ریال
يكشنبه 23 ارديبهشت 1403

مينا

مينا

نرم افزار واسط شیر دوش و مدیران(فاریا)
نرم افزار فاریا
این نرم افزار امکان می دهد که دارندگان شیر دوش بوماتیک اطلاعات مربوط به دامها را از نرم افزار مدیران به دستگاه شیر دوش و اطلاعات شیر دوشیده شده دامها را به نرم افزار مدیران انتقال دهد و در نتیجه سیستم مدیریت دامپروری را با کمک اطلاعات ورودی از شیر دوش تکمیل نماید.

نرم افزار آنی
این نرم افزار مکمل نرم افزار فاریا می باشد و جهت ورود اطلاعات ریسپاندر به برنامه اصلی استفاده می شود.

نرم افزار فرانگر

سیستم مقایسه کننده شرکتها

نرم افزار فرانگر به مشتریان اجازه میدهد بدون شناخته شدن، خود را از دید پارامترهای مختلف با دیگر شرکتها مقایسه کنند. لازمه این کار تنها یک اتصال اینترنتی و عضویت رایگان می باشد.

کامپیوتر قابل حمل(Pocket Pc)
امکانات نرم افزاری:
قابل اتصال به نرم افزار مدیریت دامپروری
امکان نمایش آخرین وضعیت دام
امکان ثبت اطلاعات :
رکورد شیر
ارزیابی تیپ
اسکور حرکتی
اسکور بدنی و انتقال به نرم افزار مدیریت دامپروری

نرم افزار مدیریت تغذیه
بسته نرم افزاری مدیریت تغذیه مدیران پس از 2 سال تحقیق و کار مداوم متخصصان شرکت مدیران و همچنین 8 ماه تست و بهینه سازی مداوم توسط متخصصان امور دام، آماده و قابل عرضه به تمام گاوداران محترم می باشد.
این بسته نرم افزاری شامل نرم افزارهای انبار، ترکیب ساز و مدیریت تغذیه می باشد که بررسی های به عمل آمده بر اساس روند عملیاتی گاوداری ها تولید و بهینه سازی شده است.
نرم افزاری مدیریت تغذیه به شما اجازه می دهد مدیریت مصرف جیره را در گذشته و یا آینده انجام دهید. در این نرم افزار کلیه کنستانتره ها ، خوراکها و جیره ها به راحتی قابل ثبت بوده و می توان مبالغ خوراک هر رده دامی را مشاهده نمود.
نرم افزاری مدیریت تغذیه می تواند کنترل 70 درصد هزینه ها را انجام دهد

نرم افزار قیمت تمام شده


نرم افزار قیمت تمام شده مدیران تنها نرم افزار قیمت تمام شده محصولات دامی می باشد که کاملا با استاندار 26 کشاورزی منطبق بوده و با سرعت بالا می تواند علاوه بر محاسبه بهای تمام شده نقاط ضعف و مشکلات گله را به صورت دقیق نمایش دهد.همچنین محاسبه دارایی تولید، استهلاک، مواد( کار - مواد - سربار) و دهها آیتم دیگر را به صورت اتوماتیک انجام می دهد.

نرم افزار مدیریت دامپروری
در نسخه جدید( نسخه 8 ) نرم افزار مدیریت گاوداری علاوه بر مدیریت گله و مدیریت زمان، عملیاتهایی همچون پروتکل ها،حرکت در شجره با مشخصات کامل،تعریف هر نوع خروجی با عنوان یک پلان در تقویم، یاداشت، تعمیر اتوماتیک اطلاعات و ... به سیستم اضافه شده است.

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.