ریال
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403

چهارشنبه, 01 خرداد 1398 13:38

لایسنس اکسچنج سرور -اکسچنج سرور قانونی - اکسچنج سرور اصل

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
ویژگی های کلیدی جدید در Microsoft Exchange Server :
Collaboration: Exchange 2016 از رویکرد های جدیدی برای تسهیل در اشتراک گذاری فایل ها و اطلاعات بهره می برد و مشکلات مرتبط در این زمینه را از بین برده است. در Outlook 2016 یا نرم افزار تحت وب Outlook اکنون امکان چسباندن (Attach) سندها در SharePoint 2016 یاOneDrive وجود دارد .
Outlook Web App: توسعه دهندگان در تلاش هستند تا پیشرفت های قابل توجهی را در نسخه تحت وب Outlook برای راحتی کاربر ایجاد کنند
Search: جستجوی فوری و بدست آوردن دقیق ترین جواب ها یکی از قابلیتهای این نرم افزار است. جستجو کردن به لطف فرمان ها و تنظیمات گسترده ای که در برنامه وجود دارد این امکان را به شما می دهد که اتفاقاتی را که در تقویم وجود دارد برایتان نمایان کند و یا در بین ایمیل های قدیمی و جدید به جستجو کردن بپردازید .
Extensibility: این قابلیتی است که نمونه آن را در مرورگر های مختلف از جمله کروم مشاهده کرده اید و می توان آن را ابزارهایی معرفی کرد باعث تسهیل کار کاربر با سیستم می شود.
EDiscovery: Exchange 2016 همه ی بخش های eDiscovery را بروزرسانی کرده است که این امر سبب افزایش سرعت و مقیاس پذیرتر شدن این قسمت شده است. با استفاده از معماری جدیدی که در بخش جستجو مایکروسافت ایجاد کرده شما میتوانید بهتر میان چندین سرور فعالیت فعالیت کنید و اطلاعات را از پوشه های Public منتقل کنید .
Simplified architecture: معماری جدید Exchange 2016 نشان دهنده روش پیاده سازی Exchange در آفیس 365 و تکامل آن نسبت به Exchange 2013 است.
.
.
.
.
.
فروشگاه مایکروسافت لایسنس: لایسنس محصولات اصلی(اورجینال) مایکروسافت

تهران - فلسطین شمالی - خیابان ذاکری - پلاک 1 - واحد 2
تهران - اقدسیه - نرسیده به مینی سیتی - ضلع شمالی بزرگراه ارتش - پلاک 113 - طبقه 4
سایت :
https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس-اکسچنج-سرور-اورجینال-Exchange-Server
ایمیل:
Iran[at]microsoftlicense.com
تلفن:
021-28422 (خط ویژه)
02128429090
موبایل:
09103016003
فاکس:
02128429386
.
.
.
کلمات کلیدی: فروش لایسنس اکسچنج سرور , فروش نسخه اصلی Microsoft Exchange Server , فروش نسخه قانونی اکسچنج سرور , فعالسازی قانونی Microsoft Exchange Server , فعالسازی نسخه اصلی اکسچنج سرور , قیمت Microsoft Exchange Server ,قیمت اکسچنج سرور اورجینال , فعال سازی قانونی Microsoft Exchange Server , فعال سازی نسخه اصلی اکسچنج سرور , کد فعال سازی Microsoft Exchange Server اصل, کد فعال سازی قانونی Microsoft Exchange Server اورجینال, لایسنس اکسچنج سرور , لایسنس قانونی اکسچنج سرور اصل, لایسنس اکسچنج سرور اورجینال

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
IT Researches
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.