ریال
چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403

جواد حسینی

جواد حسینی

بیش از 600 میلیون نفر در دنیا از تیغ های اصلاح استفاده می کنند و ماهانه صدها میلیون تیغ را دور می اندازند که باعث تخریب محیط زیست می گردد. این تیغ ها در واقع کند نشده و فقط لبه ی آنها جرم های میکروسکوپی گرفته که با آب و مواد شوینده قابل شستشو نمی باشد ولی با تیغ پاک کن سیلیکونی قابل تمیز کردن است.
با Razor Magic تیغ های اصلاح و خودتراش زنانه و مردانه ی خود را از هر نوع و هر مارکی که باشد می توانید بعد از کند شدن، دوباره بارها تیز کنید و مورد استفاده قرار دهید.
ما انواع تیغ های یکبار مصرف، چندبار مصرف غیرسیستمی، سیستمی، شش تیغه، پنج تیغه، سه تیغه، دو تیغه، ژیلت، دورکو  و غیره را با آن تست کردیم و نتایج نشان می داد که عمر تیغ ها به طور متوسط 80 درصد بیشتر می شود. مثلاً شش تیغه ی مارک دورکو که 7 بار استفاده شده و دیگر قابل استفاده نبود، 6 بار دیگر هم اصلاحی تمیز و تیز را ارائه داد. سه تیغه ی ژیلت به جای 7 بار استفاده، تا 12 بار کار کرد.
این وسیله حدود یک و نیم سال عمر می کند و طی این مدت باعث می شود شما بتوانید گرانترین تیغ ها را با قیمتی مشابه ارزانترین ها استفاده نمایید.
ریزرمجیک را با 30 روز ضمانت رضایت، از نوپندار، تنها واردکننده ی آن تهیه فرمایید.
قیمت 31000 تومان به اضافه 8000 تومان هزینه پستی
اگر کار نکرد قیمت این وسیله به اضافه 8000 تومان هزینه ی پستی خود را پس بگیرید.
هتل ها، سازمان ها، داروخانه ها و سوپرمارکت ها می توانند جهت خرید عمده و دریافت قیمت همکار تماس حاصل نمایند.

اندیشه ای نو را با نوپندار تجربه کنید
خرید آنلاین، اطلاعات بیشتر و مشاهده ی دیگر محصولات نوآورانه و فناورانه:
www.irannopendar.com
02122369938

نوپندار، واردکننده و فروشنده ی عمده و خرده ی فلش مموری های ضدویروس! فلش مموری مارک Netac با دکمه ی سخت افزاری Write-Protect که جلوی آلوده شدن آن به هر گونه ویروس و دستکاری یا از بین رفتن اطلاعات را تا زمانی که بخواهید به صورت صددرصد می گیرد! محصولات نیتاک در حال حاضر در کشورهای اروپایی و آمریکایی و فروشگاه های معتبر دنیا مثل Amazon و Ebay به فروش می رسند.
تلفن: 22369938
سایت:
www.irannopendar.com

خرید آنلاین و کسب اطلاعات بیشتر در سایت یا فروشگاه نوپندار:
http://www.irannopendar.com/product/%D9%81%D9%84%D8%B4-%D9%85%D9%85%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D8%B1%D8%B9%D8%AA-netac-%D8%A8%D8%A7-%D8%AF%DA%A9%D9%85%D9%87-write-protect/

سازمان ها برای خرید عمده و همکاران گرامی جهت دریافت قیمت همکار می توانند تماس حاصل نمایند.

نوپندار، با مجوز رسمی از وزارت صنعت، معدن و تجارت تقدیم می کند. واردات و فروش عمده و خرده ی فلش مموری مارک  Netac تنها نوع دارای دکمه سخت افزاری Write-Protect در ایران که جلوی آلوده شدن آن به هر گونه ویروس و دستکاری یا از بین رفتن اطلاعات را تا زمانی که بخواهید به صورت صددرصد می گیرد.
تلفن: 22369938
سایت:
www.irannopendar.com

خرید آنلاین و کسب اطلاعات بیشتر در فروشگاه نوپندار:
http://www.irannopendar.com/product/%D9%81%D9%84%D8%B4-%D9%85%D9%85%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D8%B1%D8%B9%D8%AA-netac-%D8%A8%D8%A7-%D8%AF%DA%A9%D9%85%D9%87-write-protect/

سازمان ها برای خرید عمده و همکاران گرامی جهت دریافت قیمت همکار می توانند تماس حاصل نمایند.

آیا تا به حال پیش آمده که بخواهید عکس یا نوشته ای را چاپ کنید یا با دست بنویسید و روی چیز دیگری بچسبانید؟ آیا بعد از چسباندن به این نتیجه رسیده اید که تفاوت رنگ برچسب با پشت صحنه ی خودش زیبا نیست و ای کاش برچسب همرنگ پشت صحنه بود؟ نظرتان درباره ی برچسب نامرئی چیست؟ کاغذ پشت چسبداری که مثل شیشه شفاف باشد و روی هر شیئی بچسبانیم به همان رنگ در بیاید! این نوع برچسب فقط توسط چند شرکت محدود در دنیا ساخته می شود و در دیگر کشورها طرفداران زیادی دارد ولی در ایران فقط تولیدکنندگان صنعتی برای چسباندن روی محصولاتشان از آن بهره می گیرند. به طور معمول در نوشت افزار فروشی ها پیدا نمی شود.
    مشکل دیگر در مورد برچسب های شفاف این است که اکثراً ضخامت کمی دارند و قابل چاپ با پرینترهای معمولی نیستند. فقط می توان با دستگاه های صنعتی روی آنها چاپ کرد زیرا جوهر و پودر پرینتر بر روی پلاستیک نمی ماند و لیز می خورد. کاغذهای پشت چسبدار ترانسپارنت که در تصویر می بینید ضخامتشان 180 میکرون یعنی مشابه کاغذ فتوگلاسه 180 گرمی یا مشابه طلق هایی است که برای صحافی جزوات دانشجویی استفاده می شود. خاصیت آنها کاملاً مثل کاغذ معمولی می باشد و در آزمایشی که ما انجام دادیم، نه جوهر پرینتر جوهرافشان رویش پخش می شود و نه پودر چاپگرهای لیزری! اینها مخصوص پرینتر ساخته شده ولی بیرنگ هستند.
     کاغذها به قدری شفاف به نظر می رسند که محال است کسی با چشم متوجه شود پشتشان چسب خورده! تنها زمانی به وجود چسب پی می برد که لایه ی نازک پشتشان را برداریم و روی اشیاء مختلف بچسبانیم.

برخی کاربردهای برچسب طلقی
 1- ماندگار کردن عکس های یادگاری: امروز چند عکس یا پوستر ارزشمند را از عکاسی دریافت می کنید و می بینید بسیار زیبا شده ولی می دانید که به مرور زمان این عکس حالت قدیمی به خود می گیرد و بر اثر هوازدگی، دیگر به اندازه ی روز اول براق نخواهد بود. چنانچه یک لایه ه محافظ شفاف روی آن بچسبانید حتی تا 20 سال دیگر هم رنگ پریده نمی شود چون در معرض هوا قرار ندارد. اگر کسی به عکس دست بکشد و اثر انگشت او روی آن بماند به راحتی می توان با پارچه ی نمدار، تمیزش کرد. در مورد جلد کتاب های ارزشمند نیز همین موضوع مصداق دارد.

 2- چاپ عکس روی اشیاء نامتداول: شاید دوست داشته باشید عکس زیبایی را روی یک سنگ مرمر یا روی چوب، شیشه و هر چیز دیگری چاپ کنید ولی دستگاهی برای این کار ندارید. با چاپ آن عکس روی کاغذ نامرئی و چسباندن بر روی شیء مذکور، انگار تصویر خود را روی همان شیء چاپ کرده اید.

3- چاپ روی شیشه: شاید می خواهید روی شیشه ی خودرو یا درب فروشگاه یا ویترین مغازه نوشته ای بچسبانید که از هر دو طرف دیده شود. با طلق شفاف پشت چسبدار این کار را به راحتی انجام می دهید.

4- مصارف سازمانی: در سازمان ها گاهی لازم است تعداد زیادی برچسب شفاف را روی شیشه ها چسباند! مثلاً برچسب طرح ترافیک روی شیشه ی خودرو یا علایم راهنما روی شیشه های بیمارستان و غیره.

5- مصارف صنعتی: بعضی تولیدکنندگان می خواهند برچسب مشخصات محصول را روی آن بزنند یا کارت گارانتی به بسته ی محصول بچسبانند بدون این که از زیبایی بسته بندی کاسته شود. با چنین برچسبی می توان به مقصود رسید.

6- اسم یا آدرس در پشت پاکت: بعضی شرکت ها دوست دارند اسم، آدرس، مشخصات و  آرم خود را بر روی تمام پاکت ها و مرسولاتشان بچسبانند ولی چاپ کردن روی انواع پاکت با سایزها و جنس های  مختلف برایشان راحت نیست و برچسب عادی هم نسبت به آن پاکت، اختلاف رنگ دارد.


7- برچسب بریل: افراد نابینا برای خواندن نوشته های روی اشیاء مختلف نیاز دارند برچسب هایی به خط بریل بر روی آن بچسبانند اما تا کنون برچسب مناسب جهت چاپگرها و ماشین تایپ های بریل در ایران ساخته نشده! این نوع طلق کاملاً قابل استفاده در ماشین پرکینز و چاپگرهای بریل می باشد.


این محصول می تواند برای تمام فروشگاه های نوشت افزار، عکاسی، مرکز کپی، چاپخانه، مراکز صحافی، شرکت ها، موسسات، دانشگاه ها، کتابخانه ها و غیره به کار آید.

نحوه خرید
جهت خرید تماس بگیرید یا با کلیک کردن و رفتن به لینک فروش آن در فروشگاه آنلاین نوپندار اقدام نمایید. لینک خرید:
http://www.irannopendar.com/product/%D8%A8%D8%B1%DA%86%D8%B3%D8%A8-%D8%B4%D9%81%D8%A7%D9%81-%D9%88-%D8%A8%DB%8C%D8%B1%D9%86%DA%AF-%D9%81%D8%AA%D9%88%DA%AF%D9%84%D8%A7%D8%B3%D9%87-%D8%A8%D8%A7-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%B2-a4-%D9%85%D8%AE/

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.