ریال
جمعه 10 فروردين 1403

یکشنبه, 25 آذر 1397 07:38

خرید ملک در اندیشه

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :فاز یک شهر جدید اندیشه
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
مشاورین مسکن نوین اندیشه

فرصت سکونت و سرمایه گذاری در اندیشه. با توجه به گسترش شهرنشینی در حومه شهر تهران ، ساختار تازه تاسیس شهر جدید اندیشه و همچنین تنوع سبک ساختاری در فازهای مختلف این شهر، امکان خرید ملک در اندیشه با هرسبک و سیاقی را امکانپذیر خواهد کرد، به عنوان مثال ساختار ویلایی در فاز سوم اندیشه در متراژهای متنوع ، بافت آپارتمانی با متراژهای نسبتا بزرگ در فاز چهارم ، ترکیبی از بافت آپارتمانی و ویلایی در فاز دوم و نهایتا بافت آپارتمانی فاز یک با تنوع متراژ که غالبا واحدهایی با متراژ کوچک و متوسط را در بردارد، که همین امر و همچنین باتوجه به در دسترس بودن امکاناتی همچون بازار، مدرسه، مجموعه های ورزشی و ... شهر جدید اندیشه، خصوصا فاز یک اندیشه را به فرصت مناسبی جهت سکونت و سرمایه گذاری تبدیل کرده است، از این رو مشاوران مسکن نوین با کامل ترین اطلاعات از قیمت و ساختار کلی منطقه کمک شایانی در راستای بهترین انتخاب به مراجعین گرامی خواهند داشت و میتوانند اطلاعات کافی جهت رهن و اجاره، فروش و خرید آپارتمان در اندیشه را در اختیار شما عزیران قراردهند. مسکن نوین دارای مجوز رسمی از اتحادیه املاک و مستغلات بوده و با چندین ساله سابقه، مرکزی مطمئن برای مراجعین عزیز جهت فروش و خرید ملک در اندیشه میباشد.

هدف مشاوران مسکن نوین ارائه صادقانه ترین و به روز ترین اطلاعات فروش و خرید املاک در اندیشه به مشتریان گرامی میباشد. این گروه احترام به مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده و همواره میکوشد رضایت هرچه بیشتر مشتریان گرامی را جلب نماید .
اگر قصد فروش و خرید ملک در اندیشه و حومه را دارید حتما از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.
اطلاعات تماس
تلفن ثابت : 65522899-021
وب سایت: http://maskannovin.com
ایمیل: info[at]maskannovin.com
آدرس: شهرجدید اندیشه فاز یک – نبش خیابان دوم غربی (ارغوان دوم)

خرید ملک در اندیشه , خرید آپارتمان در اندیشه , خرید ملک در اندیشه فاز یک , خرید آپارتمان در اندیشه فاز یک , خرید و فروش ملک در اندیشه , خرید و فروش آپارتمان در اندیشه , مشاور املاک در اندیشه فاز یک , مشاور املاک در اندیشه

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
حمیدوند
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.