ریال
شنبه 1 ارديبهشت 1403

چهارشنبه, 01 آذر 1396 10:18

یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ با ظرفیتی فوق العاده

رتبه این آیتم
به روز رسانی :چهارشنبه, 01 آذر 1396
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
اگر به دنبال یخچالی هستید که ظاهری زیبا نسبت به مدل های عادی داشته باشد و در عین حال گنجایش و ظرفیت زیادی داشته باشد، یخچال فریزر های ساید بای ساید سامسونگ میتواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. یخچال فریزر های ساید بای ساید سامسونگ در سری های مختلفی مثل هرمس با 4 درب، دسترسی شما را به مواد غذایی راحت تر میسازد که به علت داشتن بار خانگی، برای خانواده های پرجمعیت و یا خانواده هایی که مدام به سراغ یخچال میروند گزینه مناسبی میباشد. یخچال های ساید بای ساید سامسونگ با سیستم خنک کننده سه گانه از انتشار بوهای مختلف به محفظه یخچال جلوگیری کرده، دمای یخچال را کنترل و رطوبت در یخچال را به حداکثر میرساند. ساید بای ساید سامسونگ با قابلیت هایی چون: تبدیل یخچال به فریزر و برعکس در نسل جدید ساید بای سایدها، مجهز بودن به آب سرد کن و یخساز با اتصال به شیر آب، مجهز به کمپرسور اینورتر، فیلتر بوگیر، در ظرفیت های 20، 22، 25، 27، 30 فوت و در رنگ های سفید، مشکی، سیلور و استیل زندگی راحت و بدون دغدغه ای را مطابق با سلیقه شما به ارمغان می آورد.
مشتریان عزیز اگر قصد خرید یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ را از نمایندگی رسمی سامسونگ دارید میتوانید با شماره های 86086010- 41706 تماس بگیرید و یا به سایت http://www.samsung-ir.com مراجعه نمایید و ضمن مشاهده ویژگی ها و خصوصیات محصولات سامسونگ، میتوانید خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. در صورتی هم که تمایل به خرید حضوری یخچال فریزر های سامسونگ و یا دیگر محصولات سامسونگ را دارید میتوانید به شعبه مگا استور سعادت آباد(88697020-88697030) مراجعه نمایید.
همشریان عزیزی که ساکن تهران هستید، نمایندگی رسمی سامسونگ با شرایط ذکر شده در سایت خود، امکان خرید اقساطی یخچال فریزر سامسونگ را برای کسانی که قصد خرید محصولات اقساطی سامسونگ را دارند، فراهم آورده است.کافیست به لینک https://goo.gl/9exzfy مراجعه کرده و در خرید اقساطی سامسونگ ثبت نام نمایید.
نمایندگی رسمی سامسونگ علاوه بر فروشگاه ذکر شده برای لوازم خانگی و موبایل و تبلت سامسونگ، دارای دو شعبه دیگر( برج نگار ونک-88647891، کوروش ستاری-44971382) برای موبایل و تبلت و لوازم جانبی میباشد.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
نمایندگی رسمی سامسونک
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.