات پزشکی BD

شرکت خودرو سازی Volkswagen

گروه ریلی Rhomberg Sersa

و هزاران شرکت بین المللی دیگر که نام تعدادی از آنها در کاتالوگ آمده است

منافع و مزایای دوره:

 

۲ هفته آموزش مباحث مدیریتی به زبان انگلیسی توسط اساتید برجسته کشور انگلستان

آموزش زبان انگلیسی حین دوره در چهار بخش شنیداری، خواندنی، نوشتاری و مکالمه

اخذ ویزای کشور انگلستان

یادگیری جدیدترین ابزارها و تکنیک های مدیریتی

ارتقا سطح زبان انگلیسی مدیریتی و تجاری

آشنایی و ایجاد شبکه تجاری، اقتصادی و سازمانی با جمعی از مدیران برجسته بین المللی

تسهیل و هموار شدن مسیر تجارت بین المللی

امکان دریافت کلیه مطالب درسی و جلسات مربوطه خودتان در قالب USB Memory

و بسیاری مزایای دیگر ….

SLS-PopUP

 

سر فصل های دوره:

 

رهبری کسب و کار

برنامه ریزی کسب و کار

تیم سازی در کسب و کار

مذاکرات تجاری

ارتباطات با فرهنگ های مختلف

تصمیم سازی در کسب و کار

چرخه کار و مکاتبات اداری

نقش کیفیت در کسب و کار

گزارش گیری در کسب و کار

آموزش و توسعه کسب و کار

 

 

گواهینامه اهدایی:

 

دریافت گواهینامه بین المللی از SLS انگلستان

هزینه دوره:

 

۲۹۰۰ پوند انگلستان

خدمات آموزشی دوره SLS انگلستان

تجربه زندگی و اسکان در کنار خانواده Native انگلیسی

صبحانه، ناهار، شام و میان وعده

 

کاتالوگ دوره تخصصی ۲ هفته ای  مهارتهای کسب و کار در شهر یورک – انگلستان

 

SLS-catalog

 

جهت ثبت نام و کسب  اطلاعات بیشتر به با شماره ۰۹۱۲۱۹۸۲۸۷۵ و ۰۲۱۸۸۲۱۳۰۲۸ تماس حاصل نمایید.

معرفی DBA

 

 

 

دوره   DBA مخفف عبارت  Doctor of Business Administration  است، که معنی تحت الفظی آن، دوره عالی مدیریت حرفه ای کسب و کار می باشد و به طور کلی تمامی عملیات اصلی زنجیره ارزش، شامل ایده، بازاریابی ، تامین منابع، طراحی، تولید، عرضه محصولات و خدمات ، منابع انسانی ، فناوری اطلاعات، مالی، برنامه ریزی و … را در بر می گیرد.

 

 دوره عالی مدیریت حرفه ای کسب و کارDBA  که یک سطح بالاتر از دوره MBA است.

 

 به منظور آموزش و توانمند سازی مدیران شایسته کشور جهت توسعه و گسترش فعالیت بنگاه ها و سازمان های خدماتی و تولیدی در بخش های خصوصی، دولتی و تعاونی تهیه و تدوین شده است.

 

در این دوره سعی شده با رویکردی عمل گرایانه (Pragmatist) از یک سو و فعالیت پژوهش محور (Research Oriented) از سوی دیگر، یادگیری آموزش ها به صورت اجرایی و کاربردی را فراهم ساخت.

 

 

 

 

 

دوره عالی مدیریت کسب و کار Doctor of Business Administration (DBA)

دوره عالی مدیریت کسب و کار Doctor of Business Administration (DBA)

اهداف دوره

 

ارتقاء سطح نگرش، دانش و مهارت های دانش پژوه در مدیریت کسب و کار خود.

توانمند کردن دانش پژوه به منظور ایجاد تحول در کسب و کار خود و استفاده از بهترین تکنیکها و متدها برای رهبری سازمان.

متخصص شدن فارغ التحصیلان در حوزه بازاریابی و فروش.

افزایش توانایی در مذاکرات تجاری

شیوه آموزش

 

در دوره  DBA فرایند تدریس از تلفیق سه رویکرد آموزشی برخط یا آنلاین (Mobile Learning)، مکاتبه ای  و حضوری در راستای به حداکثر رساندن کیفیت آموزش اجرا می گردد.

DBA-Mobile

 

مزایای اصلی دوره:

 

.۱آموزش به شیوه منتورینگ

 

.۲انعطاف پذیری دوره با شرایط زمانی و مکانی دانش پژوه

 

.۳دریافت گواهینامه موسسه آموزش عالی ممهور به مهر دانشگاه جامع علمی و کاربردی و تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با قابلیت ترجمه و تایید قوه قضاییه و وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران به درخواست  دانش پژوه

 

.۴دریافت گواهینامه از دانشگاه آتلانتا University of Atlanta به در خواست دانش پژوه

 

.۵دریافت گواهینامه از دانشگاه بین المللی Robert Gordon  به در خواست دانش پژوه

 

.۶ حضور در کشور انگلستان  و گذراندن دوره با اساتید انگلیس زبان

 

.۷دریافت گواهینامه از مدرس دوره سلیم خلیلی 

 

 

 

دوره عالی مدیریت کسب و کار Doctor of Business Administration (DBA)

دوره عالی مدیریت کسب و کار Doctor of Business Administration (DBA)

 

 

منتور دوره: سلیم خلیلی

 

.۱استاد و منتور دوره DBA (Doctor of Business Administration) دانشگاه  University of Atlanta(شهر آتلانتا، ایالت جورجیا امریکا)

 

.۲استاد از راه دوره دانشگاه بین المللی Robert Gordon

 

.۳دارای سابقه تدریس در دانشگاه تهران، شهید بهشتی، آزاد اسلامی و …

 

.۴استاد آکادمی بین المللی مدیریت و بازاریابی آلمان، TÜV Rheinland آلمان، IQS انگلستان و  ANCCP ایتالیا

 

.۵کار آفرین نمونه ایران

 

.۶خالق سبک مدیریت لژیونری در ایران

 

.۷مدرس و مشاور منتخب پروفسوران برایان تریسی و جک کنفیلد در حوزه مدیریت در ایران

 

.۸دانش آموخته دانشگاه تهران

 

.۹مشاور بیش از ۵۰ شرکت داخلی و خارجی در حوزه مدیریت

 

هزینه دوره:

 

پکیج اول:

 

دریافت گواهینامه از موسسه آموزش عالی ممهور به مهر دانشگاه جامع علمی و کاربردی و تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

ظرفیت دوره: نامحدود

شیوه آموزش: مکاتبه ای

مبلغ پکیج اول : ۳٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان

پکیج دوم:

 

دریافت گواهینامه موسسه آموزش عالی ممهور به مهر دانشگاه جامع علمی و کاربردی و تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

گواهینامه از استاد دوره سلیم خلیلی

ظرفیت دوره: ۴۰ نفر

شیوه آموزش: آنلاین، مکاتبه ای و حضوری

مبلغ پکیج دوم: ۹٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان

پکیج سوم:

 

دریافت گواهینامه از دانشگاه بین المللی Robert Gordon

گواهینامه از استاد دوره سلیم خلیلی

اطلاعات بیشتر در مورد دانشگاه

ظرفیت دوره: ۱۵ نفر

شیوه آموزش: آنلاین، مکاتبه ای و حضوری

مبلغ پکیج سوم: ۲٫۷۰۰ پوند انگلستان

پکیج چهارم:

 

دریافت گواهینامه از دانشگاه آتلانتا University of Atlanta

گواهینامه از استاد دوره سلیم خلیلی

اطلاعات بیشتر در مورد دانشگاه

ظرفیت دوره: ۵ نفر

شیوه آموزش: منتورینگ

مبلغ پکیج چهارم: ۲۵٫۰۰۰ دلار آمریکا

جهت مشاوره و ثبت نام  تا ساعت ۲۱ هر روز می توانید با شماره ۰۹۱۲۱۹۸۲۸۷۵ و ۰۲۱۸۸۲۱۳۰۲۸ تماس حاصل نمایید.

شنبه, 11 مهر 1394 10:53

دوره مدیریت کسب و کار MBA

مقدمه معرفی MBA

MBA   مخفف   Master of Business Administration است که در آن مدیریت کسب و کار به طور راهبردی، علمی و کاربردی به دانشجویان آموزش داده می شود.

در دوره MBA ، دروسی مانند شناخت فضای تولید و کسب کار ، بازاریابی، مدیریت استراتژیک، مدیریت منابع انسانی، ارتباط با مشتری، روش های نوین تبلیغات، مدیریت منابع مالی، سرمایه گذاری، مدیریت فروش و خدمات پس از فروش، نگرش سیستمی، مدیریت پروژه و … تدریس می شود.

 

انتظار می رود فارغ التحصیل دوره MBA  دارای توانایی های متفاوتی نسبت به بقیه افراد در ایجاد یا گسترش کسب و کار خود داشته باشد و در راستای فرایند تولید و تجارت، موفق تر و در نتیجه ثروت آفرینی بیشتری حصول نماید.

 

 MBAرویکردهای مختلف دانش مدیریت و قابلیت درک شایسته نکات ظریف در تجارت را در فرد می پروراند و بستری مناسب را برای اخذ تصمیمات مدیریتی سرنوشت ساز مهیا می نماید.

 

 

 

اهداف دوره

 

ارتقاء سطح نگرش، دانش و مهارت های دانش پژوه در مدیریت کسب و کار خود.

توانمند کردن دانش پژوه به منظور ایجاد تحول در کسب و کار خود و استفاده از بهترین تکنیکها و متدها برای رهبری سازمان.

متخصص شدن فارغ التحصیلان در حوزه بازاریابی و فروش کسب و کار خود.

افزایش توانایی در مذاکرات تجاری

شیوه آموزش

 

دوره MBA از تلفیق دو رویکرد آموزشی برخط یا آنلاین و مکاتبه ای در راستای به حداکثر رساندن کیفیت آموزش، برگزار می شود.

مزایای اصلی دوره:

 

.۱انعطاف پذیری دوره با شرایط زمانی و مکانی دانش پژوه

 

.۲دریافت گواهینامه موسسه آموزش عالی ممهور به مهر دانشگاه جامع علمی و کاربردی و تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با قابلیت ترجمه و تایید قوه قضاییه و وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران

 

هزینه دوره :

 

دریافت گواهینامه از موسسه آموزش عالی ممهور به مهر دانشگاه جامع علمی و کاربردی و تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

 

ظرفیت دوره: نامحدود

 

شیوه آموزش: مکاتبه ای و آنلاین

 

هزینه سرمایه گذاری: ۲٫۴۰۰٫۰۰۰ تومان

 

 

 

سر فصل دوره MBA

 

حسابداری مدیریت

مدیریت منابع انسانی

برنامه ریزی سازمانی

اصول و فنون مذاکره

مدیریت مشتری مداری (CRM)

مدیریت بازاریابی

مدیریت استراتژیک

مدیریت تبلیغات

برند سازی

طراحی طرح های تجاری

 

 

مدت دوره:  ۴۶۴ ساعت

 

شرایط ورود به دوره:

 

داشتن حداقل مدرک کارشناسی

پذیرش قوانین دوره

جهت ثبت نام و کسب  اطلاعات بیشتر به وب سایت www.salimkhalili.com  مراجعه یا با شماره ۰۲۱۸۸۲۱۳۰۲۸ تماس حاصل نمایید.

 

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.