ریال
جمعه 10 فروردين 1403

حسین

حسین

شنبه, 17 تیر 1396 12:58

وبلاگ محصول

انواع محصولات رایگان و غیر رایگان ، مقلات و دانستنیها و .....
شنبه, 17 تیر 1396 12:58

وبلاگ محصول

انواع محصولات رایگان و غیر رایگان ، مقلات و دانستنیها و .....

از مسافرکشی و کارمندی خسته شدی!

قیمت: 3200 تومان

این محصول یک فایل پی دی اف هفت صفحه ای و در واقع چکیده کتاب ارزشمند اسرار ذهن ثروتمند است.

شکی نیست که شما کتابهای زیادی خوانده اید,به نوارها و سی دی های متعددی گوش داده اید,به کلاس های مختلفی رفته اید و در مورد راه های ثروتمند شدن از طریق:خرید و فروش املاک,بورس و یا تجارت موارد زیادی هم یاد گرفته اید خوب چی شد؟ برای اکثر افراد,هیچی! آن ها انرژی مختصری را به دست آورده , ولی بعد به همان وضع قبلی برگشته اند.

 

بالاخره در اینجا جوابی وجود دارد.این جواب ساده است,یک قانون که نمی شود از ان گریخت و آن اینکه :اگر یک طرح پولی اولیه در ضمیر ناخوداگاه برای موفقیت خود تنظیم نکرده باشید, نه درسی در این رابطه یاد می گیرید , نه چیزی می فهمید و نه آنچه را که انجام می دهید ، منجر به تغییری زیاد در زندگی شما خواهد شد.

 

طرح اولیه پول در ذهن

 

ما در دنیایی از دوئیت زندگی می کنیم :بالا و پایین,تاریک و روشن ,گرم و سرد,درون وبیرون آهسته و تند,چپ و راست.این ها تنها نمونه های کمی از هزاران قطب متضاد است که برای وجود داشتن یک قطب,قطب دیگر نیز حتما بایستی وجود داشته باشد.آیا ممکن است چپ,راست وجود نداشته باشد؟امکان ندارد. در نتیجه همان طور که قانون هایی در بیرون از ما برای دستیابی به پول وجود دارد,باید قانون هایی نیزدر درون ما برای آن وجود داشته باشد

 

قوانین بیرون از ما مواردی مثل :اطلاعات تجاری,نحوه ی اداره کردن پول و روش های سرمایه گذاری که این ها همه ضروری و لازم هستند.ولی بازی درونی ما نیزخیلی مهم است.

 

می توان این را به یک نجار و ابزار کار او تشبیه کرد.داشتن ابزار مدرن و خوب برای نجار ضروری است , ولی مهارت نجار که آن ابزار ها رابتواند با مهارت به کار ببرد ,مهم تر می باشد.

 

دیدگاهی معروف وجود دارد که می گوید:تنها قرار داشتن در زمان صحیح و در مکان صحیح کافی نیست,بلکه شما باید آدم درستی نیز باشید که در زمان و مکان صحیح قرار دارید.

 

پس مهم است که شما چگونه هستید؟چطور فکر می کنید؟اعتقادات شما کدامند؟ویژگی و عادات شما چیست؟ واقعا در مورد خودتان چه احساسی دارید؟تا چه حد به خودتان اطمینان دارید؟

 

تا چه حد با دیگران خوب ارتباط برقرار می کنید؟چقدر به دیگران اعتماد دارید؟

 

آیا واقعا احساس می کنید که استحقاق ثروتمند شدن را دارید؟توانایی شما برای عمل کردن با وجود ترس , نگرانی ,عدم اطمینان و ناراحتی تا چه اندازه است؟آیا وقتی سرحال نیستند می توانید دست به اقدامی بزنید؟ حقیقت این است که شخصیت شما,نحوه ی فکر و اعتقادات شما,نقش اصلی را در میزان موفقیت شمابازی می کند

 

کلید موفقیت,بیدار کردن انرژی نهفته در خودتان است.وقتی این کار را انجام دهید,مردم به طور طبیعی جذب شما خواهند شد و هر وقت نزد شما حاضر شدند آن ها را پذیرا شوید.

 

اگر شما زندگی کارمندی و داشتن آب باریکه را انتخاب کرده اید این نشان می دهد کهطرح اولیه پول در ذهن شما دچار مشکل بوده باورهای شما در مورد ثروتمند شما اشتباه است.

 

این کتاب دقیقا بیان می‌کند که آدمهای ثروتمند چگونه نسبت به آدم‌های فقیر و طبقه متوسط متفاوت فکر و عمل می‌کنند.

 

اگر آن طور که دوست دارید از نظر مالی کاری را از پیش نمی‌برید ، باید طرح اولیه پول خود را تغییر دهید. متاسفانه طرح اولیه پول فعلی شما خیال دارد تا آخر عمر با شما بماند مگر اینکه بتوانید آن را شناخته و مورد تجدید نظر قرار دهید. این دقیقا همان کاری است که به کمک این کتاب خارق العاده انجام خواهید داد. اگر آن طور که مردم ثروتمند می‌اندیشند و عمل می‌کنند ، شما هم بیندیشید و عمل کنید ، احتمال اینکه شما نیز ثروتمند شوید خیلی زیاد است.

 


به شما می گویم که نیازی نیست به دارایی‌ها و ثروتِ ثروتمندان به حسرت نگاه کنید زیرا هیچ فردی آنقدر ثروتمند نیست که: شما نتوانید به اندازه‌ی او ثروتمند شوید.

 

بنابراین، وظیفه تک تکِ ماست که ثروتمند باشیم تا بتوانیم همه‌ی زیبایی‌های جهان را تجربه کنیم. تا آزادانه برای خودمان زندگی کنیم، تا بتوانیم زمانِ کافی برای تجربه‌ی تمامِ وجودمان داشته باشیم، تا خودمان را رشد دهیم، تا به هدف مان در زندگی که “لذت بردن” است برسیم و در لحظه مرگمان، “بدونِ حسرتِ آنچه که می‌توانستیم انجام دهیم اما ندادیم”، در آرامش و زیبایی این جهان را ترک کنیم.
تا بتوانیم به همه بگوییم، ثروتمند زیستن، نه تنها آسان، بلکه طبیعی‌ترین نوعِ زندگی است زیرا ما ذاتاٌ و طبیعتاٌ ثروتمند هستیم.

 

می دانم که خیلی از شما مردم بدلیل مشغله زیاد فرصت و حال کافی برای مطالعه کتاب را ندارید.به همین دلیل دکتر عادل حیدری نژاد معروف ترین متخصص اطفال تهران چکیده این کتاب بسیار ارزشمند را به صورت کپسولی در اختیار شما قرار داده است تا در کمتر از نیم ساعت بتوانید کل آن را بخوانید.

 

به شما دوستانه توصیه می کنم آن را بارها و بارها بخوانید تا به باور شما تبدیل بشود.

 

با هزینه ِیک آدامس خرسی هم اکنون سرنوشت مالی خود را برای همیشه در دست بگیرید و از شر حقوق بخور و بمیر کارمندی خلاص شوید.با خواندن این کتاب برای همیشه از هزینه کردن سمینارهای مشابه راحت می شوید

 

از شما یک تقاضا دارم این کتاب را با دیگران به اشتراک قرار ندهید.اجازه بدهید تا دیگران نیز مثل شما بهای آن را بپردازند.

 

برای موفقیت و ثروتمند شدن باید بهای آن را پرداخت.موفقیت و ثروتمندی راه میانبر ندارد.

 

فقط افراد دزد و کلاه بردار هستند که بدنبال راه های یک شبه می گردند.

 

مطمئن باشید که به اشتراک گذاری این کتاب با دیگران نه تنها کمکی به دیگران نمی کند بلکه راه ثروتمندی شما را نیز می بندد.

خرید        سوال از فروشنده

بزرگترین و محکم ترین زونکن فلزی

قیمت: 16500 تومان

 

زونکن فلزی : 
زونکن فلزی بر اساس نیاز بایگانی ادارات و مدارس طراحی شده است . لبه های تیز جای خود را به انحناها و یا پخ ها داده است . تا مانع از بریده شدن دست کاربر و یا پاره شدن و مستهلک شدن اسناد گردد. جنس زونکن از فولاد مبارکه همراه با جا کارتی پرسی است . وزن آن 1.75 کیلو گرم ، رنگ آن استاتیک ، پودری ، قابل شست وشو  و ضد زنگ است . ظرفیت آن 14.5 سانتی متر است . این ظرفیت سبب شده است تا این زونکن تا 50 پرونده را درخود جای دهد . این زونکن از بزرگترین و محکم ترین زونکن های تولیدی است .


 

خرید        سوال از فروشنده

 

قیمت: 8000 تومان

 

 

جزوه ی کسب درآمد و واقعی از اینترنت در ایران  بدون سرمایه یا کمترین سرمایه بصورت قانونی و تست شده به همراه آموزش روت گوشی های اندروید و آموزش تمامیه نرم افزارهای ارتباطی ....بدون سرمایه یا کمترین سرمایه 


با سلام...این بار برای شما بهترین جزوه ی کسب درآمد از اینترنت در ایران رو بصورت عملی قرار داده ایم ...الان که این مطلب رو مشاهده میکنید حتما چند جزوه ی کسب درآمد از اینترنت رو خریدید یا مطالعه کردید ولی به نتیجه ای نرسیدید ،مطالب و کتب و جزوات با عناوین هشت میلیون در ماه ،،درآمد های میلیاردی در چند ساعت،،درآمد میلیونی از اینترنت بصورت ماهانه  و اینکه با ما پولدار شوید و صد ها عنوان دیگه ... باید خدمتتون عرض کنم که به نظر من این ها اکثرا شعار هست و حقیقت نداره و اگر هم حقیقت داشته باشه کار من و شما نیست و در ایران جواب نمیده و یا قانونی نیست و بسیار سخت است....شعار نمیدیم ولی ما در این جزوه که حاصل تجربیات خودمون هست به صورت ساده و عملی راه کسب درآمد از اینترنت در ایران رو بدون سرمایه یا کمترین سرمایه آموزش میدهیم روشی که به ساده ترین زبان ممکن و عملی ترین صورت قرار دادیم و میتونید براحتی با تلاش خودتون و کمی پشتکار به درآمد های حلال و مناسب از اینترنت برسید.... بازم میگم کاملا وافعی است

فرق این جزوه با دیگر جزوات در این است که: 



1- این جزوه بصورت تضمینی میباشد و در صورت عدم رضایت وجه شما برگردانده میشود.
2- این جزوه بدور از دروغ و بزرگنمایی هست و بسته به تلاش خودتون از اینترنت کسب درآمد میکنید.
3- با استفاده از این جزوه میتونید بدون سرمایه و یا کمترین سرمایه از اینترنت درآمد های مختلف بدست بیاورین.
4- در این روش میتونید با تلاش و قدرت و پشتکار به درآمد های ثابت ماهیانه برسید.
5- این جزوه کاملترین جزوه ی کسب درآمد هست ولی بدور از پرحرفی و دارای روش های عملی و تضمینی میباشد...
6- با تخفیف 50% این جزوه و فروش بیش از صد عدد این جزوه...کافیست فقط یکبار امتحان کنید ...
7- این جزوه دارای تمامی بخش های آموزش سایت سازی ...ایجاد فروشگاه ...کسب  درآمد...لیست سایت ها و ... میباشد.

به نظرم مبلغ خرید این کتاب و جزوه هیچ دردی از شما رو دوا نمیکنه ولی با خرید این جزوه و عمل به اون شک نکنید با کمی تلاش به اونچه میخواین میرسید ....

در صورت عدم رضایت وجه شما برگردانده میشود...



در کنار این فایل ارزشمند آموزش و شناسایی کامل روت گوشی های اندروید رو گذاشتیم بصورت تضمینی ... شاید بگین روت چیه ؟؟؟


روت یا ROOT در لغت به معنای ریشه و اصطلاحا روت کردن به زبان ساده یعنی دسترسی ریشه ای به دستگاه اندروید شما...یعنی روت در کل یعنی قابلیت  دسترسی به چیزهایی در تنظیمات که شما در حالت عادی نمیتونید اونا رو انجام بدین...با روت کردن میتونید تغییرات بیشتری رو انجام بدین و تنظیمات دلخواهتون رو روی گوشیتون پیاده کنید...و میشه گفت که با روت کردن یجورای گوشیتون آپدیت میشه و به آخرین نسخه میره و امکانات جدیدی رو در گوشیتون میبینید ...البته روت کردن مزایا و معایبی که درادامه میگم پس حتما با دقت مطالب رو دنبال کنید.


خب همونطور که گفته شد با روت کردن شما از محدودیت های گوشی آزاد میشین و به تنظیمات بیشتر و جالبتری در گوشیتون دست پیدا کرده و استفاده میکنید و حتی گاها پوشه های سیستم گوشی رو هم مشاهده میکنید و میتونید موارد اضافی رو حذف کنید....با روت کردن از هنگ گوشی و کم سرعتی طبق تجارب بنده و دیگر کاربران راحت میشوید...باطری موبایل شما بهتر کار کرده و عمر بیشتری میکند...با روت کردن میتونید براحتی بعد از روت کردن خیلی از برنامه های پیش فرض گوشیتون که حافظه اشغال کردند رو حذف کنید برنامه هایی مثل گوگل پلاس گوگل موزیک توییتر  و خیلی برنامه های دیگر ،براحتی پس از روت با نصب  .................. میتونید این کار رو انجام بدید... و ....




و در انتهای جزوه هم آموزش تمامی نرم افزارهای ارتباطی اندروید از نصب تا اموزش کامل  و آموزش ساین گوشی های سیمبیان رو رو براتون گذاشتم...


چند جزوه ی متفاوت و کامل فقط در یک پکیج و با قیمت باور نکردنی .... باز هم میگم تست شده و روش کار خود ما


در صورت عدم رضایت مبلغ شما را برمیگردانیم....

تضمین متفاوت بودن این جزوه با تمامیه جزوات دیگر 

بدون سرمایه یا کمترین سرمایه

و ... 



کسب در آمد واقعی بدون سرمایه از اینترنت در ایران 
بازگشت وجه در صورت عدم رضایت


 

خرید        سوال از فروشنده

آموزش دوربین مدار بسته از 0 تا 100 بصورت کاملا تصویری و عملی

قیمت: 2000 تومان

 

دوربین مداربسته چیست؟
دوربین مداربسته یک دستگاه الکترونیکی است که تصاویر را دریافت کرده و به یک دستگاه ضبط کننده یا نمایش دهنده انتقال می دهد.


این آموزش شامل فصلهای زیر و با 
 تعداد صفحه 111 

فرمت فایل PDF

کارایی دوربین ها



    • دوربین رنگی و مونوکروم

    • شکل ظاهری دوربین مورد استفاده

    • منبع تغزیه سیستم های AC MAINSYSTEM

    • معرفی تجهیزات دوربین مداربسته

    • فن اوری های مرد استفاده در دوربین امنیتی

    • بالانس سفیدی تصویر

    • تصحیح اتوماتیک سیگنال

    • تصحیح لرزش

    • تصحیح اتوماتیک حساسیت و حداکثر حساسیت

    • دید در شب


معرفی تجهیزات دوربین



    • معرفی DVR

    • فاکتور های مهم در انتخاب DVR

    • ساختار و فشرده سازی در سیستم DVR

    • قابلیت کنترل از راه  درو

    • قابلیت تشخیص حرکت

    • سنسور حسگر حرکت همراه با دوربین

    • سیستم های DVR از دو دیدگاه قابل برسی

    • QUAD(کواد) چیست

    • دستگاه مالتی پلکسر چیست

    • معرفی انواع دوربین ها

    • دوربین انالوگ /ثابت /متحرک

    • مزایای استفاده از دوربین های SPEED DOME

    • دوربین های مدار بسته PTZ

    • دوربین مدار بسه صنعتی

    • دوربین مدار بسته تحت شبکه IP CAMERA


سیستم های CCTV



    • دوربین های رایج مورد استفاده در سیستم های CCTV

    • دوربین رنگی و مونوکروم

    • منبع تغذیه سیستم های AC  MAIN SYSTEM

    • SYSTEM V DC

    • CABLE SINGLE

    • فن آوری های مورد استفاده در دوربین امنیتی

    • DYNAMIC RANGE WIDE

    • فیلتر کردن نقاط خاص از دید دوربین

    • زوم دیجیتال


تکنولوژی های معمول دوربین های مدار بسته



    • تکنولوژی FUJIFILM SUPER CCD SR

    • تکنولوژیX3

    • چشم انسان

    • دوربین CCD

    • تعداد پیکسل و انواع دوربین

    • سایر تکنولوژی ها CMOS

    • تعداد پیکسل ها و انواع دوربین ها


دوربین های تحت شبکه NETWORK CAMERA



    • سیستم های ضبط تصویر شبکه ای NVR

    • قابلیت های دوربین های تحت شبکه

    • انواع دوربین های تحت شبکه

    • دوربین های تحت شبکه PTZ

    • دوربین های تحت شبکه غیر میکانیکی PTZ

    • 10 دلیل برای خرید دوربین های تحت شبکه


نحوه باز و بسته کردن اتصالات DVR  و  تنظیمات نرم افزاری



    • پنل جلو و عقب

    • نصب هارد

    • POWERING ON

    • تنظیمات مربوط به منو دستگاه

    • PLAYBACK VIDEO

    • VIDEO DETECTION SETUP

    • PTZ SETUP

    • SYSTEM INFORMATION

    • NETWORK SETUP

    • USER MANAGER


انتقال تصویر



    • PORT FORWARDING

    • تنظیمات مربوط به مودم

    • استفاده از DDNS برای انتقال تصویر

    • تنظیمات مربوط به DDNS  دستگاه DVR

    • SECURITY

    • WIRELESS LAN

    • محاسبه رزولوشن تصویر دوربین مدار بسته

    • و ....


 


برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد میکنم در رابطه با طریقه نصب تجهیزات دوربین مداربسته و راه اندازی آن که بصورت کاملا تصویری هست این فایل آموزشی را حتماخریداری نمایید با مبلغ اندکی که برای آن پیشنهاد شده می توانیید حرفه ای شوید و برای خود کسب و کار راه اندازی کنید. 


 

 

خرید        سوال از فروشنده

کودک خود را از تب نجات دهید

قیمت: 15500 تومان

 

این محصول یک فایل پی دی اف هشت صفحه ای است.

احتمالا هر پدر یا مادری سناریوی زیر را تاکنون تجربه کرده است:شما نیمه شب از خواب بیدار و متوجه می شوید که فرزند شما عرق کرده سرخ شده و دمای بدنش بالا رفته کنار تخت شما ایستاده بلافاصله دجار تردید می شوید که آیا تب کرده است یا خیر؟


مطمئن نیستید چه اقدامی باید انجام بدهید آیا باید درجه بگذارید و یا با پزشکش تماس بگیرید؟


آیا باید ببریدش بیمارستان در آن ساعت شب؟


آیا ممکن است در بیمارستان از بقیه اطفال عفونتی دیگر به وی منتقل شود؟


حتما در آن ساعت از شب پزشک اطفال آنقدر هوش و حواس برایش باقی نمانده تا بتواند شما را درست راهنمایی کند شما هم با من موافقید؟


می ترسید پزشک بی دلیل برایش آنتی بیوتیک تجویز کند یا حتی دستور بستری در بیمارستان را صادر کند آن هم در این شرایط اقتصادی


خب دکتر حیدری نژاد این مشکل شما را نیز براحتی حل کرده است.


در این فایل آموزشی دکتر عادل حیدری نژاد معروف ترین متخصص اطفال تهران خلاقانه بطور تضمینی به شما یاد می دهد که چطور با این مشکل طفل خود مقابله کنید.


 پیشنهاد می کنم آموزش های دکتر عادل حیدری نژاد را از دست ندهید.آموزش هایی که حاصل سال ها تجربه طبابت ایشان است.


تصور کنید که شما می توانید با فقط یک سوم مبلغ یک ویزیت تخصصی اطفال برای همیشه یک راهنمای مطمئن در کنار خود داشته باشید بله یک راهنمای دوست داشتنی


فراموش نکنید این آخرین باری نیست که فرزند شما قرار است تب کند .بالاخره چی شما می خواهید بچه بزرگ کنید یا نه؟


اگر فکر می کنید که می توانید این آموزش ها را در اینترنت رایگان بدست بیاورید پیشنهاد می کنم همین حالا این صفحه را ترک کنید و به جستجو در اینترنت بپردازید.


 


فقط یک درخواست کوچک از شما دارم


"لطفا مطالب این آموزش را با دیگران به اشتراک نگذارید"
اجازه بدهید دیگران هم به آن احساس نیاز پیدا کنند و همانطور که شما بهای آن را پرداخت کردید آن ها نیز این کار را بکنند.


انسان ذاتا قدر چیزهای مجانی را نمی داند.

 

خرید        سوال از فروشنده

 

قیمت: 60000 تومان

نحوه عملکرد شمع هاي خودرو :

در پيشرانه هاي احتراق داخلي نيروي موتور از احتراق مخلوط سوخت و هوا در انتهاي مرحله تراکم بدست مي آيد. عمل احتراق با جرقه کوچک و سريع شمع در موتور آغاز و طي يک فرآيند پيچيده در زمان بسيار محدود صورت مي پذيرد .

آيا مي دانيد در يک موتور 4 زمانه در دور موتور 3000 دور در دقيقه شمع هر سيلندر در هر ثانيه چند جرقه ميزند؟

25 جرقه! در دورموتور 3000 دور در دقيقه، موتور در هر ثانيه 50 دور مي زند و در واقع 25 سيکل کامل در موتور انجام مي شود. در صورتيکه شمع هر کدام از جرقه هاي فوق را از دست بدهد مخلوط سوخت و هواي وارد سيلندر شده بدون آنکه انرژي خود را آزاد کند از محيط موتور بيرون رفته که تنيجه آن کاهش قدرت موتور و افزايش آلودگي هوا مي باشد. همچنين بدليل آنکه راننده با دور موتور مذکور به قدرت مورد نظر خود نمي رسد پدال گاز رابيشتر فشار داده و بدين ترتيب با مصرف سوخت بيشتر به مطلوب خود دست مي يابد. 
در واقع با بالا رفتن دور موتور تعداد دفعاتي که سوخت به موتور وارد و امکان آزاد شدن انرژي آن فراهم مي شود بالا مي رود و حال اين موتور است که بايد از اين فرصت استفاده نمايد.

آيا شما اين امکان را براي موتور خود فراهم آورده ايد؟ 

راه حل : تنها راه مواجه با اين شرايط سخت بدون دست بردن در کل سيستم احتراق که معمولا گرانقيمت و پيچيده هستند به کار بردن شمع هايي است که بتوانند با ولتاژ ثابت جرقه قوي تر و با دقت بالا تردر زمان مناسب فراهم آورند، لذا مهندسين به سراغ فلزات گرانبهايي چون ايريديم ، پلاتينيوم ،اوسميم بنا به خواص خارق العاده آنها رفتند و در ساخت شمع هاي جديد به جاي استفاده صرف از نيکل و ايتريم و آلياژ هاي آنها از فلزات جديد با خواص جديد و با کمک تکنولوژي هاي جديد استفاده کردند. 

شمع هاي سوزني: بکار گيري نسل جديد شمع با ساختار سوزني به دليل نياز به ولتاژ پايين تر براي جرقه زني و نيز کاهش امکان خاموشي شعله و همچنين بوجود آوردن شعله گرمتر اوليه و احتراق مطمئن تر از دستاورد هاي جديد اين صنعت است . بنا به خاصيت تمرکز الکترون ها در سر سوزني شکل الکترود مثبت امکان تخليه الکتريکي در دهانه باز تر شمع با همان ولتاژ قبلي فراهم است ، بازتر بودن دهانه شمع و جرقه بلند تر شعله گرمتر و در نتيجه احتراق مطمئن تر را حاصل مي کند . همچنين با کمک جرقه گرمتر و بهسوزي سوخت وارده و نيز از دست نرفتن فرصت هاي جرقه زني و داشتن سيکل هاي قدرت بيشتر با يک استدلال ساده افزايش قدرت موتور و کاهش مصرف سوخت نسبت به شمع هاي عادي قابل پيش بيني است ، همچنين کارخانجات معتبر با تست خودرو بر روي داينامومتر اين استدلالات را در واقعيت تست و نتايج را منتشر کرده اند.
با افزايش بهسوزي و احتراق کاملتر از آلايندگي هاي اگزوز کاسته و نتيجه آن کاهش آلودگي هوا و نيز افزايش عمر سيستم کاتاليزور اگزوزمي شود. عمدتا کاتاليزور ها با رسوب ذرات نسوخته ، گرفته و موجب خروج با مشکل گاز هاي خروجي موتور ، کم شدن کارآيي موتور و فشار آوردن به اجزاي موتور مي گردد. 

محصول کشور ::       آمریکا
نام تجاری محصول :: CHAMPION


طريقه ارسال :

پرداخت وجه به مامور پست - تحويل 3 الي 5 روز كاري . 
جهت ارسال محصول نوشتن كد پستي 10 رقمي در انتهاي آدرس الزامی است . 
در صورت نوشتن آدرس محل کار محصول سريع تر به دست شما خواهد رسيد .




خرید        سوال از فروشنده

سه شنبه, 11 خرداد 1395 11:37

اب مکمل چراغدار آینه 206

اب مکمل چراغدار آینه 206

قیمت: 50000 تومان

 

قابل توجه 206 سواران

قاب مکمل چراغدار آینه  206 .


مناسب برای انواع خودرو 206 .

در رنگ های مختلف و منطبق با رنگ خودرو

با جدا سازی قسمت بالای آینه که همرنگ بدنه خودرو می باشد و جایگزین کردن این قطعه آینه خودرو شما بهسادگی راهنما دار میشود .

به همراه راهنمای فارسی ( بسیار آسان )

هر بسته شامل دوعدد قاب راهنمادار برای دو آینه می باشد .

دارای شش ال ای دی بادوام .

محصول به صورت جفت میباشد ( دو عدد ) برای یک خودرو





(( حتما رنگ مورد نظر را در قسمت سئوال مشتري یا انتهای آدرس يادداشت نمائيد ))



طريقه ارسال : 

پرداخت وجه به مامور پست - تحويل 3 الي 5 روز كاري . 
جهت ارسال محصول نوشتن كد پستي 10 رقمي در انتهاي آدرس الزامی است . 
در صورت نوشتن آدرس محل کار محصول سريع تر به دست شما خواهد رسيد.


 

خرید        سوال از فروشنده

 

دانلود پروژه کامل متره و برآورد با نقشه های اتوکد

قیمت: 40000 تومان

 

این پروژه یک نمونه بسیار کامل محاسبات دقیق متره و برآورد ساختمان 6 طبقه (یک طبقه زیرزمین بعنوان پارکینگ و 5 طبقه مسکونی) با زیربنای کل 1005 مترمربع به همراه تمام فایل های مورد نیاز می باشد.


مساحت پارکینگ 1- : 167.63 مترمربع

مساحت هر طبقه : 167.63 مترمربع



این فایل حاوی مدارک زیر برای این پروژه می باشد :


- کلیه نقشه های معماری، سازه ای و دتایل ساختمان بصورت فایل اتوکد dwg (قابل ویرایش و پلات) (پلان کلیه طبقات با جزئیات دقیق و کامل بصورت تیپ، پلان مبلمان طبقات، برش و نما، جزئیات کامل اجرایی ، نقشه های کلیه جزئیات سازه ای ساختمان)


- 45 صفحه شامل محاسبات دقیق برگ ریز متره بر پایه فهرست بهای سال 88 ( با فرمت pdf )

- 12 صفحه شامل محاسبات برگ خلاصه متره فصول ( با فرمت pdf )


- 14 صفحه شامل محاسبات دقیق کارکرد مالی فصول (برآورد مالی فصول) ( با فرمت pdf )

- خلاصه مالی (جمع کل کارکرد) ( با فرمت pdf )


می باشد...

   کلیه محاسبات انجام شده در قالب فایل pdf و کلیه نقشه های پروژه در قالب فایل های اتوکد dwg می باشند.



تصاویر نقشه های پروژه :


 

خرید        سوال از فروشنده

 

صفحه 1 از 3
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.