ریال
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403

سه شنبه, 31 ارديبهشت 1398 13:12

لایسنس آفیس-آفیس قانونی - آفیس اصل

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
مجموعه نرم افزارهای Microsoft Office

واژه پرداز وُرد (Microsoft Word)
این برنامه بیشتر برای ایجاد و ویرایش متون استفاده میشود، مایکروسافت ورد را میتوان یکی از پرکاربردترین برنامه‌ها در مجوعه آفیس دانست، شما با این برنامه خواهید توانست نامه، مقاله، متن کوتاه یا بلند، گزارش و … را ایجاد کنید، به طور کلی برای خلق و ویرایش هر نوع سند متنی میتوانید از نرم‌افزار Word کمک بگیرید، این برنامه را با یک نماد W در مجموعه آفیس خود پیدا خواهید کرد !
صفحه گسترده اِکسل (Microsoft Excel)
مایکروسافت اکسل برای ایجاد جداول مختلف و مدیریت آنها استفاده میشود، با این برنامه میتوانید جدول‌های اطلاعاتی ایجاد کرده و از آن‌ها برای رسم نمودارهای دقیق و گرافیکی استفاده کنید، بر روی جداول خود محاسبات عددی انجام داده و یا از توابع پیش فرض اکسل استفاده کرده و مقادیر موجود در جداول را با هم مقایسه کرده یا آن‌ها را مرتب کنید، به طور کلی میتوانید فعالیت‌های آماری، نمایش داده‌ها و تحلیل اطلاعات را با استفاده از نرم‌افزار Excel به خوبی انجام دهید، این برنامه را با یک نماد X در مجموعه‌ی آفیس خود خواهید یافت !
بانک اطلاعاتی اَکسس (Microsoft Access)
ایجاد بانک های اطلاعاتی و دیتابیس‌های گوناگون با نرم‌افزار اکسس امکان پذیر خواهد بود، شما با این برنامه میتوانید مقدار زیادی از اطلاعات را به صورت ساختار بندی شده در بانک اطلاعاتی اکسس ذخیره کرده و بر روی آن‌ها مدیریت داشته باشید، نرم افزار Access را با یک علامت A در مجموعه آفیس خود خواهید یافت !
ارائه مطلب پاورپوینت (Microsoft PowerPoint)
این برنامه برای ارائه محتوا و ایجاد اسلایدهای گرافیکی استفاده میشود، شما میتوانید چکیده‌ای از مطلب خود را در قالب انیمیشن و افکت‌های گرافیکی پاورپوینت ارائه دهید، برنامه PowerPoint دستیار خوبی در کفرانس ها و سخنرانی‌های شما خواهد بود، این ابزار را میتوانید با نماد P در مجموعه‌ی آفیس خود بیابید !
مایکروسافت آوت‌لوک (Microsoft Outlook)
این ابزار بیشتر برای دریافت و مدیریت نامه‌های الکترونیکی مورد استفاده قرار میگیرد، شما میتوانید ایمیل‌های خود را با استفاده از این برنامه سازماندهی کنید، این نرم‌افزار را با علامت O در مجموعه آفیس خود خواهید یافت !
مایکروسافت پابلیشر (Microsoft Publisher)
این نرم‌افزار بیشتر برای ساخت بروشور‌های تبلیغاتی و کاتالوگ‌های مختلف استفاده میشود، شما میتوانید روزنامه و آگهی‌های خود را با این ابزار ایجاد و مدیریت کنید، علامت Publisher به صورت یک P است !
مایکروسافت وان‌نوت (Microsoft OneNote)
این ابزار رای جمع‌آوری، سازماندهی و مدیریت نوت‌ها (نوشته‌های کوتاه) استفاده میشود، شما با استفاده از نرم‌افزار OneNote میتوانید مجموعه‌ای از دست‌نوشته‌های خود را گردآوری کرده و آن‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید !
وان‌نوت را با علامت N در مجموعه آفیس خود خواهید یافت !
همانگونه که متوجه شدید اکثر این برنامه‌ها در ادارات نیز استفاده میشود به همین دلیل مایکروسافت، نام آفیس به معنای دفتر کار را بر روی این مجموعه‌ی نرم‌افزاری قرار داده است.
آفیس شامل برنامه‌های دیگری همچون Visio , InfoPath , Lynk و SkyDrive نیز میشود، که به دلیل کاربرد محدودتر در مقاله‌ای دیگر به آن‌ها خواهیم پرداخت.
.
.
.
.
.
فروشگاه مایکروسافت لایسنس: لایسنس محصولات اصلی(اورجینال) مایکروسافت

تهران - فلسطین شمالی - خیابان ذاکری - پلاک 1 - واحد 2
تهران - اقدسیه - نرسیده به مینی سیتی - ضلع شمالی بزرگراه ارتش - پلاک 113 - طبقه 4
سایت :
https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس-آفیس-اورجینال
ایمیل:
Iran[at]microsoftlicense.com
تلفن:
021-28422 (خط ویژه)
02128429090
موبایل:
09103016003
فاکس:
02128429386
.
.
.
کلمات کلیدی: ورژن اصلی آفیس 2010,نسخه قانونی آفیس 2013, ورژن قانونی آفیس 2019,لایسنس آفیس 2016 قانونی,کرک قانونی آفیس 2010,خرید لایسنس آفیس 2013,فروش لایسنس آفیس 2019 , مایکروسافت آفیس 2016 اورجینال,خرید نسخه اصلی آفیس 2010 ,فعالسازی قانونی آفیس 2013,فعالسازی آفیس 2019 اورجینال,لایسنس آفیس 2016 اصل,آفیس 2010 اورجینال

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
IT Researches
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.