ریال
جمعه 10 فروردين 1403

سه شنبه, 06 خرداد 1399 16:38

سیستم آب رسانی ساختمان

رتبه این آیتم
به روز رسانی :سه شنبه, 06 خرداد 1399
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
سیستم بوسترپمپ آ ب عبارت از یک ایستگاه پمپاژ آب شامل یک یا بعضا چند پمپ که به صورت موازی Parallal کنار هم قرار گرفته اند و از طریق آن شبکه مصرف را تحت فشار ثابت و معینی به میزانی که تنظیم شده نگاه می دارد و به محض شروع مصرف آب در شبکه ،ابتدا یکی از پمپ های آن شروع به کار کرده و آب مصرفی را تامین می کند و در صورتی که میزان مصرف بیشتر شود ،متناسب با آن سایر پمپ ها به ترتیب و به صورت اتوماتیک روشن شده و در مدار قرار می گیرند و همین که مصرف در شبکه کاهش یابد یا متوقف گردد ، پمپ های سیستم به همان ترتیبی که شروع به کار کرده بودند به تناسب کاهش مصرف به تدریج و یکی یکی متوقف شده و از مدار خارج می شوند و بدین ترتیب ضمن اینکه فشار آب در شبکه همواره ثابت می ماند از استهلاک بیش از حد الکتروپمپ ها و نیز اتلاف انرژی الکتریکی در سیستم جلوگیری می کند.
1- بوستر پمپ دور ثابت با PLC و بدون PLC
این بوستر پمپ ها جهت مصارف آبرسانی، آبیاری و آتش نشانی کاربرد فراوان دارند. بااین تفاوت که در دو نوع همراه با Change over یاPLC قطعه هوشمند که پمپ ها را از طریق برنامه ای که در خود حفظ می کند در طیف زمانی خاصی خاموش و روشن کردهو استهکاک پمپ ها را به یک میزان بالا می برد و نوع دیگر بدون Change over یا PLC که پمپ به ترتیب و از طریق تنظیم کلیدهای فرماندهنده در مدار قرار گرفته و فشار شبکه را تامین می کند.
2- بوستر پمپ دور متغییر Variable Frequency Drive/ Inverter
این بوستر پمپ ها جهت مصارف آبرسانی و آبیاری بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. تفاوت عمده این بوستر پمپ ها در قطعههوشمند موجود در مغز الکترونیکی آن می باشد که کار کنترل دور موتور دینام در سازه را بر اساس هرتز HZ صورت می دهد و دینام به یکباره در شدت جریان HZ 50 قرار نمی گیرد و این افزایش شدت جریان به صورت تدریجی می باشد. از دیگر قابلیت های این قطعه الکترونیکی می توان به: گشتاور راه اندازی 200%
انواع ورودی ها و خروجی های دیجتال و آنالوگ قابلیت کپی پارامترها از طریق کپی کد
قابلیت کنترل گشتاور علاوه بر کنترل دور قابلیت Close Loop شدن با برد ENCODER اشاره نمود
عمده مزیت استفاده از این نوع بوستر پمپ ها ،کاهش استهلاک پمپ ،کاهش مصرف انرژی الکتریکی و فعالیت نرم و بدون صدای اینبوستر پمپ ها می باشد. شایان ذکر است که در این قبیل بوستر پمپ ها دور موتور به تدریج و بر اساس نیاز شبکه افزایش و کاهش می یابد.
قسمتی از کاربرد های بوستر پمپ شامل استفاده به عنوان تقویت کننده آب شرب مجتمع های مسکونی و مراکز تجاری مانند مرکز خرید و فروش و سازمان های دولتی، مجتمع های تفریحی و ورزشی مثل استادیوم های ورزشی و استخرها و بخش های کشاورزیمثل دستگاههای آبیاری تحت فشار براس استفاده در گلخانه و یا باغات با مکانیزم کشت صنعتی و همچنین دستگاه های اطفای حریق ( بوستر پمپ های آتش نشانی و آبرسانی ) طبق استانداردهای ساخت و ساز ساختمان می باشد....
دفتر فروش:44764514-55253004
کارشناس فروش:09121724618
www.noorasaa.ir

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
نور اسا
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.