ریال
يكشنبه 9 ارديبهشت 1403

مهدی

مهدی

چهارشنبه, 04 اسفند 1395 18:44

دستگاه پودر ساز صابون

نیمه اتوماتیک بدون نیاز به برق و باطری جلوگیری از کثیفی و لزج شدن صابون بدون انتقال آلودگی صرفه جویی در مصرف صابون زیبا.بادوام.ضدآب و ضد زنگ مناسب برای مکان های عمومی مثل تالارها.باشگاه ها.مساجد.مدارس و... کلیپ معرفی محصول در تلگرام
چهارشنبه, 04 اسفند 1395 18:40

اسپری زعفران 150 میل دکتر بیز

درباره زعفران:
کشت زعفران در ایران قدمتی 3000 ساله دارد و منطقه خراسان بهترین اقلیم آب و هوایی و خاک مناسب جهت کشت زعفران را دارد. ایران با تولید سالیانه بیش از 100 تن زعفران بزرگترین تولید کننده زعفران در دنیا می باشد امّا متاسفانه خام فروشی زعفران در گذشته از فرصت های اقتصادی این محصول کاسته است.
ما جهت اینکه از زعفران محصولات جدید فراوری کنیم با خلق اولیه ایده ی تولید اسپری زعفران و تحقیقات گسترده در این زمینه مفتخریم که این محصول بی نظیر در دنیا را تولید و عرضه کرده ایم.
اسپری زعفران یک محصول بی نظیر است که از ترکیب آب و زعفران درجه 1 تولید می گردد ما برای تولید این محصول از فناوری های نوین از جمله فناوری نانو استفاده می کنیم. شما با استفاده از اسپری زعفران در هر لحظه و هر مکانی بدون اینکه نیاز به سائیدن و دم کردن زعفران داشته باشید می توایند از مزایای زعفران استفاده کنید.
مزایای اسپری زعفران دکتر بیز
5 برابر بهره وری بیشتر
سهولت و سرعت استفاده در هر لحظه
کاملاً طبیعی و فاقد هرگونه اسانس های خوراکی و شیمیایی
18 ماه ماندگاری بدون نگه دارند
چهارشنبه, 04 اسفند 1395 18:39

ادکلن قرمز زنانه میلانو 100miL

.عطر شب برای بانوان رایحه ای درخشنده و شاداب، از یک دسته گل یاس، بنفشه و زنبق سفید که ترکیبی جسورانه از میوه های خوش طعم و آبدار مانند: آناناس، منگو، هندوانه، گلابی، آلو و میوه های قرمز ان را همراهی میکنند. وجود نت های پایه ای مپل چوب های خاص، مشک سفید و وانیل ماداگاسکار حس فریبندگی بی حد و رمزآلودی زن شرقی را به ان می بخشد.
چهارشنبه, 04 اسفند 1395 18:38

ادکلن طلایی زنانه میلانو 100miL

.عطر میلانُ MILANO عطر روز برای بانوان عطری مدرن و بی نهایت جذاب، برای بانوانی که بهترین ها را آرزو می کنند این عطر همراه خود ویژگی و برتری می آفریند.
چهارشنبه, 04 اسفند 1395 18:36

ادکلن آبی مردانه میلانو 100miL

.عطر کلاسیک برای آقایان این عطر نشانی از زندگی مردان امروزی است که طراوت دریایی در نت های بالایی آن، نت های میانی میوه ای و بوی ملایم مشک دز پایه آن، از آن اکسیری قدرتمند می سازد که جذابیت مردانه را دو چندان می کند.
چهارشنبه, 04 اسفند 1395 18:35

ادکلن سبز اسپرت میلانو 100miL

.عطر اسپرت نسل جوان رایحه آن بسیار فرح بخش است. این عطر دارای نت های بالایی مرکبات و اقیانوسی است و نت های پایه آن ترکیبی نیرومند از مشک و چوبی هستند. این عطر مناسب نسل جوان فعال و کاری بوده، جذابیت و قدرت را برای آنان به ارمغان می آورد.
در رایحه های هلو ، گلهای وحشی، ارکیده، آفتاب گردان، پرتقال، سیب
• خنثی سازی بوی نامطبوع
بسیاری از محصولات مشابه صرفا خوشبو کننده بوده و سعی می کنند با بوی خوب، بوی بد را از بین ببرند. مثلا در مساجد از گلاب برای خوشبوسازی استفاده می کنند در حالیکه گلاب نمی تواند بوی جوراب و عرق را از بین ببرد بلکه در نهایت ترکیب بدتری ایجاد می شود. محصول عطرینه، با خنثی کننده ای که دارد بوی نامطبوع از جمله بوی سیگار، پخت و پز، سرویس بهداشتی را از بین برده و بعلاوه رایحه ای مطبوع هم آزاد می کند.
• ضدعفونی کردن سطوح
محصول عطرینه روی هر سطحی که بنشیند آن را ضدعفونی می کند. این موضوع بالاخص برای سرویسهای بهداشتی و مکانهای با تردد بالای جمعیتی مانند مساجد، پادگانها، فروشگاهها، بیمارستانها و... ضرورت دارد.
• تنوع رایحه در حجم های متفاوت
محصول عطرینه با 15 رایحه متنوع، برای تمامی مکانها از جمله فضای پذیرایی، اتاق خواب، سرویس بهداشتی، تالارها، مطب ها، فضای مساجد و مکانهای معنوی، سالن های ورزشی، سالن های همایش و ... رایحه ای مخصوص ارائه داده است.
• عدم بروز حساسیت تنفسی و پوستی
چهارشنبه, 04 اسفند 1395 18:16

ادکلن ۵۰ میل زنانه GOLDEN

EDT GOLDEN FOR WOMEN گلدن با الهام از کوکو مادمازل بهترین بوی جهان است و برای چندین سال متمادی در صدر پرفروش ترین عطرهای دنیاست. بوی بسیار جذب کننده، مجلل، با طراوات و شرقی آن سرکشی روح را یادآوری می کند. نمونه ای واقعی از یک عطر بسیار استثنائی و خوشبو با ماندگاری رویایی برای یک خانم متشخص می باشد. رایحه اولیه: پرتقال – ماندارین – شکوفه پرتقال – ترنج رایحه میانی: میموس – گل یاس – گل رز – یالانگ یالانگ رایحه پایه: لوبیا تونکا – نعناع هندی – اپوپوناکس – وانیل – خس خس - مشک
صفحه 1 از 5
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.