ریال

علی حیدری

علی حیدری

شنبه, 01 آبان 1395 10:40

گارد عقب داستر

از لوازم جانبی خودرو اصلی آپشن رنو داستر میباشد و هدف از نصب این آپشن خودرو حفاظت از سپرهای جلو خودرو میباشد. این دو آپشن به هیچ وجه زنگ نمیزند زیرا جنس این محصولات تماما از استیل است
شنبه, 01 آبان 1395 10:34

کفی صندوق RAV4

آپشن خودرو ای است که برای پوشاندن کف صندوق عقب استفاده میگردد. توجه داشته باشید این آپشن از جنس کاملا مرغوب و ویژه بر خوردار بوده و همچنین آرم خودرو RAV4 نیز بر روی آن به صورت برجسته نمایان میباشد. این لوازم جانبی خودرو همانند دیگر محصولات ارائه شده برای این خودرو کاملا فابریک بوده و در دو نوع تخت و شیب دار بستگی به نوع و تیپ خودرو طراحی گردیده است .
شنبه, 01 آبان 1395 10:34

باربند RAV4

با نصب آپشن باربند میتوان تجهیزاتی مانند تاج اسکی و یا سبد باربند و یا جعبه سقف را بروی خودرو سوار نمود. جزو گروه لوازم آپشن RAV4 میباشد و علاوه بر داشتن استحکام ، زیبایی و جلوه خاصی به خودرو می دهد. ارتفاع خودرو را زیاد افزایش نداده و در مستحکم تر شدن خودرو نیز بسیار کمک مینماید. همچنین آپشن روف راگ های خودرو نیز که در دو قسمت بالای سقف خودرو قرار دارد ، نیز موجود می باشند.
شنبه, 01 آبان 1395 10:34

پارکابی rav4

آپشن خودرو بسیار زیبا و فابریک تویوتا راوفور میباشد.این لوازم جانبی خودرو ضمن زیبایی بخشیدن فراوان به خودرو, برای سهولت در سوار و پیاده شدن بسیار مفید است. بسیار محکم و در عین حال سبک میباشد و محل نصب آپشن از قبل در شاسی تویوتا راوفور تعبیه شده است.ظاهر آن توسط شرکت سازنده طراحی شده و بعنوان آپشن و قطعه اصلی نیز میتوان در نظر گرفت.
شنبه, 01 آبان 1395 10:35

فلاپ جلو و عقب rav4

آپشن هایی هستند که بر روی سپرهای جلو و عقب نصب میگردند. این محصولات علاوه بر تزئین خودرو باعث استحکام و مقاومت بیشتر سپرها میگردند. در اصل میتوان آنها را محافظ سپرهای تویوتارافور نامید. گارد یا فلاپ جلو برای خودروهایی که دیلایت(چراغ روز)ندارند نیز دیلایت فابریک دارد.برای آرامش خیال و رانندگی راحتتر در ابر شهرهای امروزی استفاده از این وسایل مخصوصا خودروهای جدید که لوازم یدکیشان و لوازم جانبی خودرو مربوطه هنوز وارد بازار نشده بسیار مفید می بشند.
شنبه, 01 آبان 1395 10:39

بادگیر پنجره rav4

بادگیرهای پنجره آپشن های هستند که برروی پنجره اتومبیل نصب میگردند.کارایی این لوازم جانبی خودرو همانطور که از نامشان پیدااست در مهار باد ورودی به خودرو در هنگام حرکت میباشد.همچنین به این لوارم آپشن نامهای آفتابگیرپنجره و یا بارانگیر پنجره نیز اطلاق میشود و نیز همانطور که از نامشان مشخص میشود باعث ممانعت ورود باران به خودرو و گرفتن نور خورشید که از حواشی پنجره به چشم راننده و سرنشینان برمیخورد ، می شود.
شنبه, 01 آبان 1395 10:39

زه استیل جلو پنجره

یکی از لوازم آپشن خودرو FJ میباشد. زه استیل جلو پنجره ، زیبایی خاصی به خودرو میبخشد و خودرو FJ را با دیگر خودروهای مشابه متمایز میسازد. جنس این آپشن خودرو از پلاستیک آبکاری شده به رنگ کروم میباشد و بسیار با دوام و مقاوم می باشند به علاوه که زیبایی منحصر به فردی نیز به خودرو میدهند.
زه های دستگیره که خط وخش های ایجاد شده روی دستگیره ها را میپوشاند. از خواصش در تیونینگ خودرو زه دستگیره پوشاندن خط و خش میباشد. در خودرو های جدید و لوازم آپشن جدید عموما دستگیره ها استیل هستند. زه های هواکش و لوازم اسپرت خودرو و دور پنجره نیز همگی در یکدست شدن این مجموعه و زیبا تر شدن خودرو دخیل هستند.
شنبه, 01 آبان 1395 10:40

زه استیل چراغ عقب FJ

آپشن تزئینی زه های چراغ عقب در لابه لای فرو رفتگیهای چراغ عقب نشسته و به آراستن چراغ زیبای FJ رنگ وظاهری خاص میبخشد این آپشن خودرو بدلیل شکل ظاهری باعث بیرون زدگی زه از سطح چراغ گشته و به نوعی محافظ چراغ عقب میگردد.
شنبه, 01 آبان 1395 10:40

باربند FJ

با نصب آپشن باربند، میتوان تجهیزاتی مانند تاج اسکی و یا سبد باربند و یا جعبه سقف را بروی خودرو سوار نمود. جزو گروه لوازم آپشن FJ میباشد و علاوه بر داشتن استحکام، زیبایی و جلوه خاصی به خودرو می دهد. این لوازم جانبی خودرو ارتفاع خودرو را زیاد افزایش نداده و در مستحکم تر شدن خودرو نیز بسیار کمک مینماید.
صفحه 1 از 2
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.