ریال
پنجشنبه 9 فروردين 1403

یکشنبه, 23 مهر 1396 07:07

پیجر

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
در سیستم هایی که با توجه به شرایط خاص کاری نیاز به نظارت راه دور به وسیله دوربین های مداربسته دارند میتوان ازسیستم پیجینگ به عنوان مکمل دوربین های مداربسته استفاده کردو ناظر در صورت هرگونه مشکل یا نیاز به تذکر میتواند با سیستم پیجینگ ، پیام خود را ابلاغ کرده و از بروز مشکل های آنی احتمالی جلوگیری به عمل آورد.
سیستم پیجینگ یا پیجر به مجموعه ازوسایل شامل میکروفن ، کابل و اتصالات ، آمپلی فایر و بلندگوهایی گفته می شود که جهت اطلاع رسانی های عمومی در معابر ، بیمارستان ها ، مدارس و یا فرودگاه ها استفاده می شوند. با استفاده از یک آمپلی فایر و میکروفن و بلندگو میتوان یک سیستم پیج را راه اندازی کرد اما جهت کارایی اختصاصی تجهیزات مخصوص این کار طراحی شده است تا قابلیت های متفاوتی را به مجموعه اضافه کند. مثلا ایجاد صدای پیش زنگ دینگ دانگ ، استفاده از پخش رادیو و موسیقی ، امکانات حق تقدم میکروفن بر رادیو و پخش و یا در گزینه های پیشرفته تر پخش اذان با استفاده از آمپلی فایر های اذان گو
آمپلی پیجینگ
آمپلی فایر در سیستم پیجینگ از قسمتهای مهم و اصلی یک سیستم پیج می باشد و انتخاب صحیح یک آمپلی فایر مناسب با توجه به نیاز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. آمپلی فایر به طور کلی دستگاهی است که میکروفون وبلندگوهای سقفی ستونی وشیپوری یا هر منبع صوتی دیگر را به ورودی یا ورودی های آن متصل می کنیم وامواج دریافتی را طبق نیازمان تنظیم وپخش میکند.

بلندگوهای سقفی
بلنگوهای سقفی از جمله بلنگوهای پرکاربرد در سیستم صوت و پیجینگ کوچک یا گسترده می باشند که در دومدل توکار و روکار کاربرد دارند. بلندگوی توکار بدلیل نصب بصورت توکار و عدم ایجاد ناهمگونی وهم خوانی با دیزاین در اتاق ، سالن ، رستوران ها، مدارس، بیمارستان ها، مراکز تجاری یا ساختمان های اداری بسیار مورد استفاده قرار میگیرند.
در انتخاب این بلندگوها به کیفیت و توان صدای آنها بر اساس نوع کاربرد توجه می شود، اغلب در سیستم های اطلاع رسانی اهمیت روی توان باند متمرکز می شود، ولی در ‏کاربردهای پخش موزیک لایت عموماً کیفیت صدای آن مهم می باشد. در پخش موزیک لایت بهتر است از بلندگوهای سقفی روکار یا توکار ‏تو وی ‏ که دارای تویتر، ووفر و کراس آور تفکیک فرکانسی ‏بهتری دارند استفاده شود..
اکثر آمپلی فایرهای پیجینگ مجهز به دگمه آژیر خطر می باشند که در مواقع اضطراری توسط کاربر آژیر خطر را از بلندگوها پخش میکند
بلندگوهای ستونی یا دیواری
باند ستونی یا بلندگو دیواری به انواع بلندگوهای مستطیل شکل یا دیگر اشکال هندسی گفته می شود که در سیستم های پیجینگ و پخش صوت کاربرد دارند.
بلندگوهای ستونی با توان مختلف و در دو مدل فضای داخل و محیط بیرون (واترپروف ضدآب) مورد استفاده قرار می گیرد.
انتخاب این بلندگوها به کیفیت و توان صدای آن ها بر اساس نوع کاربرد مورد توجه قرار میگیرد، اغلب در سیستم های صوت و پیجینگ اهمیت روی توان باند متمرکز می شود، ولی دراجرا و پخش موزیک لایت کیفیت صدای آن از اهمیت زیادیبرخوردار می باشد
بلندگوهای شیپوری
بلندگو شیپوری یا بلندگو هورن مناسب برای استفاده در محیط باز بوده بلندگوها ی شیپوری قابلیت پرتاب صدا با قدرت بالا را دارند.
بلندگوهای هورن در دومدل ساده وتو وی تولید میشود
عموما در مکان هایی که کیفیت صدای بالا مورد نیاز است از باندهای شیپوری ‏تووی که دارای تویتر، ووفر و کراس آور با تفکیک فرکانسی ‏بهتری دارند استفاده شود
خصوصیات بلندگوهای پارکی
جنس این بلندگوها فایبرگلاس بوده و در برابر تابش نورآفتاب و سرما مقاوم می باشند.
انتخاب کابل بلندگو پیجینگ
باتوجه به اینکه کابل در فضاهاي داخلی یا خارجی مورد استفاده قرار می گیرد از کابل ها با پوشش وشیلد بیشتر ویا نگهداری کابل در لوله یا محفظه های دیگر استفاده میکنیم به همین ترتیب جنس غلاف هاي کابل و یا پوشش هاي حفاظتی تغییر می نماید

جهت طراحی سیستم پیجینگ ابتدا باید محل های نصب بلنگوها با توجه به نیازمان و همچنین محل نصب آمپلی فایر مشخص وسپس شروع به کابل کشی کنیم.
برای فضاهای داخلی از باندهای پیجینگ داخلی و محیط بیرون از باندهای پیجینگ فضای آزاد ضد اب (واتر پروف) مقائم در برار حرارت و نور خورشید استفاده می شود.

فضا های داخلی جهت پیج کردن به سه قسمت تقسیم می شود
1-پیج قسمت اداری
2-پیج کارگاه تولید
3-پیج انبار

قسمت اداری:
بلندگو پیجینگ اداری از نوع دیواری یا سقفی می باشد. اگر سقف اداری کاذب باشد بهتر است از باندهای سقفی استفاده گردد. با توجه به متراژ و نوع محیط اداری توان باند انتخاب می گردد.



کارگاه تولید:
اغلب کارگاه های تولید به صورت سالن می باشد. با توجه به صدای موجود در سالن، ارتفاع، نوع دیوارها توان باند انتخاب می شود که اغلب از باندهای ستونی پیجینگ استفاده می گردد.
محیط بیرونی:
جهت پیج کردن فضاهای بیرون از باندهای ستونی فضای بیرونی یا شیپوری یا هورن استفاده می شود.
سیستم پیجینگ یا پیجر از امپلی فایر بلندگو سقفی توکار یا روکار یا بلندگو ستونی و میکروفن تشکیل شده است.استفاده از کابل مناسب برای سیم کشی و جاگذاری مناسب اسپیکرها یکی از اصلی ترین نکات در اجرا سیستم پیج است.قیمت مناسب و گارانتی محصولات از دیگر نکات قابل توجه می باشد که فنی مهندسی افرا مد نظر دارد.afraco.net

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.