ریال
جمعه 10 فروردين 1403

چهارشنبه, 01 آذر 1396 10:18

سینمای خانگی سامسونگ با صدایی فراگیر

رتبه این آیتم
به روز رسانی :چهارشنبه, 01 آذر 1396
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
امروزه سینمای خانگی عضوی جدا نشدنی در سیستم صوتی و تصویری هر خانه ای میباشد. سینما خانگی سامسونگ با ویژگی 3D، تصاویری با رنگ های روشن ارائه میدهد و شما میتوانید تصاویر واقعی با کیفیتی باور نکردنی تماشا کنید. به کمک فناوری ConnectShare movie و یا از طریق فناوری بلوتوث محتویات گوشی یا تبلت هوشمند خود را با صدایی فراگیر در سینمای خانگی سامسونگ مشاهده کنید. سینما خانگی سامسونگ با آمپلی فایر کریستال پلاس، اعوجاج صدا را به حداقل کاهش داده و صدایی فوق العاده شفاف و واضح تولید میکند. همچنین به کمک فناوری هوشمند (Smart Volume) میتوانید میزان صدا را متعادل ساخته و از راه دور از دیدن محتویات دلخواه خود لذت ببرید.
کاربران عزیز برای خرید سینمای خانگی سامسونگ میتوانید به صورت حضوری به شعبه مگا استور سعادت آباد (شهرک غرب: 88697020-88697030) مراجعه نمایید و یا در صورت تمایل به خرید اینترنتی میتوانید به سایت http://www.samsung-ir.com مراجعه کنید و با خیال راحت در درگاه امن اینترنتی خرید آنلاین خود را انجام دهید. همچنین میتوانید با شماره های 860860- 41706 تماس گرفته و سفارش خود را در کمترین زمان در هر جای کشورمان که هستید دریافت کنید.
لازم به ذکر است، مشتریان عزیزی که در تهران زندگی میکنید و قصد خرید سینمای خانگی خود را به صورت قسطی دارید، همین حالا میتوانید در سایت http://www.samsung-ir.com ثبت نام کرده و محصول قسطی سامسونگ خود را با کمترین کارمزد و با شرایط مذکور در سایت خریداری نمایید.
نمایندگی رسمی سامسونگ دارای سه شعبه: مگا استور سعادت آباد( لوازم خانگی، موبایل و تبلت)، برج نگار ونک (موبایل و تبلت – 88647891) و کوروش ستاری(موبایل و تبلت – 44971382) در تهران میباشد.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
نمایندگی رسمی سامسونک
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.