ریال
جمعه 10 فروردين 1403

یکشنبه, 16 دی 1397 14:00

پک دوربین مداربسته 4 تایی با کیفیت full hd دارای هارد کابل و لوازم کامل با گارانتی

رتبه این آیتم
استان :مازندران
شهر :ساری
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
پکیج آماده نصب دوربین مداربسته 2 مگاپیکسل فول اچ دی با هارد و کابل و لوازم نصب کامل. با دو دستگاه دوربین سقفی (جهت نصب داخل ساختمان) و 2 دستگاه دوربین بولت ضد آب ( جهت نصب در خارج ساختمان)
رزولیشن یا همان کیفیت تصاویر دوربین های این پکیج 2 مگاپیکسل بوده که هر چهار دوربین مجهز به دید در شب هوشمند میباشند که میتوانند تصاویر واضح و شفاف محکمه پسند در روز و همچنین در تاریکی مطلق تهیه نمایند.
این پکیج بگونه ای طراحی شده تا بتوانید دوعدد دوربین را داخل ساختمان و دوعدد دوربین بولت را خارج ساختمان نصب نمایید. این پکیج مناسب فروشگاه ها ، مغازه ها ، دفاتر کار اداری تجاری ، پارکینگ ساختمانهای مسکونی و ویلا ها بوده و درصورت نیاز میتوانید پکیج های دیگر دوربین مداربسته شرکت دیدبان پنهان را که همه دوربین بولت یا همه دوربین سقفی است را خریداری نمایید.

اقلام این پکیج استثنایی به شرح زیر میباشد:
+ یک دستگاه DVR ظبط تصاویر دوربین مداربسته 2 مگاپیکسل 4 کاناله (فول آپشن: دارای دو ورودی USB – دارای 4 ورودی صدا یا میکروفون – دارای خروجی های HDMI , VGA – دارای پورت RS485 جهت اتصال و کنترل دوربین های چرخشی یا اسپید دام – دارای اپلیکیشن رایگان اندروید و اپل جهت انتقال تصویر روی موبایل )
+ دو دستگاه دوربین مداربسته سقفی 2 مگاپیکسل دید در شب دار هوشمند FULL-HD
+ دو دستگاه دوربین مداربسته بولت ضد آب 2 مگاپیکسل دید در شب دار هوشمند FULL-HD
+ یک دستگاه هارد 500 گیگابایت برند وسترن دیجیتال (مخصوص دوربین مداربسته)
+ یک دستگاه منبع تغذیه 12 ولت مرکزی 10 آمپر
+ چهار کلاف کابل تصویر (جهت اتصال دوربین به دستگاه DVR )
+ چهار کلاف کابل برق (جهت اتصال دوربین به منبع تغذیه مرکزی )
+ یک عدد آداپتور مخصوص DVR
+ یک عدد موس مخصوص دستگاه DVR
+++ یک دستگاه میکروفون گلفی نیز بصورت اشانتیون در این پکیج قرار داده شده تا بیشترین لذت را از این خرید تجربه کنید.

دستگاه DVR درنظر گرفته شده برای این پکیج از نوع فول آپشن بوده که دارای ورودی صدا جهت نصب میکروفون در محل ، خروجی صدا جهت اتصال به تلویزیون یا LCD ،خروجی HDMI و خروجی VGA ، دو درگاه USB جهت اتصال موس و فلش ، سوکت اتصال کابل اینترنت جهت انتقال تصاویر روی موبایل ، و قابلیت نصب دوربین های چرخشی و زوم دار را دارا میباشد.

فیش BNC ، فیش AC ، پیچ ، رولپلاک ، آچار آلن مخصوص دوربین ، کابل ساتا ، کابل تغذیه و کلیه لوازم مورد نیاز شما در این پکیج قرار داده شده است.در هنگام نصب حتی یک پیچ هم لازم نخواهید داشت بنابراین میتوانید جهت نصب این پکیج استثنایی از یک برقکار معمولی ساختمان کمک بگیرید و در عرض دوساعت دوربین ها را نصب نموده و بهره برداری نمایید.فقط کافیست دوربین ها را به دیوار یا سقف وصل نموده و فیش ها را به هم متصل نمایید. کارشناسان ما قبل از ارسال کالا ، هارد را داخل دستگاه DVR نصب میکنند و تنظیمات لازم را انجام داده و تست کیفیت میگیرند بنابراین جای هیچ نگرانی وجود نخواهد داشت.

شرکت دیدبان پنهان با سالها تجربه در توزیع دوربین مداربسته بدون واسطه فعال بوده و قادر است کالای باکیفیت را به قیمت تجاری عمده عرضه کرده و این امکان را برای هموطنان فراهم کند تا در این وضعیت بازار آشفته که هر روز شاهد افزایش قیمت و کاهش کیفیت هستیم، این امکان را فراهم کند تا هموطننان ما بتوانند یک خرید خوب با قیمت استثنایی داشته باشند. این شرکت تحت مدیریت آقای مهندس مهدی بشم اداره میشود که ایشان از نخبگان علمی و صنعتی کشور میباشند و منتخب وزارت صنعت معدن تجارت در سال 1397 بوده و لوح زرین چهره ماندگار صنعت معدن تجارت را دریافت نموده اند.همچنین این شرکت دارای لوح نام نیک برند از کنفدراسیون برند ایرانی بوده و تمام این افتخارات به پاس خدمت به جامعه ایرانی کسب شده است.
نصب سیستم دوربین مداربسته در استانهای مازندران ، تهران ، مرکزی ، اصفهان با 30% تخفیف زیر نرخ اتحادیه انجام میشود و برای دیگر استانها میتوانید با ما مشورت نمایید تا ضمن بهره مندی از مشاوره رایگان ، پایین ترین نرخ را با بالاترین کیفیت دریافت نمایید.

لازم به ذکر است بدلیل اینکه دوربین مداربسته جزو سیستمهای امنیتی بحساب می آید کلیه تجهیزات و دوربینهای اراعه شده کاملا نو و آکبند بوده و این شرکت هیچ کالای دست دوم یا کارکرده ای عرضه نمیکند.
15 ریال
تعداد:

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
mahdi
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.