ریال
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403

عبدالله

عبدالله

صاحبان سايت اين تجربه را دارند که ايجاد يک وب سايت کوچک براي ارائه اطلاعات در مورد محصولاتشان و معرفي شرکت و يا حتي فروش کالا و خدمات، کار چندان پيچيده و دور از دسترسي نيست.
از همين امروز که شما تصميم بگيريد سايت خود را ايجاد کنيد، پس از طي تمام مراحل، از ثبت نام در اينترنت تا طراحي و حتي توليد برنامه هاي لازم ، مثل سبد خريد يا فرم درخواست اطلاعات که انواع مختلف آنها بصورت رايگان در اينترنت يافت مي شود، چيزي حدود يک ماه وقت لازم است.
البته اين سايت چندان حرفه اي نخواهد بود ولي از اين نوع سايتهاي ساده که براي صاحبان آنها درآمد زا هستند در اينترنت بسيار پيدا مي شود.


مراحل ايجاد يک سايت ساده براي معرفي محصولات و فروش خدمات بيش از يک ماه طول نمي کشد.


ولي موضوع به اينجا ختم نمي شود. چه بسيار سايتها، حتي سايتهاي خيلي حرفه اي که از چند صد هزار تا چند میلیون صرف طراحي آنها شده است، هم اکنون بصورت يک کاتالوگ متروکه و بدون خاصيت در گوشه اي از اين دنياي مجازي رها شده اند و تعداد بازديد کننده هاي عبوري از آنها انگشت شمار هست. سايتهائي که تنها اگر نام آنها را بصورت تصادفي در کارت ويزيت صاحب آن ببينيد، ممکن است سري به آن بزنيد که البته احتمالا اين آخرين بازديد شما هم خواهد بود.

چرا ديگر به آن سايت مراجعه نخواهيد کرد ؟

چرا اکثر بازديد کنندگان سايت شما فقط براي يک بار به سايت شما مراجعه مي کنند و ديگر باز نمي گردند ؟

چرا سايت شما در ميان موتورهاي جستجو جايگاه مناسبي ندارد ؟

چرا تعداد بازديد کننده سايت شما محدود است ؟

چرا سايت شما درآمد زا نيست ؟


آیا به دنبال روشی برای کسب درآمد از وبسایتتان هستید؟

==>> بازدید کنندگانتان را از دست ندهید و درآمد خود را نیز بدست آورید


شاید باور این موضوع برای خیلی ها که جدیدا با موضوع بازاریابی و تجارت اینترنتی آشنا شده اند مشکل باشد که یک وب سایت معمولی، فقط با رعایت برخی نکات بسیار ساده و معمولی، بتواند به یک منبع کسب درآمد تبدیل شود.

من به شما این نوید را می دهم که این نکات ساده، توسط وب سایت های بسیار معتبر و بزرگ در اینترنت نیز رعایت می شوند و شما نیز با رعایت آنها، می توانید وب سایت خود را به سطوح بسیار بالایی ارتقاء دهید.




 چنانچه به دنبال منبعي براي شروع يک سايت مناسب براي تجارت الکترونيک هستيد و يا مي خواهيد سايت خود را بهينه سازي کنيد...

اگر مي خواهيد روشهاي ارزان و ساده براي ارتقاء سايت خود در موتورهاي جستجو را بيابيد...

اگر به اين موضوع که آينده تجارت شما در گرو سايت شما است اعتقاد داريد...

معرفی محصول:

اگر در فکر داشتن یک برنامه حسابداری و مدیریت پول کوچک شخصی با کارکرد آسان، قیمت مناسب و بدون آشنایی با مهارت های حسابداری هستید، خرید این محصول به شما پیشنهاد می شود. قابل حمل و کم حجم.

این نرم افزار در حقیقت یک «برنامه کاربردی در محیط مایکروسافت اکسس» می‌باشد و از قابلیت های جالب مایکروسافت اکسس برای ذخیره، ویرایش و گزارش گیری تراکنش های مالی استفاده می کند. با نصب مایکروسافت اکسس 2003 یا نسخه جدیدتر می توانید به راحتی با آن کار کنید و تراکنش های مالی شخصی و روزانه خود را در آن ذخیره و گزارش گیری نمائید.

دقت کنید که رویکرد برنامه، مدیریت پول و کنترل بیشتر بر هزینه های آتی شخصی است و مناسب امور تجاری نمی باشد. بدین منظور، امکان بودجه بندی هزینه ها در آن تعبیه شده تا کاربر از طریق مقایسۀ بودجه بندی با هزینه های واقعی، بر هزینه های آتی کنترل بیشتری صورت دهد.

قابلیت ها و امکانات اضافه شده به این نسخه(3.0):


- با خرید این نسخه، نسخه های بعدی (در صورت وجود)، به صورت رایگان برایتان ارسال خواهد شد.
- پشتیبانی همیشگی توسط برنامه نویس 
- ایجاد فایل پشتیبان رمزگزاری شده
- عدم وابستگی به محل فایل های برنامه
- امکان کپی کردن فایل ها در حافظه های قابل حمل و اجرا از همانجا
- اعلام سررسید اقساط وامهای پرداختی، قبل از سررسید به صورت خودکار
- مدیریت چک های دریافتی (علاوه بر چک های پرداختی) و اعلام سررسید چک ها قبل از سررسید به صورت خودکار
- امکان تعریف و مدیریت هزینه هایی که پرداخت متناوب و منظم دارند (برای مثال اقساط بیمه اتومبیل)
- اعلام سررسید اقساط هزینه های متناوب قبل از سررسید به صورت خودکار
- نمایش وضعیت وام ها در هر زمان
- نمایش وضعیت هزینه های متناوب در هر زمان
- نمایش وضعیت چک های دریافت و پرداختی در هر زمان
- تهیه گزارش از هزینه های متناوب و کل هزینه ها
- تهیه گزارش از چک های پرداختی
- صدور و مدیریت سند حسابداری
- جستجوی حساب ها و اشخاص بر اساس نوع، نام، شماره ثلفن ثابت و همراه جهت انتخاب راحت تر در فرمهای ورود اطلاعات و نیز فرمهای     گزارشگیری

معرفی محصول:

نرم افزارجمع اوری ایمیل بصورت هدفمند

قابلیت های کلیدی نرم افزار

1- سرعت و دقت فوق العاده بالا در استخراج و جمع اوری ایمیل ها و استفاده از حداکثر سرعت اینترنت شما جهت استخراج ایمیل ها


2- حذف ایمیل های تکراری بصورت خودکار و درحین جمع اوری ایمیل ها از سطح وب. حذف ایمیل های تکراری یکی از مهمترین کارها در بازاریابی ایمیلی است . و در کاهش اسپم شدن ایمیلهای ارسالی و صرفه جویی در زمان تاثیر بسزائی دارد


3- جمع اوری و استخراج ایمیل ها به دو شیوه متفاوت


کلمات کلیدی : جمع اوری و استخراج ایمیل ها با استفاده ازکلمات کلیدی و استخراج ایمیل ها بصورت هدفمند و طبقه بندی شده.( نرم افزارقابلیت جستجوی همزمان چند کلمه کلیدی را نیز دارد ) برای این کارشما کافیست کلمات مورد نظر خود مانند < کتاب ، نرم افزار، فروشگاه ، املاک و…………> را در کادر مربوطه وارد نمائید، و نرم افزار با استفاده از موتورهای جستجوی قدرتمندی مانند google و yahoo سایتها ، وبلاگها و لینکهای مرتبط با کلمه مورد نظر شما را یافته و ادرس های ایمیل درون انها را برای شما جمع اوری می نماید.


آدرس های وب : نرم افزارقابلیت جمع اوری واستخراج ایمیل ازوبسایت مورد نظر شما را دارد. همچنین می توانید چندین لینک و یا وبسایت متفاوت را به نرم افزار بدهید. تا نرم افزار تمامی ادرس های ایمیل موجود در انها را بطور یکجا برای شما جمع اوری نماید. فقط کافیست ادرس وبسایت های مورد نظر خود را در یک فایل متنی ذخیره کرده و و وارد نرم افزار نمائید.


4- قابلیت لاگین شدن به وبسایت هایی که برای ورود به انها نیازبه نام کاربری و رمزورود دارید


5- ویژگی بسیار حیاتی و منحصربفرد ذخیره سازی و بک اپ گیری خودکار و دستی از پروژه های جمع اوری ایمیل


با وجود این قابلیت در نرم افزار شما خواهید توانست پروژه استخراج ایمیل خود را با تمام جزئیات درهرزمان که بخواهید ذخیره نمائید و با خیال راحت برنامه را ببندید و کامپیوتر خود را خاموش نمائید و سپس در زمان دیگری برنامه را اجرا کرده و پروژه خود را بارگذاری نموده و جمع اوری ایمیل را بدون از دست رفتن ایمیلهای جمع اوری شده قبلی درست از همان نقطه ای که کار را ناتمام گذاشته بودید ادامه دهید


همچنین هنگامی که کامپیوتر شما بطور ناگهانی خاموش شود به هیچ عنوان نگران از دست رفتن ایمیل های خود نباشید. چون با استفاده از ویژگیی ذخیره سازی خودکارشما پس از راه اندازی مجدد نرم افزار براحتی قادر خواهید بود پروژه جمع اوری ایمیل خود را بطور خودکاربازیابی نمائید. ادامه استخراج ایمیل خود را از همان نقطه ای که برق رفته بود از سر بگیرید.


نرم افزار +سریال

 

معرفی محصول:

کتاب الکترونيکي( PDF ): رمز و راز هاي کسب درآمد نا محدود از اينترنت رمز و رازهاي دستيابي به بازارهاي سود آور بدون صرف هزينه هاي هنگفت وِيژه افراد, شرکت هاي کوچک و متوسط

مشخصات محصول: يک فايل پي دي اف داراي90 صفحه
خريد به صورت نقدي است و فايل PDF پس از واریز و اطلاع آن به ایمیل شما ارسال میگردد.
 مهم ترين سوالي که همواره در ذهن جوانان و علاقمندان به تجارت اينترنتي بوجود مي‏آيد، در مورد محصول يا محصولات مناسب جهت فروش از طريق اين شبکه جهاني ‏است هدف از اين کتاب، گشودن مسير فکري نو براي شماست.
ما مدعي يک شبه پولدار شدن شما نيستيم چون چنين چيزي محال است. هيچ درآمد پايداري بدون صرف زمان، تفکر و سرمايه گذاري معقول و مناسب، بدست نمي‏آيد. پس شما در اين کتاب به دنبال خواندن مطالب غير واقعي و جملات تحريک کننده و فاقد پايه و اساس علمي نباشيد.

ما با هم در اين کتاب، در هر صفحه آن با موضوعات جذابي روبرو خواهيم شد که حتي اگر خود آنها مستقيما براي ما پول ساز نباشند، ولي دانستن و بکار گرفتن آنها در روش‏هاي بازاريابي، کمک بزرگي به ما خواهند کرد.

نحوه استفاده از کتاب اين کتاب در دو فصل مختلف تدوين شده است که به شرح زير است:

فصل اول: مفاهيم و موضوعات اوليه که خواننده را وارد مسير فکري جديد کرده تا بداند که در اين کتاب، چه نوع موضوعات و روش هاي علمي را دنبال خواهيم کرد. در فصل اول، به موضوعاتي اشاره خواهد شد که بسياري از خوانندگان کتاب، يا قبلا با آنها آشنا نبوده اند و يا به اندازه کافي آنها را جدي نگرفته و با دقت کمي از کنار آنها عبور کرده‌اند.

فصل دوم: اين فصل که شالوده اصلي کتاب است، مفهوم مهم و علمي بازاريابي هدفمند، بازاريابي خاص يا همان Niche Marketing را توضيح داده و به طور علمي و عملي و گام به گام، خواننده را وارد اين موضوع کرده و روش استفاده از اين نوع بازاريابي در جهت کسب درآمد از اينترنت را آموزش مي‌دهد.

فصل دوم کتاب در شش قسمت به شرح زير طراحي شده است:

1- آموزش انتخاب موضوعات و روش هاي علمي
2- آموزش و آشنايي با مفهوم مهم و علمي بازاريابي هدفمند
3- آموزش افزايش ميزان سودآوري تجارت آنلاين خود به طور خارق العاده‌
4- رمز و رازهاي توليد محصول براي فروش، با سرعت زياد و هزينه بسيار اندک
5- فعال سازي و شروع تجارت و بازاريابي در يک بازار خاص در هفت روز يا كمتر
6- آموزش رموز يافتن يك بازار سود آور حتي اگر هيچ ايده تجاري خاصي نداشته باشيد روش‌هاي دو برابر و سپس چند برابر كردن فعاليت‌هاي بازاريابي خاص و افزايش فروش و ساير موارد بسيار مفيد بهمراه آموزش هاي تصويري
معرفی محصول:

دانلود نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی به همراه کتاب آموزش عملی رانندگی
سوالات مرحله ی دوم آیین نامه شامل 600 سوال تستی آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی
در هر آزمونی مطالعه ی نمونه سوالات و سوالات مراحل قبلی آن آزمون یکی از مهمترین راههای یادگیری است.
در این مجموعه که برای شما فراهم آمده شما بیش از 600 سوال آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی را مطالعه می نمایید.
سوالات به صورت pdf  و کاملا خوانا می باشد.
سوالات مربوط به علائم راهنمایی و رانندگی مانند نمونه سوالات مشابه موجود در اینترنت به صورت اسکن نمی باشد و با کیفیت کامل ارایه شده است.

همچنین در این مجموعه کتابی تحت عنوان آموزش عملی رانندگی که به درخواست ما توسط یکی از بهترین مربیان آموزشگاههای راهنمایی و رانندگی تهیه شده است به عنوان هدیه تقدیم شما می شود.
در این جزوه و یا همان کتاب که به صورت فایل پی دی اف است تمام آنچه در آموزش عملی رانندگی می آموزید را می توانید دوباره مرور کنید که به شما کمک می نماید تا با اطمینان خاطر و اعتماد به نفس بیشتری در آزمون مرحله ی سوم یعنی آزمون افسر راهنمایی و رانندگی حاضر شوید.
همین حالا اقدام به خرید این مجموعه نمایید و علاوه بر حدود 600 سوال تستی آزمونهای آیین نامه راهنمایی و رانندگی از کتاب آموزش عملی رانندگی نیز بهره مند شوید.
سوالات
بخش اول: علائم راهنمایی و رانندگی
بخش دوم: هوشیاری
بخش سوم: هدایت و کنترل وسیله ی نقلیه
بخش چهارم: برخورد و واکنش
بخش پنجم: آگاهی از خطرات
بخش ششم: عابرین پیاده
بخش هفتم: مقررات راه و آزادراه
بخش هشتم: تصادفات
( این نمونه سوالات اختصاصی و اصلی است که تنها در سایتهای طرف قرار داد ما به فروش می رسد)
تعداد صفحات: 170 صفحه

 

معرفی محصول:

داشتن یک چرخ خیاطی همراه برای همه یک امر ضروری است.

گاهی اوقات پیش می آید که شما می خواهید یک درز باز شده لباس و یا دوردوزی انجام دهید و نیاز به راه اندازی یک چرخ خیاطی بزرگ نباشد.

ما به شما چرخ خیاطی شارژی هندی استیچ را پیشنهاد می کنیم.


ویژگی های چرخ خیاطی دستی هندی استیچ:

1- این محصول یک چرخ خیاطی دستی سبک از جنس فایبرگلاس مقاوم به ابعاد 21 سانتی متر طول در 7 سانتی متر عرض می باشد که هم با 4 عدد باطری معمولی قلمی و هم با آداپتور 6 ولت کار می کند.

2- این چرخ خیاطی باتری خور بسیار سبک بوده (وزن حدود 300 گرم) و به راحتی برای دوخت های زیر استفاده می شود:

دوخت زنجیری انواع پارچه ها (از نازک تا کلفت)

دوختن انواع پارگی و وصله کردن

دوخت رومبلی و رو بالشی و پشتی پارچه ای و چرم

دوخت و درزگیری بسیار راحت

دوخت در جاهای زاویه دار که چرخ خیاطی های معمولی امکان کار ندارند و...

3- این وسیله دارای سوکت مخصوص اتصال به آپتور است



به همراه این چرخ خیاطی شارژی دستی متعلقات زیر فرستاده می شود:

یک دستگاه چرخ خیاطی

یک عدد سوزن و سوزن نخ کن

یک عدد میله تعویض ماسوره

2 عدد ماسوره


به هر دلیل که این محصول دچار مشکل شد ما تا 7 روز آن را برای شما تعویض می کنیم و از بابت کارکرد صحیح آن مطمئن باشید.


این چرخ خیاطی دستی خانگی همانطور که در شکل مشخص است در بسته بندی زیبا تقدیم شما می شود.

 

معرفی محصول:

این وسیله یک کباب پز بسیار کاربردی و ویژه است که مناسب خانه و آپارتمان می باشد.

این کباب پز آپارتمانی دود نمی کند و شما راحت در منزل می توانید از خوردن کباب لذت ببرید



مشخصات محصول:

این محصول شامل یک محفظه  مستطیل شکل فلزی به ابعاد 20 در 30 سانتی متر  از آلیاژ چدن است که دو دسته در کنار آن قرار دارد.

در وسط این محفظه یک حفره خالی وجود دارد که حرارت گاز از این طریق به پره ای که بالای آن نصب شده است منتقل شده و باعث چرخریدن پره می شود.

این کباب پز نیاز به برق یا نیروی محرکه دیگری ندارد و با قرار دادن روی گاز و شعله آن کار می کند.

همچنین یک عدد توری مشبک نیز همراه این محصول وجود دارد که برای کبابی کردن بعضی مواد غذایی که روی توری پخته می شود استفاده می شود.

شما کافی است که یک لیوان آب کف محفظه کباب پز بریزید تا روغن اضافی که از گوشت ریخته می شود دود نکند. سپس کباب پز را روی گاز منزل می گذارید.

 پره کباب پز گرما را به سیخ های کباب انتفال می دهد و کباب های شما در کمترین زمان ممکن می پزد.

این کباب پز خانگی برای موارد زیر بسیار مناسب است:

- مخصوص پخت کباب کوبیده، جوجه، کباب برگ، جگر  و...

- مخصوص پخت مرغ کنتاکی، بلال کبابی، قارچ کبابی و...

این دستگاه کباب پز محصول شرکت صبا می باشد و در بسته بندی آن شما قطعات زیر را دریافت می کنید:

محفظه کباب پز، دو عدد دسته نسوز، پره، سوزن مخصوص پره، توری فلزی و مهره های اتصال دسته و سوزن

 

معرفی محصول:

نرم افزار افزایش بازدید و محبوبیت سایت و وبلاگ - ایندکس شدن وب شما در جستجوگرها

$ با کمترین هزینه حداکثر استفاده را بکنید $

برنامه برای اولین بار با کرک ویژه ارائه میشود

آموزش نحوه کرک نیز بصورت فایل متنی در فایل دانلود قرار داده شد

شما اولین نفر باید که این نرم افزار را با کرک استفاده مینماید
$- با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید وب های خود را به موتور های جستجوگر معرفی کنید و ورودی های متعددی از موتورهای جستجوگر داشته باشید .
$- طریقه کار با این نرم افزار خیلی آسان است و جهت سادگی و راحتی شما آموزش استفاده از نرم افزار را هم قرار دادیم (این آموزش برای موقعی ساخته شده بود که کرک نشده بود) اکنون بعد از خرید کرک برای شما ارسال میشود...
$-این نرم افزار همان طور که از اسمش پیداست |نقشه وب شما|را اسکن میکند و تمامی لینکهای وب شما را باز و به موتور های جستجوگر معرفی میکند، همینطور تمامی لینک های شما را جمع آوری و در یک فایل اچ تی ام ال ذخیره میکند .
$-هرچقدر وب شما پر محتواتر باشد ، بدون شک وب شما محبوبتر و پربازدیدتر خواهد شد...
$-اگر در سطح اینترنت بگردید مشاهده خواهید کرد برای بهینه سازی و سئو وب شما مبالغ بسیار بالایی اخذ میشود ، اما شما با کمک این نرم افزار میتوانید به راحتی و رایگان وب خود را محبوب کنید .
توجه : در صورت استفاده مداوم در هر روز بعد از یک ماه میتوانید تاثیر کار این نرم افزار را مشاهده کنید.
نکته مهم : در صورت استفاده درست و صحیح این نرم افزار ، پیجرنک وب شما افزایش پیدا میکند.
شما میتوانید بعد از خرید، این نرم افزار را دانلود کرده و از حالت فشره خارج کرده و نصب کنید.
1- قبل از کار با نرم افزار فایل آموزشی را باز کرده و مطالعه نمایید(این فایل آموزش استفاده رایگان و بدون کرک است).
2- نحوه کرک کردن و فایل کرک در فایل دانلودی که بعد از خرید برای شما ارائه میشود قرار دارد.
3- حجم : 2.50 مگابايت
4- قبل و یا بعد از خرید میتوانید سوال خود را در مورد این نرم افزار بپرسید.
»»» بعد از خرید نرم افزار هایی رایگان در صورتی که شماره خود را بدرستی ثبت کنید ، ارائه میشود(فقط برای رضایت مشتریان).
»»»  نرم افزار های مرتبط رایگان با لینکی منحصربفرد در فایل دانلود قرار داده شده .
»»» لینک سایت و نرم افزار های رایگان ما درون فایل دانلود قرار دارد...
تذکر : در صورتی که سایت دانلود موزیک و فیلم های غیر مجاز(غیر اخلاقی)-فروش اسپمر - هک  یا سایت های عبور از فیلتر و نمایندگی فروش فیلتر شکن دارید - مسئولیت استفاده از این نرم افزار بر عهده شماست و در صورت فیلتر شدن سایت شما توسط سامانه فیلترینگ ، نرم افزار مشکلی ندارد و سایت شما ایراد دارد...


این نرم افزار در طی 6 سال اخیر تست شده و هیچگونه مشکلی روی سایت ها ایجاد نمیکند
به شرط آنکه درست استفاده شود.

در بعضی از سایت ها این نرم افزار را با قیمت گذاف (بیش از 40 هزار تومان میفروشند) بدون کرک!!!
شما این نرم افزار را چهار برابر ارزانتر میخرید و با کرک (لاینسس)همیشگی..

اگر سوالی درباره محصول دارید قبل از سفارش محصول بپرسید !!!

 

معرفی محصول:

به نام خدای دل پاک بچه ها. زمانی که با بچه ها نقاشی کار می کنیم معمولا موضوع کم می آوریم.موضوعاتی که دوست داشته باشند و به آن رغبت نشان دهند و در عین حال ساده و قابل کشیدن باشند.به همین دلیل،فایلی شامل 100 موضوع نقاشی بسیار شاد و زیبا و کارتونی و کودکانه تهیه نمودیم؛این مجموعه شامل تصاویر خام و رنگ نشده در کنار مدل رنگ آمیزی شدهء آن است.تفاوت آن با کتابهایی از این دست، در این است که نقاشی های ما، بسیار ساده و قابل کشیدن و برای کودکان جذاب است. اگر مایلید کودکتان به نقاشی علاقمند شود یا دوست دارد موضوعات جذابتری بکشد یا معلم نقاشی کودکان هستید یا در مهد و دبستان نقاشی کار می کنید از تهیه این فایل پشیمان نمی شوید.

 


معرفی محصول:

در مورد کتاب
کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( بر اساس روانشناسی عشق) از بهترین کتاب هایی است که در مورد جذب و عاشق کردن دیگران تاکنون نوشته شده است. این کتاب نوشته ی فاروق رضوان میلیونر مصری می باشد که با انتشار الکترونیکی این کتاب به شهرت جهانی دست یافته است.  نظیر این کتاب در هیچ سایت و مقاله ی دیگری پیدا نخواهد شد. کتابی که شانس عاشق کردن دیگران را بدون شک افزایش می دهد.
کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم به شما کمک می کند ذهن دیگران را شست و شو دهید و میلی شدیدی نسبت به خود ایجاد کنید. با مطالعه ی این کتاب می توانید حتی اگر شخصی از شما خوشش نمی آید وی را عاشق خود کنید
تفاوت این کتاب با دیگر کتاب ها
کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم یک کتاب ساده و معمولی نیست که توصیه های واضع و آشکار به شما بکند توصیه هایی که همه ی ما با آن آشنا هستیم.  مثل مهربان بودن، هدیه خریدن و نزدیک وی قرار گرفتن.
اطلاعات موجود در این کتاب برگرفته از علوم روانشناختی است که با وجود تخصصی بودن به زبانی بسیار ساده بیان شده است تا هر شخصی بتواند به سادگی متوجه ی آن شود علومی که در این کتاب بررسی می شود شامل روانشناسی رفتار برنامه ریزی ذهن نیمه خودآگاه  روانشناسی عشق  روانشناسی ارتباط  برنامه ریزی عصبی کلامی  آناتومی بدن  بازاریابی  و  تحقیقات علمی می باشد
دیگر ویژگی پر اهمیت این کتاب منحصر به فرد بودن آن است  در سایت های دیگر جست وجو کنید تا متوجه شوید نمونه ی مطالب موجود در این کتاب در جای دیگری یافت نمی شود بعد از جست و جو می توانید بازگردید و این کتاب را خریداری کنید

به درستی استفاده کنید
هدف اصلی نوشتن کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم این است که به اشخاصی که می خواهند از تنهایی در بیایند و یک رابطه ی طولانی با هدف ازدواج داشته باشند کمک شود. این کتاب همچنین در جهت بهبود ازدواج زوج ها وبازگرداندن عشق های از دست رفته ی آنان می باشد.
کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم برای افرادی که با هدف پیدا کردن دوست دختر یا پسر و بازی با احساسات دیگران می خواهند رابطه ی خود را ایجاد کنند نوشته نشده است. در صورتی که با چنین اهدافی این کتاب خریداری شود مسئولیت مشکلاتی که ممکن است در آینده پیدا کنید با من نخواهد بود.
درست است که قصد من فروش این کتاب است اما هرگز نخواسته ام باعث شکستن دل شخصی شوم. پس اگر صد در صد از کاری که می خواهید بکنید مطمئن نیستید لطفا این کتاب را نخرید.
بدون شک قصد شما یک عشق واقعی و یک احساس پاک است و نه تفریح و خوش گذرانی و فریب دیگران. دلیل اینکه با چنین لحن تندی رفع مسئولیت می کنم این است که این کتاب مثل کتاب های دیگر نمی باشد در واقع این کتاب مثل یک سلاح است که می تواند با مقاصد خوب و بد به کار گرفته شود.
خداوند شاهد هدف من از نوشتن این کتاب است و می داند هیچگاه نمی خواهم به هیچ انسانی با نوشتن این کتاب صدمه بزنم

در مورد نویسنده
فاروق رضوان در زمینه ی رشد فردی فعالیت دارد و همایشاتی را در جهت ایجاد انگیزه برگذار می کند. وی همچنین یک موسسه ی توانمند سازی ایجاد کرده است؛ محلی که برای بهبود رشد فردی دیگران تلاش می شود.
فاروق مدارکی از قبیل مدرک تخصصی هیپنوتیزم، بورد تخصصی هیپنوتیزم آمریکا، مدرک تخصصی ان ال پی، بورد تخصصی ان ال پی آمریکا وگواهینامه ی رفتاردرمانی دارد.
سایت خودشناسی که توسط وی راه اندازی شده است بیش از 350000 کلیک در ماه دارد.
فاروق در مصاحبه های بسیاری در شبکه ها و روزنامه های مختلف مصری شرکت کرده و در مورد عملکردهایش صحبت کرده است.  شبکه هایی از جمله  OTV  MBC  El Youm TV  Cairo Today  International Herald Tribune و روزنامه ی الاحرام

نسخه ی فارسی
نسخه ی فارسی این کتاب برای اولین بار به صورت الکترونیکی منتشر شده است  به زودی نسخه ی چاپی آن نیز وارد بازار می شود.
 نسخه ی انگلیسی این کتاب یکی از پر فروش ترین کتاب های الکترونیکی در سایت آمازون می باشد که به قیمت 17 دلار عرصه می شود. 
برای اطلاعات بیشتر از صحت گفته های بالا و آشنایی با  نسخه ی انگلیسی آن می توانید به سایت زیر بروید:
 اطلاعات بیشتر در باره ی کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم
در ادامه به بعضی تکنیک های این کتاب اشاره می کنم

تکنیک القای هیجان
این تکنیک به شما یاد می دهد چگونه دیگران به دیگران احساس هیجان را انتقال دهید. لازم نیست از بالای ساختمان بپرید تا این احساس ایجاد شود. تنها باید با کارکرد مغز و ناخودآگاه آشنا باشید تا بدون انجام کار خاصی این احساس را به دیگران انتقال دهید.
نظام ها تجسمی ان ال پی ( برنامه ریزی عصبی – کلامی)
ان ال پی یکی از بهترین روش های ممکن برای شناخت دیگران در کوتاهترین زمان ممکن است. وقتی بتوانید دیگران را در مدت کوتاهی بشناسید به راحتی متوجه خواهید شد چه رفتار یا رویکردی برای برخورد با شخص مورد نظر لازم است.
برنامه ریزی ذهن نیمه خودآگاه
ذهن نیمه خودآگاه و خودآگاه انسان عامل اصلی در عاشق کردن دیگران است. تا به حال دیده اید که شخصی با چهره ای معمولی و یا حتی زننده با دختری زیبا ازدواج کرده است و یا شخصی پولدارعاشق دختری فقیر شده است. دلیل اصلی آن این است که ذهن آنان به گونه ای برای عاشق شدن برنامه ریزی شده است. می توان گفت که برنامه ریزی ذهن نیمه خودآگاه به نوعی همان هیپنوتیزم است. هیپونتیزمی  که با آن می توانید هر باور و اعتقادی را به دیگران انتقال دهید؛ بدون اینکه خود آن اشخاص متوجه شوند که تحت کنترل شما در آمده اند.

این کتاب به صورت فایل pdf و دارای 117 صفحه می باشد.

قیمت این کتاب 25000 تومان می باشد که طی چند روز آینده با بیش از 70 درصد تخفیف به قیمت 5500 تومان عرضه می شود   به زودی قیمت کتاب به نرخ اولیه ی آن باز می گردد
اطمینان من از محتوای این کتاب به گونه ای است که این کتاب را تضمینی به فروش می رسانم در صورت عدم رضایت هزینه ی پرداختی صد در صد تاکید می کنم صد در صد به شما باز می گردد.
کلیک بر روی گزینه ی خرید به این معنی است که تعهد می دهید به یک رابطه ی جدی فکر کرده و از این کتاب سوء استفاده نکنید.

 

صفحه 1 از 6
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.