ریال
جمعه 7 ارديبهشت 1403

چهارشنبه, 01 آذر 1396 10:18

کولرگازی های اینورتر سامسونگ تابستانی خنک

رتبه این آیتم
به روز رسانی :چهارشنبه, 01 آذر 1396
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
نسل جدید کولرگازی های سامسونگ، کولرگازی های اینورتر میباشند که با عنوان کولرگازی های کم مصرف نیز شناخته میشوند و در دو سری بوراکای و گود وان عرضه شده است. تهویه بهداشتی با فیلتر سه لایه، مدیریت انرژی مصرف شده، جلوگیری از گرد و غبار و باکتری های آلرژی زا با فیلتر اچ دی و کاهش چشمگیر مصرف انرژی با اولین تکنولوژی کمپرسور اینورتر 8 قطبی در دنیا امتیازاتی است که تکنولوژی اینورتر در کولرگازی سامسونگ به همراه دارد. کمپرسور استفاده شده در کولرگازی های اینورتر سامسونگ این امکان را فراهم میسازد که با رسیدن دمای محیط به دمای مورد نظر کاربر، به جای خاموش کردن موتور دستگا، دور موتور کاهش می یابد و حدود 60 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی میشود. همچنین ویژگی good sleep کولرگازی سامسونگ، با کنترل دقیق دما و تنظیم رطوبت خودکار، آب و هوای ایده آلی را در اتاق بوجود آورده و خواب خوبی را برای شما فراهم میسازد.
کاربران عزیزی که قصد خرید کولرگازی های اینورتر سامسونگ را دارید همین حالا به سایت http://www.samsung-ir.com مراجعه کرده و ضمن خرید اینترنتی، میتوانید مشخصات و ویژگی های تمام محصولات سامسونگ را مشاهده نمایید و یا میتوانید با تماس با شماره های 86086010 – 41706 – 88697020 -88697030 سفارش خود را ثبت و در کمترین زمان در سراسر کشور تحویل بگیرید. برای خرید و مشاهده کولرگازی و محصولات سامسونگ به صورت حضوری هم میتوانید به شعبه مگا استور سعادت آباد مراجعه نمایید و با مشاوره کارشناسان فروش ما بهترین محصول سامسونگ مورد نظرتان را خریداری نمایید.
همشریان عزیز تهرانی که قصد خرید کولرگازی اقساطی سامسونگ را با کارمزد کم در نمایندگی رسمی سامسونگ دارید، میتوانید در لینک https://goo.gl/9exzfy ثبت نام کنید و در صورت تایید مدیریت، کارشناس محترم فروش برای پیگیری کارها با شما تماس خواهد گرفت.
نمایندگی رسمی سامسونگ با داشتن سه شعبه در تهران (مگا استور سعادت آباد: لوازم خانگی،صوتی و تصویری، موبایل و تبلت-88697020، برج نگار ونک: موبایل و تبلت و لوازم جانبی-88647891 و کوروش ستاری: موبایل و تبلت و لوازم جانبی -44971382) ارائه دهنده کلیه محصولات سامسونک با گارانتی به سراسر ایران میباشد.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
نمایندگی رسمی سامسونک
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.