ریال
سه شنبه 4 ارديبهشت 1403

پنج شنبه, 19 بهمن 1396 10:02

آیفون X اپل، جدید ترین گوشی اپل

رتبه این آیتم
به روز رسانی :پنج شنبه, 19 بهمن 1396
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
اپل پرچمدار جدید خود را به نام آیفون X طراحی و معرفی کرده است.
آیفون X که به مناسبت دهمین سالگرد اپل طراحی شده است، یک گوشی با ظاهری خاص و عملکردی متفاوت و نمایشگر بدون حاشیه میباشد.
بدنه ی آیفون x از فولاد ضد زنگ در دو رنگ خاکستری و نقره ای با نمایشگر Super Retina ساخته شده است. اپل در آیفون 10 دکمه فیزیکی Home را حذف کرده و به جای Touch ID از Face ID استفاده میکند بنابراین کاربران تنها با نگاه کردن به گوشی میتوانند آن را رمزگشایی کنند. آیفون 10یک دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی با سنسورهای بزرگتر دارد که دارای فیلترهای رنگی و لرزشگیر اپتیکال میباشد.
دوربین سلفی با قابلیت حالت پرتره، تراشه ی Biomic A11 به عنوان هوشمند ترین و قدرتمند ترین تراشه، شارژر بی سیم، ios11 به عنوان پیشرفته ترین سیستم عاملريال صفحه نمایش 5.8 اینچی و ... از جمله ویژگی های بی نظیر آیفون 10 میباشند.
طرفداران گوشی های آیفون برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاهده مشخصات فنی محصولات اپل میتوانید به سایت اپل گستر(http://www.applegostar.com) مراجعه کرده یا به صورت حضوری به فروشگاه ما در برج نگار ونک (88641445)مراجعه نمایید و تمامی محصصولات اپل را از نزدیک مشاهده کنید.
اپل گستر نمایندگی فروش اپل، ارائه دهنده انواع محصولات اپل شامل: آیفون اپل، آیپد اپل، اپل واچ و مک اپل با گارانتی رسمی و ارسال به تمام نقاط کشور میباشد.
اپل گستر این امکان را برای همشهریان تهرانی فراهم آورده است تا با کارمزد کم و شرایطی مطلوب بتوانند محصولات اپل خود را به صورت اقساط خریداری نمایند. برای ثبت نام به لینک https://goo.gl/88BUZL مراجعه نمایید.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
نمایندگی فروش اپل
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.