ریال
جمعه 10 فروردين 1403

دوشنبه, 30 شهریور 1394 19:10

نرم افزار مطب دندانپزشکي

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
نرم افزار مديريت مطب و کلينيک دندانپزشکي طراحان طب
اولين نرم افزار طراحي شده جهت نصب بر روي تبلت ها بصورت پرتابل جهت حمل اطلاعات در هر مکاني غير از مطب و کلينيک و با قابليت دسترسي به اطلاعات در هر زمان دلخواه بدون نياز به اينترنت

نرم افزار مطب دندانپزشکي گروه طلاي نرم در مدت 15 سال کار و تجربه توانسته نيازهاي جامع مطب و کلينيک هاي دندانپزشکي را تا حد ممکن برطرف ساخته و با ارائه ايده هاي خلاقانه و منحصربفرد در زمينه هوشمندسازي مطب راحتي کار را براي دندانپزشکان عزيز فراهم آورده است. اين ايده هاي بينظير و خلاقانه در راستاي مينيم سازي زمان دسترسي به اطلاعات جامع بيماران در مطب و کلينيک ها بدون نياز به کليک در نرم افزار بوده که در شرکت هاي مشابه آن را نخواهيد يافت.
اين نرم افزار مبتني بر کارت ويزيت هوشمند مي باشد که در هنگام مراجعه اول بيمار به وي داده مي شود تا در مراجعات بعدي نياز به جستجوي دستي در نرم افزار نباشد. همچنين سيستم هاي هوشمند ديگري براي مطب و کلينيک ها جهت بارگذاري اتوماتيک بيماران در سيستم هاي مطب راه اندازي مي گردد.
در مراجعه اول بيمار از کارتهاي ويزيت هوشمند يا تگ هاي هوشمند جهت جايگزيني پرونده سنتي و کاغذي شده تا در دفعات بعدي نياز به جستجوي دستي و زمانبر توسط منشي نباشد. محيط کاربري بسيار منعطف و روان هم براي منشي و هم براي دندانپزشک طراحي شده تا هر دو با کمترين درگيري ممکن با نرم افزار بتوانند حداکثر مديريت لازم را انجام دهند.
اسکن تمامي پرونده هاي کاغذي قبلي، برگه هاي آزمايش، تصاوير x - ray، گرافي ها جهت ثبت وذخيره در پرونده الکترونيکي بيمار توسط منشي انجام ميشود تا دندانپزشک در ويزيت هاي بعدي بتواند سوابق بيمار را در محيط کاربري خويش مشاهده نمايد.
پس از تشکيل پرونده الکترونيکي در بار اول مراجعه و ذخيره اطلاعات بيمار بلافاصله در تبلت يا سيستم پزشک قابل رويت و دسترسي بوده که در يک نگاه مي توان به تمامي اطلاعات بيمار دست يافت.
نرم افزار مطب دندانپزشکي در محيط کاربري دندانپزشک داراي پلتفرم خاص دندان مي باشد که بنا به عمليات صورت گرفته (عصب کشي، کشيدن، پر کردن، جراحي و ..) بر روي دندانها، آنها با رنگ هاي خاص و هزينه مربوطه نمايش داده مي شود. اين نرم افزار امکان اتصال به تمامي دستگاه هاي دندانپزشکي مانند دوربين دهاني و ... را داشته و تمامي تصاوير و فيلم هاي دريافتي از دستگاه ها در نرم افزار ذخيره و مديريت مي گردد.
نرم افزار مطب دندانپزشکي طراحان طب با امکان اتصال به قلم نوري در سيستم قابليت نوشتار ديجيتال را در محيط کاربري دندانپزشک را فراهم مي آورد. همچنين امکان ويزايش و مديريت پرونده بيمار در تبلت پزشک با قلم نوري نيز فراهم است تا بتواند بر وي عکس و تصاوير و فيلم ها نکات را نوشته و ويرايش نمايد.
امکان ايجاد تمپليت هاي آماده براي دندانپزشک جهت صرفه جويي در وقت و امکان ويرايش و نوشتن با قلم ديجيتال
مشاهده ليست انتظار بيماران حاضر در مطب و مديريت آنها جهت ورود و ويزيت و خروج
ذخيره صوت توضيحات دندانپزشک در مورد بيمار و کارهاي صورت گرفته و باقيمانده
مشاهده و مديريت دوربين مداربسته مطب در نرم افزار
مشاهده گزارشات مالي صورت گرفته تا به تاريخ روز
نرم افزار ارسال پيامک هوشمند جهت خوشامدگويي ،ارسال هوشمند يادآوري وقت ويزيت يک يا دوروز قبل ويزيت، ارسال هوشمند پيامک يادآوري مصرف دارو

سايت:
www.softgold.ir
www.tarhandishan.com
www.tarahaneteb.ir
تلفن دفتر مرکزي: 02166435129
96 - 09120339195
دفتر تبريز : 9 - 04135558058

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
گروه طلای نرم
ایجاد شده توسط

بیشتر در این دسته بندی: « فروش عمده خرسهای تولید به مصرف
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.