ریال
پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403

mohammad

mohammad

شرکت نواجت یکی از بزرگترین تولید کنندگانکاغذ های پلاتر در هندوستان می باشد و دارای مجهزترین دستگاههای پیشرفته کوتینگ کردن کاغذ و روکش گلاسه ااست این شرکت در سال 2000 در عرصه صادرات رولهای پلاتر اینکجت با جوهر های DAY . PIGMENT فعالیت کرد ودر سال 2013 تولید رولهای سابلیمیشن را آغاز کرد محصولات این شرکت به 10 کشور آسیایی و 5 کشور اروپایی و 3 کشور آفریقایی صادر می شود و شرکت سهند پرداز و پویا سیستم تنها نماینده انحصاری محصولات نواجت در ایران می باشد.

این شرکت در سال 1380 تاسیس شد و عمده فعالیت آن در زمینه واردات کاغذ های پلاتر و رولهای لمینیت و فوم برد می باشد و همواره سعی بر آن داشته که اجناسی با بهترین و مرغوبترین کیفیت و قیمت مناسب به بازار عرضه نماید. 

شنبه, 18 ارديبهشت 1395 06:26

گروه مهندسی ماتریکس

خدمات طراحی سایت یکی از اصلی ترین و تخصصی ترین حوزه های فعالیت گروه مهندسی ماتریکس می باشد. این شرکت با استفاده از مدیران متخصص و با سابقه و همچنین پرسنل متعهد از سال 1385 تاکنون بیش از 400 پروژه حرفه ای را در وب فارسی و همچنین در سطح جهانی با استفاده از برترین تکنولوژی های طراحی گرافیک و کدنویسی همانند HTML5, CSS3, jQuery, Ajax و ... به انجام رسانده است.

 

گستردگی پروژه های انجام شده و همینطور رضایت مندی مشتریان واحد طراحی وب سایت در گروه مهندسی ماتریکس، تاییدی بر مجرب و متخصص بودن این حوزه دارد. ما پیشنهاد می کنیم ابتدا از نمونه کارهای ما دیدن کرده و در صورتی که نیاز به مشاوره داشتید با ما تماس بگیرید

تهران اتومات خدمات مرتبط  با تعمیر گیربکس های اتوماتیک را با قطعات اصلی و با کیفیت اروپایی ارائه می نماید. رفع ایراد پس از تست های لازم و تشخیص ایراد به صورت بالینی – تعمیر اساسی در کمترین زمان ممکن و با گارانتی صورت می گیرد. در صورتی که گیربکس اتوماتیک خودروی شما نیاز به بررسی و تعمیر دارد با شماره تلفن های این مرکزتماس حاصل نمایید.

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.