ریال
سه شنبه 4 ارديبهشت 1403

سه شنبه, 23 بهمن 1397 07:42

درامد زایی عالی بدون سرمایه گذاری

رتبه این آیتم
استان :خوزستان
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
سلام یه دقیقه بخونیند پشیمون نمی شیند دوستم در مدت سه ماه از این راه به درامد ماهی 4 میلیون رسید که هر روزم داره بیشتر می شه.
یه شارژ 5000 تومانی پای من و شما 5450 تومان میوفته این 9 درصد که 450 تومانه واریز سازمان مالیات و سود برای عاملین فروش میشه که این سود در بازار فعلی در سال حدود 720 میلیارد تومان می باشد..
یه برنامه رایگان به اسم 7030 هست که بچه های دانشگاه شریف ساختنش و درکنار شارژ کردن گوشیتون، پرداخت قبوض آب برق گاز، خرید بلیط هواپیما و .... میتونید درآمدم داشته باشید!! به این نحوه که افرادی که برنامه را بهشون معرفی می کنیند شارژ بخرند یا قبض پرداخت کنند 70 درصد از سود همه خریدهای آنها به شما می رسد. در واقع بچه های دانشگاه شریف تصمیم گرفتن به جای پرداخت میلیاردی به رسانه ملی جهت تبلیغ برنامه 7030 این پول رو به مردم بدن تا اونها براشون تبلیغ کنند و پورسانت مادام العمر دریافت کنند..
با هر خرید دوستانتان با توجه به سطح آنها شما درآمد کسب خواهید کرد.(سطح یک افرادی هستند که مستقیما شما معرفی کردید و سطح دو اوناییند که مستقیما از طریق سطح یک دعوت شده اند ) و.......
باتوجه به صحبت هایی که شد لپ کلام اینه که شما ، کافیه به ده نفر از اطرافیانتون این برنامه و (کد معرف خودتونو ) معرفی کنی هرکدوم از اونا این کارو انجام بدن و تا سطح هفت این اتفاق بیوفته مثلا هرکدوم یه شارژ پنج تومنی در ماه تهیه کنن شما میتونید به درآمد 13,477,570 تومان برسید.
آپ 7030 را می توانید به صورت رایگان از بازار یا اپل استور یا سایت 7030 دانلود نمایید. *وارد کردن شناسه معرف (g70307030) هنگام ثبت نام الزامی است*
شناسه‌ی معرف من هنگام ثبت نام: g70307030

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.