ریال
پنجشنبه 9 فروردين 1403

چهارشنبه, 01 خرداد 1398 14:50

لایسنس ویندوز امبدد-ویندوز امبدد قانونی - ویندوز امبدد اصل

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
ویندوز امبدد ۸
خانوادهٔ پلتفرم‌ها و ابزارهای ویندوز امبدد ۸ به شرکت‌ها کمک کرده تا سیستم‌های عملیاتی هوشمند خود را با استفاده از زیر ساخت‌های IT موجود و دستگاه‌های صنعتی که اطلاعات را به‌طور امن به سیستم‌های بک اند انتقال می‌دهند، توسعه دهند.
ویندوز ۸ امبدد با ارائهٔ تجربهٔ غنی و چند لمسی مانند ویندوز ۸ یا ویندوز ۸٫۱ موبایل، تجربهٔ کاربری قابل قبولی را بر روی طیف وسیعی از دستگاه‌های صنعتی ارائه می‌کند. وقتی تمام دستگاه‌های با پلتفرم ویندوز استاندارد می‌شود، همه چیز را با یک پلتفرم کاربری و توسعهٔ واحد ساده‌تر می‌کند و افزون بر اینکه تجربهٔ ویندوز ۸ به دستگاه‌های ویژه ای می‌آید سرمایه‌گذاری خود را برای آینده بر روی شریک تکنولوژیکی انجام می‌دهید که متعهد به موفقیت شماست.
در این حالت از زیرساخت‌های IT موجود نیز بهره‌برداری بیشتری خواهد شد. چرا که دستگاه‌های جدید قابلیت یکپارچه سازی با سایر منابع مایکروسافت را دارند و از همین رو کاهش محسوسی در هزینه‌ها روی خواهد داد. حاضر و آماده!
به دلیل همخوانی دستگاه‌های دارای ویندوز امبدد با PC و سرورها، مدیریت این سیستم بسیار آسان تر خواهد شد.
با سفارشی سازی تجربهٔ کاربری دستگاه‌ها برای کاربران، با استفاده از رابط کاربری غنی یک تجربهٔ کاربری هدفمند را برای آن‌ها فراهم می‌گردد.

ویندوز امبدد ۸٫۱ صنعتی
ویندوز امبدد ۸٫۱ صنعتی، ویندوز ۸٫۱ را به طیفی از دستگاه‌های صنعتی در صنایع مختلفی نظیر فروش، تولید، سلامت و صنایع دیگر وارد می‌کند. جایی که تعداد زیادی کاربری تجاری و امکان اجرای وظایف خاص به شکلی امن و قابل اتکا مورد نیاز است.
ویندوز امبدد ۸٫۱ صنعتی به‌طور از پیش نصب شده بر روی محصولات ارائه شده توسط تولیدکنندگان موجود است. نسخهٔ سازمانی آن نیز از طریق لایسنس شرکتی ارائه می‌شود. از طریق این لایسنس شرکت‌ها قادر هستند دستگاه‌های ویندوز امبدد موجود خود را ارتقا دهند و به قابلیت‌های اختصاصی موجود در این نسخه که در نسخهٔ تولیدکنندگان ارائه نمی‌شود دسترسی داشته باشند. قابلیت‌هایی شامل:
DirectAccess, BrancheCache, Enterprise Sideloading, AppLocker
که به شرکت‌ها امکانات بیشتری برای مدیریت و استفاده از دستگاه هایشان را می‌دهد.
با این به روز رسانی ویندوز امبدد آخرین قابلیت‌های ویندوز ۸٫۱ شامل نوآوری‌های امنیتی و مدیریتی و تجربهٔ کاربری را به شرکا ارائه خواهد کرد.
اضافه بر قابلیت‌های کامل ویندوز ۸٫۱، ویندوز امبدد ۸٫۱ صنعتی قابلیت‌های کنترلی کامل و انعطاف‌پذیری که دستگاه‌های صنعتی به آن نیاز دارند را نیز در اختیار قرار می‌دهد.

ویندوز امبدد ۸٫۱ Pro
ویندوز امبدد ۸٫۱ پرو تمامی امکانات ویندوز ۸٫۱ را در قالب سیستم عاملی با طراحی ویژه که به‌طور خاص برای دستگاه‌های صنعتی با سیستم‌های هوشمند طراحی شده‌است ارائه می‌کند
این سیستم عامل در مدیریت انرژی، اتصال و یکپارچه شدن با سیستم‌های هوشمند بر پایهٔ ویندوز ۸٫۱ که رشد بیزنس‌ها را سرعت می‌دهند؛ بهبود یافته‌است.
.
.
.
.
.
فروشگاه مایکروسافت لایسنس: لایسنس محصولات اصلی(اورجینال) مایکروسافت

تهران - فلسطین شمالی - خیابان ذاکری - پلاک 1 - واحد 2
تهران - اقدسیه - نرسیده به مینی سیتی - ضلع شمالی بزرگراه ارتش - پلاک 113 - طبقه 4
سایت :
https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس-ویندوز-امبدد-اورجینال-Windows-Embedded
ایمیل:
Iran[at]microsoftlicense.com
تلفن:
021-28422 (خط ویژه)
02128429090
موبایل:
09103016003
فاکس:
02128429386
.
.
.
.
.
کلمات کلیدی: فروش ویندوز امبدد اورجینال , خرید لایسنس ویندوز امبدد ،لایسنس ویندوز امبدد, فعالسازی قانونی ویندوز امبدد, کرک ویندوز امبدد اورجینال, ورژن اصلی ویندوز امبدد, لایسنس اصلی ویندوز امبدد, ویندوز امبدد اصل, ویندوز امبدد قانونی ,مایکروسافت ویندوز امبدد اورجینال ,نسخه اصلی ویندوز امبدد ,لایسنس قانونی ویندوز امبدد ,نسخه قانونی ویندوز امبدد ,ویندوز امبدد اورجینال ,لایسنس ویندوز امبدد,فعالسازی ویندوز امبدد اورجینال, کد فعالسازی ویندوز امبدد اصل, فعالسازی ویندوز امبدد قانونی

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
IT Researches
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.