ریال
شنبه 1 ارديبهشت 1403

سه شنبه, 26 آذر 1398 14:14

قیمت سنسور دما لیزری یا سنسور دما مادون قرمز

رتبه این آیتم
به روز رسانی :سه شنبه, 26 آذر 1398
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
در پروژه های صنعتی همواره متغیرهای محیطی از عوامل مهم و تاثیر گذار هستند که می بایست اندازه گیری شود. یکی از مهمترین متغیرها بی شک، دما میباشد. برای ثبت و کنترل دمای محیط یا شئ از سنسورهای ویژه ای استفاده میشود که به آنها سنسور دما گفته میشود. سنسور (sensor) به معنای حس کننده میباشد و میتواند کمیت هایی مانند فشار، حرارت، رطوبت، دما، و … را به کمیتهای الکتریکی پیوسته (آنالوگ) یا غیر پیوسته (دیجیتال) تبدیل کند. به طور کلی روش های اندازه گیری دما را می توان به دو دسته تماسی (contact) و غیر تماسی (non-contact) تقسیم بندی نمود.

برای اندازه گیری دما در روش غیر تماسی از نور مادون قرمز استفاده می گردد و بدون آنکه سنسور، برخوردی با ماده مورد نظر داشته باشد، می تواند دمای آن را اندازه گیری نماید. به عنوان نمونه فرض کنید که شما میخواهید دمای مایعات درون یک مخزن را اندازه گیری نمایید و به دلیل بزرگی مخزن امکان ایجاد تماس با سیال درون مخزن را ندارید. برای اندازه گیری دما در این شرایط، به راحتی می توان از سنسورهای غیر تماسی و لیزری در بالای سطح مخزن استفاده نمود.

www.InstruCenter.com مرجع تخصصی و بزرگترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات ابزاردقیق و هیدرولیک در ایران می باشد که توانسته با تامین مستقیم و بدون واسطه، به ارائه قیمت‏‌های کاملا رقابتی و مناسب، همراه با کیفیت مطلوب خدمات پس از فروش بپردازد.
داشتن نیروهای متخصص در زمینه های ابزاردقیق و هیدرولیک، مشاوره فنی رایگان برای انتخاب بهترین تجهیز با بهترین برند و نازلترین قیمت، پیگیری سفارش از ابتدا تا پس از رسیدن به محل مشتری، داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش بسیاری از محصولات، و غیره از مواردی است که اینستروسنتر را منحصر به فرد کرده است.
برای مشاهده قیمت و اطلاعات فنی محصولات به سایت ما به آدرس www.instrucenter.com و یا www.100120.ir مراجعه فرمایید.

کلمات کلیدی:
سنسور دما لیزری,سنسور دما مادون قرمز,سنسور دما غیر تماسی,انواع سنسور لیزری,سنسور دما مادون قرمز,فروش سنسور دما مادون قرمز,اندازه گیری دما با مادون قرمز,سنسور دمای اینفرارد,خرید سنسور دما لیزری,فروش سنسور دما لیزری,قیمت سنسور دما لیزری,خرید اینترنتی سنسور دما لیزری,فروش اینترنتی سنسور دما لیزری,خرید سنسور دما مادون قرمز,فروش سنسور دما مادون قرمز,قیمت سنسور دما مادون قرمز,خرید اینترنتی سنسور دما مادون قرمز,فروش اینترنتی سنسور دما مادون قرمز,انواع سنسور دما مادون قرمز,کاربرد سنسور دما مادون قرمز

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.