ریال
جمعه 7 ارديبهشت 1403

یکشنبه, 05 فروردين 1397 15:40

تنها نمایندگی سرور hp در ایران

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
معرفی سرور DL60 Gen9 :

یکی دیگر از سرور های رک مونت شرکت اچ پی سرور DL60 Gne9 میباشد که این سرور یک یونیتی بوده و بعد از قرار گرفتن بر روی رک مقدار یک یونیت از فضای رک را اشغال میکند .

این سرور دارای یک اسلات برای پردازنده و ۸ اسلات برای مموری است ، و میتوان از سری پردازنده های Intel® Xeon® E5-2600 v3 product family و یا Intel® Xeon® E5-2600 v4 product family برای قرار دادن بر روی این سرور انتخاب کرد .

با انتخاب پردازنده مورد نظر از این سری پردازنده ها حداقل ۴ هسته پردازشی و حداکثر تعداد ۱۴ هسته پردازشی در اختیار ما قرار میگیرد . که میتواند کمک بسیار زیادی در بالا رفتن سرعت پردازش اطلاعات کند .

در مورد مموری های این سرور قابل ذکر است که این مموری های میتوانند از نوع HPE DDR4 SmartMemory بوده و در صورت نیاز به حداکثر توان این سرور میتوانیم از مموری های 64GB بر روی این سرور استفاده کرد که در این حالت مقدار 256GB مموری در اختیار ما خواهد بود .

سرور DL60 Gen9 فقط قابلیت در بر داشتن درایو های LFF را داراست که در این حالت میتوان تعداد چهار درایو با سایز LFF بر روی این سرور قرار داد ، که این درایو ها میتوانند از نوع SAS ، SATA و یا SSD باشند . که این درایو ها میتوانند متناسب با مدل انتخاب شده و همچنین با نظر گرفتن بک پلین موجود بر روی سرور از نوع Hot plug و یا غیر Hot plug باشند .

سرور DL60 Gen9 به صورت OnBoard از یک کارت شبکه دو پورت به مدل 361i قرار گرفته که این کارت شبکه میتواند اطلاعات را با سرعت ۱ گیگابیت در ثانیه انتقال دهد . که در صورت نیاز به تعداد پورت و یا مقدار سرعت بیشتر میتوانیم از کارت شبکه های استاندارد معرفی شده توسط شرکت اچ پی اینترپرایز بر روی اکسپنشن های این سرور استفاده کنیم .

همجنین علاوه بر این کارت شبکه OnBoard یک ساتا کنترلر OnBoard نیز بر روی این سرور قرار دارد که در صورتی که بخواهیم از درایو های SAS بر روی این سرور استفاده کنیم میبایست از استوریج کنترلر هایی که قابلیت پشتیبانی از درایو SAS را دارا میباشند استفاده کنیم .

یکی از قابلیت هایی که قابلیت هایی که شرکت اچ پی جهت آسان تر شدن مدریت و کنترلر سرورهای خود برروی سرور ها تعبیه کرده است ، قابلیت ILO میباشد . سرور DL60 Gen9 از این قابلیت مستثنی نبوده و از قابلیت ILO برخوردار میباشد . که طبیعی است این قابلیت تنها از توانایی های پایه ای ILO بر خوردار بوده و در صورت نیاز به قابلیت های بیشتر میبایست از لایسنس های مربوطه استفاده نماییم .

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ysorkh
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.