ریال
جمعه 28 ارديبهشت 1403

فریماه اقبالی

فریماه اقبالی

جمعه, 17 مهر 1394 15:37

تراش cnc مورب

 

ماها سی ان سی نامی شناخته شده و فعال در قطب صنعتی کشور است ، با سال ها تجربه و فعالیت در زمینه واردات و عرضه مستقیم ماشین آلات سبک و سریع سی ان سیبرای کارخانهجات و کارگاه های کوچک و تامین ماشین آلات سفاشی برای تولید کنندگان صنعتی کوشا می باشد.

ویژگی مهم ماشین آلات استاندارد و سبک  ما سرعت بالا و دقت بالا این ماشین ها است ،و قابلیت تولید قطعات متنوع با بیشترین سرعت و بالاترین دقترا دارد که این امکان در ماشین های مشابه کم است ،همچنین با تغییرقطعات اصلی همین ماشین آلات به سفارش مشتریان تولید قطعات خاص با دقت بالا و سرعت بالا نیز امکان پذیر می باشد.

 

ماشین آلات ما از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفهمی باشد ، و مشتریان این شرکت با اطمینان خاطر از خدمات این شرکت اقدام به سفارش و خرید می کنند.

جمعه, 17 مهر 1394 15:31

ماشین تراش تخت

ماها سی ان سی نامی شناخته شده و فعال در قطب صنعتی کشور است ، با سال ها تجربه و فعالیت در زمینه واردات و عرضه مستقیم ماشین آلات سبکسی ان سیبرای کارخانهجات و کارگاه های کوچک و تامین ماشین آلات سفاشی برای تولید کنندگان صنعتی کوشا می باشد.

ویژگی مهم ماشین آلات استاندارد و سبک  ما این است که قابلیت تولید قطعات متنوعرا دارد ،همچنین با تغییرقطعات اصلی همین ماشین آلات به سفارش مشتریان تولید قطعات خاص امکان پذیر می باشد.

 

ماشین آلات به نحوی انتخاب شده اند که تولید با این ماشین آلات از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه و کم هزینهمی باشد به گونه ای که دوره بازگشت سرمایه این ماشین آلات به صورت قابل توجهی بسیار کوتاه می باشد ، ما با حذف واسطه ها و انجام کلیه امور خرید، حمل، ترخیص و تحویل، مناسب ترین قیمت را به مشتریانمان می دهیم  و مشتریان این شرکت با اطمینان خاطر از خدمات و قیمت این شرکت اقدام به سفارش و خرید می کنند.

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.