ریال
پنجشنبه 9 فروردين 1403

دوشنبه, 30 شهریور 1394 19:10

نرم افزار مطب و کلينيک

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
نرم افزار مديريت مطب و کلينيک طراحان طب اولين و تنها نرم افزار قدرتمند اتوماسيون مطب با قابليت حمل و انتقال اطلاعات در تبلت در هر زمان در هر مکان بدون نياز به اينترنت
گروه طلاي نرم از سال 1383 نرم افزار هاي مديريتي توانمندي از جمله نرم افزار مطب و کلينيک طراحان طب را ارائه نموده و تاکنون ايده هاي خلاقانه و انديشه هاي نو را در اين نرم افزار بکارگرفته تا بتواند بهترين و قوي ترين نرم افزار مکانيزاسيون مطب و کلينيک هاي پزشکي و دندانپزشکي را به بازار عرضه نمايد. اين نرم افزار مطب از دو محيط کاربري منشي و پزشک تشکيل شده است تا نياز به کليک هاي اضافي و حرکت در بخش هاي مختلف نرم افزار نباشد. اين نرم افزار مبتني بر کارت هوشمند ويزيت بوده تا پرونده هوشمند و الکترونيکي بيماران جايگزين پرونده سنتي و وقت گير هميشگي باشد. بارگذاري سريع اطلاعات به محض ورود بيمار به مطب و قرارگيري در ليست صف انتظار مطب به صورت اتوماتيک و هوشمند در برنامه مطب از ويژگي هاي ديگر کارت هوشمند مي باشد. اتصال به قلم نوري از همه نوع مدنظر پزشکان با محيط کاربري فوق العاده آسان و روان با قابليت دسترسي سريع به اطلاعات طبقه بندي شده بيماران در برنامه مطب از مزيت ديگر مي باشد. اين نرم افزار با قابليت نصب در تبلت پزشکان امکان انتقال و حمل اطلاعات، ويرايش اطلاعات با قلم تبلت و ذخيره سازي آن، اشتراک گذاري آن جهت تبادل اطلاعات با ساير پزشکان از قوي ترين نرم افزار هاي مطب موجود است که اين وِيژگي خلاقانه را براي رهايي پزشکان از دسترسي مداوم به اينترنت بکار برده است.
اتصال برنامه مطب به تمامي دستگاه هاي پزشکي و دريافت و ذخيره سازي تمامي تصاوير و فيلم هاي آن در برنامه از ديگر قابليتهاي آن است.

از وظايف منشي در سيستم اتوماسيون مطب موارد زير مي باشد
اسکن تمامي تصاوير و برگه هاي آزمايش، انواع گرافي ها مانند سونوگرافي و راديوگرافي، نسخه هاي کاغذي قبلي جهت ثبت در پرونده ديجيتالي بيمار و مشاهده توسط پزشک
ذخيره امور مالي بيمار جهت ثبت در پرونده امور مالي بيمار سيستم و چاپ اتوماتيک فيش پرداخت و ارائه آن به بيمار
ثبت اتوماتيک نسخه بيماران جهت تهيه ديسکت و سي دي به سازمان بيمه ها
مديريت ليست انتظار بيماران جهت ورود بيمار به اتاق پزشک
مديريت مطالب موجود در تابلو اعلانات هوشمند نصب شده در سالن مطب
تمامي گرافي ها، برگه هاي آزمايش اسکن شده، نسخه هاي کاغذي قبلي که حالا الکترونيکي شده و در پرونده بيمار ذخيره شده با يک کليک توسط پزشک قابل مشاهده و بررسي مي باشد.
گزارش مالي مطب با هر گزينش دلخواه اطلاعاتي توسط پزشک به صورت روزانه و دقيق قابل دريافت مي باشد.
دفتر وقت دهي سنتي به صورت الکترونيکي در آمده و به بيماران در زمان هاي آتي وقت الکترونيکي داده مي شود و اين نرم افزار به صورت اتوماتيک و هوشمند وقت هاي ويزيت را يکي دو روز قبل به صورت پيامکي براي گوشي بيماران ارسال مي نمايد. نرم افزار پيامکي مطب براي ارسال پيامک هاي اطلاع رساني، خوشامدگويي اتوماتيک به بيماران در بار اول تشکيل پرونده الکترونيکي و مشاوره نيز استفاده مي گردد.
نرم افزار کلينيک پزشکي و دندانپزشکي طراحان طب نيز تمامي موارد بالا را در سطح بالاتر و با تعداد کاربران بيشتر شامل مي شود. تمامي نرم افزار ها بر روي تبلت نيز قابل استفاده مي باشد و انتقال و حمل اطلاعات در خارج مطب و کلينيک نيز امکانپذير مي باشد.

سايت
www.softgold.ir
www.tarhandishan.com
www.tarahaneteb.ir
تلفن
02166435129
09120339196
تلفن دفتر تبريز
9 - 04135558058

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
گروه طلای نرم
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.