ریال
پنجشنبه 9 فروردين 1403

چهارشنبه, 23 اسفند 1396 15:22

برج نوری

رتبه این آیتم
به روز رسانی :چهارشنبه, 23 اسفند 1396
استان :خوزستان
شهر :اهواز
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
برج روشنایی نوری ویا دکل روشنایی تجهیزاتی هستند که امروز برای روشنایی محوطه های بزرگ ماننداستادیوم ها، پارک ها، بوستان ها، تفرجگاه ها، میادین، خیابان ها، محوطه ساختمان هانظیر بیمارستان ها، ساختمان های دولتی و کارخانجات و شرکت ها استفاده زیادیدارند.
نیاز کشور به برج روشنایی باعث گردیدهشرکت مهندسی شایان برق با توجه به زمینه فعالیت خویش و توانمندی و پتانسیل های خود،بخشی از ظرفیت مهندسی و تولیدی خود را به طراحی و تولید برج روشنایی اختصاصدهد.
برج روشنایی تولیدی ما جهت روشنایی فضاهای گسترده مانند: میادین، فرودگاه ها، استادیوم ها، پایانه ها، تقاطع ها ، پل ها و … مورد استفاده قرار میگیرد.

پخش نور گسترده و یکنواخت، بدون خیرگیبه لحاظ ارتفاع زیاد برج ها و برخورداری از سیستم مکانیزه فرود و صعود سبدپروژکتور، سرویس و نگهداری برج را آسان و ارزان نموده، زیرا برای تعمیر و نظافتپروژکتور و یا تعویض لامپ ها دیگر نیاز به جرثقیل نبوده و تعمیرکار به آسانی میتواند به کمک سیستم کنترل میکرو پروسسوری نصب شده در داخل بدنه برج روشنایی (نورانی)، اقدام به تعویض لامپ ها و یا تعمیر پروژکتور ها نماید.
طراحی مهندسی و رعایت استاندارد های ISO9001 حین تولید موجب افزایش کیفیت و توجه مصرف کنندگانبه برج روشنایی تولیدی این شرکت گردیده است.
سیستم های کنترل و فرمان، مدارهایحفاظتی و ... در تابلوی مجزا در داخل بدنه برج های روشنایی تلسکوپی نصب شده و فضاییرا در داخل از برج اشغال نمی نماید و که این موجب ایمنی بیشتر گردیده است. ضمناینکه کلیه قطعات و المانهای بکار رفته در تابلو برق، از مرغوبترین و معتبرترینمارکها میباشد.
از دیگر ویژگی های برج های روشناییتلسکوپی تولیدی شرکت مهندسی شایان برق نصب چراغ اعلام خطر در بالای برج روشنایی استکه برای وسیله های پرنده مانند هواپیما و هلیکوپتر ها قابل شناسایی میباشد.
نصب میله برقگیر در نوک برج، اجزایالکتریکی و الکترونیکی برج را در برابر در برابر صاعقه، رعد و برق و ابر های باردارمحافظت می نماید.
در برج های نوری تلسکوپی سیستم صعود وفرود سبد پروژکتور ه به گونه ای طراحی و از قطعاتی استفاده گردیده که از ایمنی وحفاظت بالایی برخوردار است. موتور گیربکس دوبل، مدار کنترل و فرمان مناسب با قطعات مرغوب از کمپانی های معتبر، سیستم قفل اینتر لاک اتوماتیک و ... طراحی و تولید شدهاست.
کلیه محصولات دارای خدمات پس از فروش و ضمانت درسراسر کشور می‌باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش خرید به سایت شرکت WWW.SHAYANBARGH.COM یا WWW.SHAYANELECTRIC.COM مراجعه یا باشماره تلفنهای حاصل فرمائید. ضمنا مشتریانی که ازطریق شبکه بازاریابی اینترنتی شایان برق اقدام به خرید نمایند از تخفیف و خدمات ویژه برخوردار خواهند شد.استان مرکزی-اراک-خیرآباد-شهرک صنعتی 3-خیابان مبتکران-شرکت فنی ومهندسی شایان برق

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
خانم عزیزی
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.