ریال
سه شنبه 28 فروردين 1403

سه شنبه, 26 آذر 1398 14:22

قیمت روتاری پدل یا سوئیچ سطح پره ای (چرخشی) Rotary Paddle

رتبه این آیتم
به روز رسانی :سه شنبه, 26 آذر 1398
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
یکی از دستگاههایی که جهت اندازه گیری حداقل یا حداکثر ارتفاع مواد جامد دانه ای با چسبندگی زیاد در مخازن بکار میرود، روتاری پدل یا لول سنج پره ای میباشد. سوئیچ سطح پره ای برای مواد جامد به صورت پودری و گرانولی و برای کنترل وضعیت پر و خالی بودن هوپر، سیلو و مخزن مناسب میباشد. این سوئیچ سطح چرخشی ها به صورت عمودی از بالای مخزن و یا بصورت افقی بر روی دیواره مخزن نصب می گردند. پروانه نصب شده بر روي شفت خروجی سوئیچ سطح پره ای در حالت عدم درگیري با مواد با دوري آرام شروع به چرخیدن می کند و با بالا آمدن مواد و رسیدن آن به پروانه، پروانه و شفت متوقف شده و در نتیجه پوسته موتور گردانده شفت شروع به چرخیدن مینماید. این چرخش ابتدا باعث فعال شدن سوئیچ سیگنال و سپس باعث فعال شدن سوئیچ قطع کننده تغذیه موتور میگردد. در صورت پایین آمدن مواد و آزاد شدن پروانه، پوسته به وضعیت عادي بازگشته و پروانه شروع به چرخش مینماید.

مرجع تجهیزات ابزاردقیق ایران با ارائه تنوع گسترده ای از انواع روتاری پدل یا سوئیچ سطح پره ای از برند smart biene امکان مقایسه این محصولات را در سایت www.instrucenter.com فراهم آورده است.

برخی از لول سنج پره ای موجود در سایت Instrucenter.com:

• روتاری پدل لول سوئیچ مدل SB-RPLS ساخت smart biene

www.InstruCenter.com مرجع تخصصی و بزرگترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات ابزاردقیق و هیدرولیک در ایران می باشد که توانسته با تامین مستقیم و بدون واسطه، به ارائه قیمت‏‌های کاملا رقابتی و مناسب، همراه با کیفیت مطلوب خدمات پس از فروش بپردازد.
داشتن نیروهای متخصص در زمینه های ابزاردقیق و هیدرولیک، مشاوره فنی رایگان برای انتخاب بهترین تجهیز با بهترین برند و نازلترین قیمت، پیگیری سفارش از ابتدا تا پس از رسیدن به محل مشتری، داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش بسیاری از محصولات، و غیره از مواردی است که اینستروسنتر را منحصر به فرد کرده است.
برای مشاهده قیمت و اطلاعات فنی محصولات به سایت ما به آدرس www.instrucenter.com و یا www.100120.ir مراجعه فرمایید.

لینک خرید محصولات:
• instrucenter.com/fa/instrumentation/level/rotary-paddle-level-switch

کلمات کلیدی:
خرید سوئیچ سطح پره ای,فروش سوئیچ سطح پره ای,قیمت سوئیچ سطح پره ای,انواع سوئیچ سطح پره ای,سوئیچ سطح پره ای چیست,کاربرد سوئیچ سطح پره ای,خرید اینترنتی سوئیچ سطح پره ای,فروش اینترنتی سوئیچ سطح پره ای,خرید روتاری پدل,فروش روتاری پدل,قیمت روتاری پدل,انواع روتاری پدل,کاربرد روتاری پدل,روتاری پدل چیست,خرید اینترنتی روتاری پدل,فروش اینترنتی روتاری پدل,خرید سوئیچ سطح چرخشی,فروش سوئیچ سطح چرخشی,قیمت سوئیچ سطح چرخشی,انواع سوئیچ سطح چرخشی,کاربرد سوئیچ سطح چرخشی,سوئیچ سطح چرخشی چیست,خرید اینترنتی سوئیچ سطح چرخشی,فروش اینترنتی سوئیچ سطح چرخشی,خرید لول سنج پره ای,فروش لول سنج پره ای,قیمت لول سنج پره ای,انواع لول سنج پره ای,لول سنج پره ای چیست,کاربرد لول سنج پره ای,خرید اینترنتی لول سنج پره ای,فروش اینترنتی,اندازه گیری سطح مخازن,انواع کنترل کننده های سطح,لول سوئیچ پره ای,سوئیچ سطح آب,لول سوئیچ آب,قیمت لول سوئیچ شناور

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.