ریال
پنجشنبه 30 فروردين 1403

سه شنبه, 16 بهمن 1397 10:58

طراحی و ساخت سوله خرپایی در سراسر کشور

رتبه این آیتم
استان :آذربايجان غربي
شهر :ارومیه
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
شرکت متروپل در سال 1394 برای فعالیت در صنعت ساخت و ساز در زمینه سازه های نوین تاسیس شد. این شرکت همواره با استفاده از دانش و تجربه خود در زمینه خدمات طراحی و اجرای سازه های دال مجوف، سازه های از پیش تنیده و سوله خرپایی در تلاش است تا با تنوع بخشی به ارائه خدمات کارفرمایان را در انتخاب سازه های مناسب و متناسب با کاربری ساختمان کمک نماید.
یکی از فعالیت های شرکت متروپل ساخت سوله خرپایی می‌باشد. سوله خرپایی در انوع متراژها قابل پیاده سازی می باشد و از این نظر هیچ محدودیتی وجود ندارد. عمده ترین مزیت سوله خرپایی ساخت شرکت متروپل کم هزینه بودن، وزن سبک، سرعت در ساخت سوله و بهره برداری از آن ، قابلیت نصب انواع جرثقیل دیواری و سقفی و نیز امکان جابجایی و… می باشد.
سوله خرپایی از قوطی های پروفیل ساخته می شود و به شکل خرپا است. یکی از ویژگی های آن که موجب وزن سبک نسبت به سوله های دیگر از جمله تیرورقی شده است ساختار هندسی آن است و از لحاظ اقتصادی نیز بسیار به صرفه است.
در سال های اخیر پیشرفت چشم گیری در صنعت سوله سازی داشته ایم که سوله های خرپایی از این قضیه مستثنی نیست. با توجه به فناوری روز دنیا این سوله ها طوری طراحی و ساخته می شوند که علاوه بر سبکی آن مقاومت این فلزها نیز در برابر عوامل محیطی حفظ شود و این یک ویژگی بارز برای این نوع سوله است.
برای اطلاعات بیشتر در مورد سوله خرپایی و همچنین اطلاع از تعرفه قیمت های این شرکت میتوانید به سایت متروپل به آدرس https://metropolco.ir مراجعه کنید.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.