ریال
جمعه 10 فروردين 1403

یکشنبه, 23 مهر 1396 07:04

میکروفن بیسیم afraco.net-سیستم صوت

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
سیستم صوت
مدارس/سیستم صوت در مدارس به چند دلیل مورد اهمیت می باشد .
برپایی مراسم/ هنگامی که دانش اموزان در حیاط مشغول گذراندن زنگ تفریح می باشند ممکن است اولیا انها به مدرسه مراجعه کرده باشند ومی خواهند با فرزند خود دیدار داشته باشند لذا ناظم به راحتی میتواند دانش اموز را فراخوانی کرده واز حرج و مرج جلوگیری می شود و همچنین به اسانی می توان دانش اموز را پیدا کرد.
همچنین با در نظر گرفتن میکروفن بی سیم ناظم ها ویامدیر مدرسه میتوانند به راحتی در هر نقطه ای از حیاط با دانش اموزان خود صحبت کنند .
معمولا در هر مدرسه با توجه به داشتن چند طبقه و حیاط ویا نمازخانه ممکن است بخواهیم در مواقعی فقط صدا یا سرودی که پخش کرده ایم مثلا فقط در طبقه 2ویا فقط در حیاط پخش شود به همین منظور با در نظر گرفتن امپلی فایر چند زونه که دارای قابلیت تفکیک صدای طبقات میباشد را میتوانیم استفاده کنیم
چند نکته برای داشتن صدای ایده ال
1.بالا بردن تعداد بلنگوها
با این کار دیگر لازم نیست ولوم صدای امپلی فایر را تا اتها باز کنیم در نتیجه از فشار امدن به امپلی فایر و یا بلندگوها جلوگیری میشود
2.استفاده از کابل مرغوب برای سیم کشی
با این کار نویز های اضافی گرفته میشود ودر هنگام سرما یا گرما با بروز مشکل مواجع نمیشویم
3.جاگذاری مناسب بلندگوها
به طوری که هم مستمع وهم فردی که صحبت میکند صدای خود را به طور کامل بشنود
سیستم صوت مزون
یکی از مهمترین و اصلی ترین روش ها برای جلب مشتری در محل کار سیستم صوت است.هنگامی که مشتری وارد مزون میشود و با یک موزیک لایت روبه رو می شود احساس او برای ماندن در ان محیط بیشتر می شود
در مزون میتوانیم از بلندگوهای دکوراتیو که بسیار شکیل و پر کیفیت است استفاده کنیم
سیستم صوت کلینیک ها
اعم ازکلینیک ها ی
مامایی
پوست و مو و زیبایی
دندانپزشکی
و همچنین داخل مطب وسالن های فیزیوتوراپی
در بیمارستان ها وخانه سالمندان ومراکز توانمندی
هنگامی که رجوع کننده در صف انتظار است و از نوبت خو اگاهی ندارد به اجبار به سمت منشی امده و او را مورد باز خواست قرار میدهد و از کارایی منشی کاسته می شود
با در نظر گرفتن سیستم صوت در دندانپزشکی ها و کلینیک های مختلف دیگر مانند مامایی سونوگرافی فیزیوتراپی و... هنگامی که نوبت رجوع کننده میشود منشی به راحتی با یک پیج ساده مراجعه کننده را مطلع می سازد و از هم همه جلوگیری می شود و منشی به راحتی به کارهای باقی مانده خود می رسد
سیستم صوت داخل فروشگاه های زنجیره ای مانند
جامبو هایپر مارکت هایپر استار و همچنین فروشگاه های لباس فروشی
هنگامی که مشتری وارد فروشگاه یا سالن ویا شیرنی فروشی یا سالن های ورزشی میشود علاوه بر اینکه میتوانید با اهنگ ها و موزیک های خاص خودتان جلب مشتری کرده و همچنین مشتری های خود را با سیستم صوت ویک میکروفن رومیزی یا بی سیم ویا سیم داراز قیمت ها سایزها مطلع سازید ویا اجناس اف خورده خود را معرفی کنید
سیستم صوت دفتر اداری
یک سیستم صوت خوب در محیط کار می تواند خستگی ناشی از کار را از کارمندان بکاهد و نشاط و تازگی در محیط کار ایجاد نماید و همچنین بازده کاری بالا می رود .
سیستم صوت ساختمان پزشکان
ساختمان پزشکان محیط های پر تنش و اضطراب می باشد با پخش موزیک بک گراند در ساختمان های پزشکی میتوان محیطی آرام و دلنشین جهت بیماران و کادر پزشکی فراهم نمود .
سیستم صوت بیمارستان
طراحی سیستم صوت بیمارستان باید به گونه ای باشد تا سیستم صوت باعث آزار و اذیت بیماران و کادر بیمارستانی نشود ، این نکته مهم نیز فراموش نشود که شدت صوت در هر قسمت بیمارستان متفاوت می باشد و باید شدت صوت قابل کنترل باشد .
سیستم صوت کارخانه
جهت دسترسی سریع به کارگران و پخش آژیر خطر در مواقع اضطراری از مزایای سیستم صوت کارخانه می باشد از دیگر مزایای سیستم صوت میتوان اعلان زمان استراحت ، زمان پایان کار و تعغیر شیفت کاری اشاره نمود
امپدانس الکتریکی مقدار مقاومتی است که تحت یک اختلاف پتانسیل در برابر جریان الکتریکی ظاهر می‌شود. مقدار امپدانس یک عدد حقیقی یا مختلط است که بنابر قانون اهم از نسبت ولتاژ به جریان به دست می‌آید. امپدانس با نماد {\displaystyle Z} Z نمایش داده می‌شود.
طبیق امپدانس یا همخوان‌سازی رهبندی[۱] به فرایند هم‌خوان‌سازی امپدانس الکتریکی دیده‌شده از دو سر دو بخش از یک مدار الکتریکی که از راه آن سرها به هم متصل می‌شوند گفته می‌شود. تطبیق امپدانس دو کاربرد مهم دارد، یکی انتقال توان ماکزیمم برای امپدانس‌های مقاومتی، و دیگری جلوگیری از بازتاب یافتن امواج ولتاژ و جریان در محیط موج‌بَر. برای جلوگیری از بازتاب موج‌ها، امپدانس بار باید با امپدانس مشخصهٔ خط تطبیق داده شود. یکی از راه‌های رایج تطبیق امپدانس استفاده از ترانسفورماتور تطبیق امپدانس است
در مداری که تحت ولتاژ و جریان متناوب قرار دارد، مقادیر ولتاژ و جریان تحت تبدیل فازبردار به صورت مختلط نمایش داده می‌شوند و در نتیجه امپدانس، عددی مختلط خواهد بود. بنابراین در یک مدار با ولتاژهای مستقیم، امپدانس عددی حقیقی خواهد بود.
در سیستم صوت امپدانس بسیار مهم
است و باید رعایت شود . در قانون مدارالکترونیکی شما زمانی حداکثر توان را می توانید به مدار بعدی انتقال دهید که امپدانس خروجی مدار شماره یک از امپدانس ورودی مدار شماره دو کمتر باشد.
در نصب باند به آمپلی فایر امپدانس باندها نباید کمتر از امپدانس آمپلی فایر باشد زیرا امپدانس کم بلندگو موجب اسیب رساندن به آمپلی فایر می شود
اتصال آمپلی فایر(پاور) اضافه به سیستم پیام رسانی
طریقه اضافه نمودن پاور اضافه به دستگاه سیستم پیام رسانی(اتصال پاور اضافه به سیستم پیام رسانی)

در بعضی مواقع مقدار وات جمع بلندگوها از وات پاور سیستم پیام رسانی بیشتر میشود و سیستم پیام رسانی به مشکل برمی خورد جهت رفع این مشکل از پاور اضافه استفاده میکنیم توجه داشته باشید که مقدار وات پاور سیستم پیام رسانی از وات بلندگوهای سیستم پیام رسانی بیشتر باشد.

میکسر سیستم پیام رسانی دارای خروجی AUX OUT ویا خروجی REC OUT میباشد، میکسر پس از دریافت سیگنال از میکروفن ویا دستگاه پلیر سیگنال را میکس کرده و سیگنال تقویت شده توسط پاور میکسر را به خروجی ولتی و اهمی دستگاه سیستم پیام رسانی جهت اتصال مستقیم به بلندگوها می دهد و سیگنال میکس شده تقویت نشده را به قسمت AUX OUT و REC OUT میدهد.

شما با یک سیم رابط دوبه دو سیگنال را از AUX OUT ویا REC OUT میکسر سیستم پیام رسانی به AUX IN پاور متصل نمایید و بلندگوها را به خروجی پاور وصل نمایید.

شما میتوانید شدت صدای خروجی را توسط ولوم AUX OUT ویا REC OUT (بستگی به خروجی گرفته شده از میکسر)میکسر سیستم پیام رسانی و یا ولوم کنترل AUX IN پاور سیستم پیام رسانی کنترل نمایید

بلندگو های موزیکال دارای سه قسمت می باشد:
1-کراس آور: جهت تفکیک فرکانس بالا و پایین
2-ووفر: جهت پخش صدای فرکانس پایین صدای بم
3-تیوتر: جهت پخش صدای فرکانس بالا صدای زیر
سیستم صوتی بیمارستان ها
یکی از تجهیزات مهم بیمارستانی آرامش صدای محیط بیمارستانی است. محیط بیمارستانی معمولا پر از استرس و اضطراب است ، سیستم صوت بیمارستان می تواند با صدایی دلنشین باعث بهبود وضعیت و آرامش بیمارستانی شود.
سیستم صوت بیمارستان می بایست بدون زیاد کردن بیش از حد صدا به راحتی قابل تشخیص باشد.
از بلندگوهای بیمارستان به منظور پخش آگهی ها و اخبار مهم ، و یا پیام رسانی به پزشکان و کادر بیمارستان ، در موارد اضطراری مورد استفاده قرار می گیرد.
سیستم صوت در هر قسمت بیمارستان باید با توجه به کارایی هربخش طراحی و اجرا شود ، با توجه به نیاز هر بخش نوع بلندگو و فشار صوتی متفاوت است .
در بیمارستان ها باید دستگاه سیستم پیجینگ در تمام 24 ساعت شبانه روز در حالت آماده به کار باشد.

برای پخش صدای یکنواخت و رسا در مجموعه ، باید بلندگوهایی همراه با تجهیزات مورد لزوم به شرح زیر پیشبینی و نصب شود:
•سطح پوشش صوتی هر یک از بلندگوها باید به گونهای تعیین شود که پیام پخش شده به سهولت توسط افراد مسئولین بیمارستان و مراجعه کنندگان قابل شنیدن باشد.
•محل نصب هر یک از بلندگوها باید با توجه به قدرت صوتی بلندگو، زاویه پوشش فاصله پوششی، تراز نویز صوتی، طنین و آکوستیک صوتی مکان مورد نظر انتخاب شود.
•بلندگوهای مورد استفاده برای راهروها، سرسراها، راهپله بخشها، راهپله فرار، اتاقهای روز بیماران، رختکنها، انبارها و مانند آن باید از انواع سقفی یا دیواری یکپارچه مخروطی شکل، با پاسخ فرکانس حداقل ۳۰ تا ۱۴۰۰۰ هرتز، با قدرت ۳ تا ۵ وات، دارای ترانسفورماتور تطبیق امپدانس با جعبه و قاب رویی، بدون دستگاه کنترل صدا، و قابل نصب بصورت توکار یا روکار متناسب با مورد مصرف انتخاب شود.
•بلندگوهای مورد استفاده در راهروهای بخشهای بستری داخلی و جراحی باید به وسیله دستگاه کنترل صدا که ممکن است در ایستگاه پرستاری نصب شود، کنترل گردد.
• بلندگوهای مورد استفاده در اتاقهای کنفرانس، مطب پزشکان، اتاقهای استراحت پزشکان و پرستاران، ایستگاههای پرستاری و مانند آن باید از انواع سقفی یا دیواری یکپارچه مخروطی شکل، با پاسخ فرکانس حداقل ۳۰ تا ۱۴۰۰۰ هرتز، با قدرت ۳ تا ۵ وات، دارای ترانسفورماتور تطبیق امدانس با جعبه و قاب رویی، قابل نصب به صورت توکار یا روکار متناسب با مورد مصرف، و مجهز به دستگاه کنترل صدا بوده و در فواصل لازم بر حسب نیاز، پیش بینی ونصب شود.
•توان نامی دستگاههای کنترل صدا باید متناسب با مجموع توان نامی بلندگوهای تحت پوشش آن محاسبه و اجرا شود.
•برای پخش اخبار، پیام، موسیقی و مانند آن، در اتاقهای بیماران، میتوان جنب هر تخت بیمار یا بر روی کنسول بالای تخت بیمار، یک عدد پلاگ مخصوص سیستم صوتی با کلید انتخاب و کنترل صدا، همراه با دستگاه گوشی مخصوص بیمارستانی از نوع زیر بالشی، یا کابل و فیش مربوط، پیش بینی و نصب نمود
سیستم صوتی فراگیر خانگی
خانه ای که به درستی طراحی شده دارای تنوعی از فضاها، لامپ ها، سیستم های به هم پیوسته برای راحتی و شاد زیستن ساکنان آن است. معماران و طراحان کارهای شگفت انگیزی با سیستم روشنایی ، سیستم تحویه مطبوع ، لوازم خانگی ، مبلمان ، پارچه و … انجام می دهند. آنها طراحی هایشان را برای استراحت ، ارتباط خانواده با هم ، مهمان داری و بسیاری فعالیت های دیگر انجام می دهند.
اما عنصری وجود دارد که اغلب آن ها و حتی بهترین آنها در بیشتر مواقع از آن غافل اند: صدا.
تصور کنید جریان موسیقی را در اتاق خود که همچون نور از پنجره و یا همچون هوای مطبوع از دریچه کانال همیشه همراه شماست. این آن چیزی است که وقتی شما در خانه ی خود بلندگوی های تو کار سقفی و یا دیواری داشته باشید احساس خواهید کرد.
اگر این نوع از بلندگو ها برای شما مناسب نیستند، تنوع بسیاری از بلندگو ها وجود دارد که شما می تواند علاقه خود را در میان آن ها بیابید.
در گذشته تنها راه برای تنظیم کردن این چنین سیستم هایی استفاده از صفحه هایی بود که به دیوارها نصب می شد و مختص تنظیم کردن سیستم صوتی بود. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن امارت فون ها و تبلت های هوشمند شما می توانید تمامی تنظیمات را بدون بلند شدن از روی صندلی خود انجام دهید
سیستم صوت دفتر اداری
یک سیستم صوت خوب در محیط کار می تواند خستگی ناشی از کار را از کارمندان بکاهد و نشاط و تازگی در محیط کار ایجاد نماید و همچنین بازده کاری بالا می رود .

سیستم صوت ساختمان پزشکان
ساختمان پزشکان محیط های پر تنش و اضطراب می باشد با پخش موزیک بک گراند در ساختمان های پزشکی میتوان محیطی آرام و دلنشین جهت بیماران و کادر پزشکی فراهم نمود .
سیستم صوت بیمارستان
طراحی سیستم صوت بیمارستان باید به گونه ای باشد تا سیستم صوت باعث آزار و اذیت بیماران و کادر بیمارستانی نشود ، این نکته مهم نیز فراموش نشود که شدت صوت در هر قسمت بیمارستان متفاوت می باشد و باید شدت صوت قابل کنترل باشد .

سیستم صوت کارخانه
جهت دسترسی سریع به کارگران و پخش آژیر خطر در مواقع اضطراری از مزایای سیستم صوت کارخانه می باشد از دیگر مزایای سیستم صوت میتوان اعلان زمان استراحت ، زمان پایان کار و تعغیر شیفت کاری اشاره نمود .

تلفن تماس شرکت
02188316422

علت سوت کشيدن سیستم صوت و پیجینگ به چندین دليل می باشد که باید همه این موارد کنترل شوند
بالا بودن گين ميکروفون در سیستم صوتی.
قرار گرفتن ميکروفون در زاویه انتشار بلندگوهای سیستم صوت و پیجینگ
مناسب نبودن نوع ميکروفون سیستم صوت و سیستم پیجینگ در زاویه گيرایی آن
سیستم صوت دفتر اداری
یک سیستم صوت خوب در محیط کار می تواند خستگی ناشی از کار را از کارمندان بکاهد و نشاط و تازگی در محیط کار ایجاد نماید و همچنین بازده کاری بالا می رود .

سیستم صوت ساختمان پزشکان
ساختمان پزشکان محیط های پر تنش و اضطراب می باشد با پخش موزیک بک گراند در ساختمان های پزشکی میتوان محیطی آرام و دلنشین جهت بیماران و کادر پزشکی فراهم نمود .

سیستم صوت بیمارستان
طراحی سیستم صوت بیمارستان باید به گونه ای باشد تا سیستم صوت باعث آزار و اذیت بیماران و کادر بیمارستانی نشود ، این نکته مهم نیز فراموش نشود که شدت صوت در هر قسمت بیمارستان متفاوت می باشد و باید شدت صوت قابل کنترل باشد .

سیستم صوت کارخانه
جهت دسترسی سریع به کارگران و پخش آژیر خطر در مواقع اضطراری از مزایای سیستم صوت کارخانه می باشد از دیگر مزایای سیستم صوت میتوان اعلان زمان استراحت ، زمان پایان کار و تعغیر شیفت کاری اشاره نمود .
تلفن تماس شرکت
02188316422
علت سوت کشيدن سیستم صوت و پیجینگ به چندین دليل می باشد که باید همه این موارد کنترل شوند
بالا بودن گين ميکروفون در سیستم صوتی.
قرار گرفتن ميکروفون در زاویه انتشار بلندگوهای سیستم صوت و پیجینگ
مناسب نبودن نوع ميکروفون سیستم صوت و سیستم پیجینگ در زاویه گيرایی آن

به هر زون آمپلی فایر چند عدد بلندگو می توانیم نصب کنیم؟
این سوالی است که برای اغلب همکاران هنگام خرید یا نصب پیش می آید
فرقی نمی کند شما به هر کانال ( زون ) آمپلی پیجینگ چندتا بلندگو نصب کنید شما باید وات بلندگو و آمپلی را در نظر بگیرید .
به طور مثال اگر آمپلی فایر شما دارای 120 وات خروجی می باشد شما می توانید به اندازه 120 وات بلندگو به آمپلی وصل کنید حال این 120 وات را می توان به یک زون وصل کرد یا به تمام زون ویا چند زون پس تعداد مهم نیست مهم جمع وات می باشد .
توجه داشته باشید توضیحات بالا مربوط به بلندگوهای ولتی و آمپلی فایر ولتی می باشد
سیستم صوت دفتر اداری
یک سیستم صوت خوب در محیط کار می تواند خستگی ناشی از کار را از کارمندان بکاهد و نشاط و تازگی در محیط کار ایجاد نماید و همچنین بازده کاری بالا می رود .

سیستم صوت ساختمان پزشکان
ساختمان پزشکان محیط های پر تنش و اضطراب می باشد با پخش موزیک بک گراند در ساختمان های پزشکی میتوان محیطی آرام و دلنشین جهت بیماران و کادر پزشکی فراهم نمود .

سیستم صوت بیمارستان
طراحی سیستم صوت بیمارستان باید به گونه ای باشد تا سیستم صوت باعث آزار و اذیت بیماران و کادر بیمارستانی نشود ، این نکته مهم نیز فراموش نشود که شدت صوت در هر قسمت بیمارستان متفاوت می باشد و باید شدت صوت قابل کنترل باشد .

سیستم صوت کارخانه
جهت دسترسی سریع به کارگران و پخش آژیر خطر در مواقع اضطراری از مزایای سیستم صوت کارخانه می باشد از دیگر مزایای سیستم صوت میتوان اعلان زمان استراحت ، زمان پایان کار و تعغیر شیفت کاری اشاره نمود .

علت سوت کشيدن سیستم صوت و پیجینگ به چندین دليل می باشد که باید همه این موارد کنترل شوند
بالا بودن گين ميکروفون در سیستم صوتی.
قرار گرفتن ميکروفون در زاویه انتشار بلندگوهای سیستم صوت و پیجینگ
مناسب نبودن نوع ميکروفون سیستم صوت و سیستم پیجینگ در زاویه گيرایی آن

به هر زون آمپلی فایر چند عدد بلندگو می توان نصب کرد؟
این مساله ای است که برای اغلب همکاران هنگام خرید یا نصب پیش می آید
مهم نیست که شما به هر کانال ( زون ) آمپلی پیجینگ چندتا بلندگو نصب کنید شما باید وات بلندگو و آمپلی را مورد توجه قرار دهید.
به طور مثال اگر آمپلی فایر شما دارای 120 وات خروجی می باشد شما می توانید به اندازه 120 وات بلندگو به آمپلی وصل کنید حال این 120 وات را می توان به یک زون وصل کرد و یا به تمام زون ویا چند

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.