ریال
يكشنبه 9 ارديبهشت 1403

شرکت کیمیا سوشا

شرکت کیمیا سوشا

محلول ضدعفونی کننده سریع الاثر Desomed Rapid AF امروزه عفونت های مرتبط با مراقبت های درمانی یکی از بزرگترین مشکلات تهدیدکننده سلامتی در دنیا می باشند که سالیانه منجر به بیماری و گاه مرگ افراد زیادی می شوند. در این راستا می توان به آمار مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا مبنی بر ابتلای بیش از هفتصد هزار نفر به عفونت های بیمارستانی در سال 2011 اشاره کرد. از آنجا که بخش عمده ای از این عفونت ها توسط افراد و سطوح آلوده به خصوص در بیمارستان ها و مراکز درمانی اتفاق می افتد، ضرورت استفاده از ضدعفونی کننده های مناسب بیش از پیش احساس می گردد.شرکت پهنه آسمان آبی در این راستا اقدام به ارائه برترین ضدعفونی کننده های مورد تأیید وزارت بهداشت می نماید. دزومد رپید آ اف محصولی از شرکت دزومد آلمان می باشد. این محلول جهت ضدعفونی سریع سطوح در معرض آلودگی میکروبی نظیر تخت معاینه، سطوح بیمارستانی، یونیت های دندان پزشکی و... کاربرد دارد. محلول آماده مصرف دزومد رپید آ اف مؤثر بر انواع باکتری، مخمر و ویروس های پوشش دار در مدت زمان یک دقیقه و نوروویروس در مدت 5 دقیقه می باشد. ویژگی های محصول: حاوی اتانول و ترکیبات آمونیوم چهارتایی- عاری از ترکیبات مضر آلدهیدی و فنولی- سریع الاثر و آماده مصرف- ماندگار و سازگار با سطوح طیف مصرف: ضدعفونی سطوح تماسی نظیر میز، لوازم بیمارستانی،تخت معاینه، تختخواب بیمار، یونیت های دندان پزشکی، شیر آلات، دستگیره در و پنجره، دکمه آسانسور، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی و... طریقه مصرف: پس از پاکسازی سطوح از خون و ترشحات، محلول دزومد رپید آ اف از فاصله 30 سانتی متری بر روی سطح مورد نظر اسپری می شود. محلول باید تمام سطح را در بر گرفته و حداقل به مدت یک دقیقه بر روی آن باقی بماند. پس از آن می توانید در صورت نیاز، محلول را با یک دستمال تمیز پاک کنید. تأییدیه ها: وزارت بهداشت ایران، وزارت بهداشت آلمان(VAH/DGHM)، استاندارد اتحادیه اروپاو... احتیاط: از تماس محلول با چشم ها و دهان خودداری نمایید. در هنگام ضدعفونی سطوح از دستکش و ماسک استفاده کنید.
دزومدان آی دی(Desomedan ID) شرکت کیمیا سوشا 02166975357 www.kimiasosha.com * اثربخشی عالی ویروس کشی و تأثیر بر توبرکلوزیس * عاری از ترکیبات مضر آلدهید و فنول * سازگاری بالا با مواد مختلف * قدرت پاک کنندگی بالا دزومدان آی دی محلولی قدرتمند برای ضدعفونی آندوسکوپ ها، حمام های التراسونیک و لوازم پزشکی می باشد که مطابق با جدیدترین استانداردهای ضدعفونی ابزار و تجهیزات تهیه شده است. این محلول سازگاری بالایی با مواد مختلف از خود نشان می دهد. محلول 3% تهیه شده از این محصول، در مدت زمان 15 دقیقه با از بین بردن باکتری ها، قارچ ها و غیر فعال سازی ویروس ها، ابزار و تجهیزات را ضدعفونی می کند. این محلول تهیه شده تا 14 روز قابلیت استفاده مجدد دارد. طیف اثربخشی: باکتری ها از جمله استافیلوکوک اورئوس مقاوم به متی سیلین توبرکلوساید قارچ ها از جمله کاندیدا آلبیکنز ویروس ها شامل HBV، HCV، HIV، BVDV، Rota، Noro، Papoval، Polyma، Adeno، Vaccina و Polio Virus(در دمای 50 درجه سانتی گراد) تأییدیه ها: وزارت بهداشت ایران، وزارت بهداشت و میکروبیولوژی آلمان (VAH/DGHM) طیف مصرف: محلول دزومدان آی دی برای پاکسازی و ضدعفونی انواع ابزار و تجهیزات پزشکی، دندان پزشکی و جراحی کاربرد دارد. این محلول همچنین برای ضدعفونی حمام های التراسونیک و آندوسکوپ ها به کار می رود. روش مصرف: ابتدا ابزار و وسایل را با آب و در صورت نیاز مواد شوینده بشویید. سپس محلول 3% دزومدان آی دی را تهیه نمایید.(هر 30 میلی لیتر از دزومدان آی دی را با 970 میلی لیتر آب مخلوط کنید.) سپس وسایل را به مدت 15 دقیقه در محلول ضدعفونی کننده غوطه ور سازید؛ به گونه ای که تمام سطوح و حفره ها کاملأ در محلول قرار بگیرند. در طی مدت غوطه وری، درب ظرف را بسته نگهدارید. پس از 15 دقیقه، ابزار را از محلول خارج نموده و با آب بشویید؛ سپس آنها را خشک نمایید. موارد مصرف: ضدعفونی تجهیزات پزشکی، دندان پزشکی و جراحی، ضدعفونی دستگاه های آندوسکوپی احتیاطات: از تماس با پوست، چشم ها و لباس جلوگیری شود. از وجود تهویه مناسب در محیط اطمینان حاصل گردد.
بیگوآمد پرفکت (BIGUAMED PERFEKT) محلول ضدعفونی‌کننده سطوح کف و دیوار شرکت کیمیاسوشا 02166975357  توبرکلوساید و نورو ویروس¬کش  بدون بو و ماندگاری اثر طولانی  حاوی ترکیبات ضد خورندگی و زنگ‌زدگی  دارای قدرت پاک‌کنندگی بالا  دارای تأییدیه صنایع غذایی  سازگاری بالا با مواد و سطوح  مقرون به صرفه بیگوآمد پرفکت محلول ضدعفونی‌کننده سطوح کف و دیوار از مجموعه محصولات دزومد آلمان می‌باشد. از این محلول برای ضدعفونی سطوح کف و دیوار و صندلی، دستگاه و تجهیزات در مراکز پزشکی (بیمارستان‌ها، مطب‌های پزشکی و دندانپزشکی و...) و غیرپزشکی (هتل‌ها و رستوران‌ها، صنایع غذایی و..) استفاده می‌شود و قادر است با غلظت 1 درصد در مدت زمان 5 دقیقه سطح مورد نظر را ضدعفونی کند. همچنین جهت نابودی باکتری توبرکلوزیس و ویروس‌های پوشش‌دار (ویروس ایدز، هپاتیت و...) ویروس آنفولانزا و آبله از غلظت 1 درصد در مدت زمان 15 دقیقه استفاده می‌شود. فرمولاسیون این محلول بر پایه ترکیبات چهارتایی آمونیوم و بیگوآنیدهای اصلاح شده می باشد و حاوی مواد ضدخورندگی و زنگ زدگی می باشد. طیف اثرگذاری گسترده: • باکتری ها شامل MRSA • توبرکلوساید • قارچ کش: کاندیدا آلبیکنز • ویروس های پوشش دار : ویروس های آبله، BVDV، آنفولانزا، ایدز، هپاتیت B و C، نورو ویروس، روتا/ آدنو/پولیما/پاپوا ویروس ترکیبات: هر ۱۰۰ گرم بیگوآمد پرفکت شامل ۲/۹ گرم کوکوس پروپیلن دی آمین گوآنیدیم دی استات و ۱۶ گرم دی متیل کوکو سفت آلکیل آمونیوم کلرید می باشد. تأییدیه‌ها: وزارت بهداشت ایران، وزارت بهداشت و میکروبیولوژی آلمان (VAH/DGHM)، استاندارد اتحادیه اروپا 93/42/EC، انستیتو امنیت شغلی و طب کار (BAuA)، لیست شده در سازمان دامپزشکی آلمان و دارای تاییدیه صنایع غذایی (DVG) طیف مصرف: بیگوآمد پرفکت برای گندزدایی کف و دیوار در مراکز پزشکی به‌ویژه در بخش‌های حساس مانند اتاق عمل، اتاق‌های ایزوله، بخش‌های عفونی، اتاق نوزادان و... کاربرد دارد. همچنین از این محصول برای ضدعفونی در اماکن (هتل و رستوران، سالن‌های ورزشی، آشپزخانه‌ها و...) و صنایع (کشتارگاه، دامپروری ها، کارخانجات و...) استفاده می‌شود. طریقه مصرف: ابتدا بایستی از پاک بودن سطح از آلودگی‌هایی که مانع نفوذ محلول گندزدا می‌شوند اطمینان حاصل کرد. پس از تهیه رقت مورد نظر، با استفاده از یک تی و بصورت مارپیچ یا S شکل کف زمین را با محلول آغشته می‌کنیم. متناسب با رقت مورداستفاده و هدف ضدعفونی بایستی زمان ماند رعایت گردد. برای استفاده متداول از محلول می‌توان رقت 1 درصد (10 میلی لیتر در 990 میلی لیتر) از آن را در مدت زمان 5 دقیقه استفاده کرد. توجه شود که در طول مدت ضدعفونی سطح بایستی از رفت‌وآمد و آلودگی سطح جلوگیری کرد. موارد مصرف: ضدعفونی کف و دیوار در بیمارستان‌ها (اتاق عمل، اتاق‌های ایزوله، بخش‌های عفونی، اتاق نوزادان و...)، سرویس‌های بهداشتی، میز کار، صندلی، وان حمام، سطوح کاری در آزمایشگاه‌ها، سطوح آمبولانس، سطوح غیر بحرانی دستگاه‌ها و تجهیزات در مراکز پزشکی، هتل ها و صنایع غذایی احتیاطات: از تماس با پوست و چشم و لباس جلوگیری شود. در جاهایی که تهویه مناسب دارند استفاده شود. لوازم حفاظت فردی پوشیده شود.

BIGUAMED PERFEKT

 

 

خصوصيات فراورده:

محلول ضد عفوني كنند سطوح بیگوآمد پرفکت، فاقد تركيبات آلدئيد و فنول بوده و براي ضدعفوني كردن انواع سطوح هتل نظیر کف هتل، روشویی  و بالش و ملافه  همچنين تجهيزات پزشكي نظير ماسكهاي اكسيژن بكار مي رود. فرمولاسیون این محلول بر پایه ترکیبات چهارتایی آمونیوم و بیگوآنیدهای اصلاح شده می باشد و حاوی مواد ضدخورندگی و زنگ زدگی می باشد. بیگوآمد پرفکت علاوه بر محیط های بیمارستانی، جهت ضدعفونی انواع سطوح در مکان های عمومی نظیر هتل ها، سالن های ورزشی، آشپزخانه ها و... مناسب است.

 

تماس با شرکت کیمیا سوشا: www.kimiasosha.com

02166975357

 

 

طیف مصرف :

بیگوآمد پرفکت برای ضدعفونی کردن انواع سطوح هتل (کف و سطوح، روشویی، بالش و ملافه ) کاربرد دارد. این محلول برای  ضدعفونی كردن تجهيزات پزشکی و ضدعفونی و تمیز کردن انواع سطوح (کف، دیوارها، میز و صندلی) بکار می رود.

 

طریقه مصرف :

این محلول به صورت 1% مصرف می شود. 10 میلی لیتر بیگوآمد پرفکت را با 990 میلی لیتر آب مخلوط می کنیم. سطل ديگر را فقط از آب پر مي كنيم. تي مورد نظر را در داخل سطلي كه حاوي محلول ضدعفوني كننده است قرار مي دهيم تا كاملاً به محلول آغشته شود. آب تي را مي گيريم تا براي مصرف آماده شود سپس شروع به تي كشيدن روي سطح مي كنيم (تي كشيدن بايد بصورت 8 يا S انجام شود تا تي موقع برگشت روي قسمت هاي تي كشيده شده برنگردد) تي را در ظرف حاوي آب قرار مي دهيم تا كاملاً شسته شود، آب تي را گرفته و مراحل ضدعفوني را دوباره تكرار مي كنيم. زمان اثرگذاري محلول 1%، 15 دقيقه مي باشد.

 

ترکیبات :

هر 100 گرم بیگوآمد پرفکت شامل 2/9 گرم آلکیل پروپیلن دی آمین گوانیدیم  استات و 16 گرم بنزیل آلکیل دی متیل آمونیوم کلرید می باشد.

تماس با شرکت کیمیا سوشا: www.kimiasosha.com

02166975357

خصوصیات ضدمیکروبی :

این محلول مؤثر بر علیه قارچ ها، باکتری ها ( TB،MRSA )، ویروس ها ( HIV، HBV، HCV ، Adeno Virus،  Rota Virus ،Noro virus و Papova/ Polyoma Virus) است.

 

تأییدیه ها:

مورد تأیید DGHM/ VAH  و دارای گواهینامه CE 0482.

 

نکات ایمنی :

در هنگام مصرف از دستکش استفاده کنید. در صورت تماس با چشم  بایستی با آب فراوان شستشو داده شود.

 

تماس با شرکت کیمیا سوشا: www.kimiasosha.com

02166975357

به دلیل شیوع گسترده آنفولانزای خوکی در ایران و نقش ضدعفونی دست در پیشگیری از انتقال این بیماری خطرناک،  شرکت کیمیا سوشا در راستای رسالت خود مبنی بر کاهش عفونت و ارتقاء سطح سلامت جامعه، در نظر دارد محلول ضدعفونی کننده دست آسپتومن را ارائه نماید.

 

محلول ضدعفونی کننده دست آسپتومن:

*              فوق العاده سازگار با پوست و بدون ایجاد حساسیت

*               تایید شده در تست های درماتولوژیکی

*               حداکثر زمان اثر 30 ثانیه

*               مؤثر بر علیه  ویروس ها

*               عاری از مواد تجمع پذیر و تحریک کننده پوستدر استفاده دراز مدت

*               حاوی مرطوب کننده (لانولین)

*               عاری از ترکیبات چهارتایی آمونیوم، آلدئید و فنول می باشد.

*              موثر بر  ویروس ها:   HBV/HIV/BVDV/HCV//H1N1/Vaccina/Rota/Noro viruses

*               توبرکلوساید، باکتری کش (استافیلوکوک اورئوس مقاوم به متی سیلین /MRSA ) ، قارچ کش

شماره تماس 02166975357

 

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.