ریال
سه شنبه 4 ارديبهشت 1403

دوشنبه, 21 فروردين 1396 12:19

تحصیل در ایتالیا

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
مهمترین دلایلی که موجب می شود اکثر متقاضیان تحصیل در خارج از کشور این کشور را برای ادامه تحصیل خود انتخاب کنند مواردی همچون موارد زیر می باشد:

طبق رتبه بندی های رسمی که هر ساله از سوی معتبرترین نظام های رنکینگ و رتبه بندی دانشگاه ها اعلام می شود، همواره دانشگاه های ایتالیا در ردیف بهترین دانشگاه های دنیا دسته بندی می شوند و بهترین رتبه ها را در این رده بندیها دارند.
امکان اخذ بورس تحصیلی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا. معمولا امکان دریافت کمک هزینه و یا همان بورس تحصیلی در دانشگاه های ایتالیا برای ایرانیان رواج داشته و دانشجویان بسیاری هر ساله در مقاطع مختلف تحصیلی از انواع بورس های تحصیلی استفاده می کنند.
یکی از دیگر دلایلی که موجب می شود تحصیل در ایتالیا متقاضیان بسیاری داشته باشد این است که دوره های بسیار زیادی به زبان انگلیسی در دانشگاه های این کشور تدریس می شود. علاقه مندان می توانند بر اساس شرایط و رشته تحصیلی خود دوره مورد نظر را انتخاب کرده و به زبان انگلیسی در آن تحصیل کنند.
هزینه تحصیل در دانشگاه های ایتالیا تقریبا رایگان است و این یکی از مزایای اصلی برای ترغیب دانشجویان برای تحصیل

بورسیه تحصیلی در ایتالیا
اگر شما متقاضی ایرانی، نشان دهید که درآمدتان و یا درآمد شخصی که تحت تکفل او هستید در ایران سالیانه از مرز ده هزار یورو تجاوز نمیکند ، میتوانید هزینه ی تحصیل خود و همچنین امکاناتی همچون خوابگاه دانشجویی دانشگاه های ایتالیا به همراه وعده غذایی را از دانشگاه ایتالیا اخذ نمایید. به این نوع بورسیه DSUگفته میشود و به افرادی تعلق میگیرد که درامد پایینی داشته باشند.

جهت مشاوره بایگان از موسسه سانا گستر غرب اینجا کلیک نمایید.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
بنی انسان
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.