ریال
شنبه 1 ارديبهشت 1403

چهارشنبه, 18 ارديبهشت 1398 06:29

نانو عایق رظوبتی هزاره سوم نمایندگی ساری . سمنان و گلستان

رتبه این آیتم
استان :مازندران
شهر :ساری
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
تازگی انسان متمدن به این نتیجه رسیده شاید بتوان با استفاده از تکنولوژی پیشرفته به کمک و یاری منابع طبیعی و محیط زیست شتابدکه از جمله انها فناوری ناو وکاربرد ان درفناوری نانو فیلتراسیونامکان جداسازی ذرات را ازاب حفظ محیط زیست اشاره کرد.
نانو یکی از کار بردهای مهم تکنولوژی و ترتیب امکانان تصفیه شده در مقیاس انوبه فراهم میشود و مقیاس نانو را فراهم میکند باوصف اینکه پنجاه درصد اب های زیر زمینی و لازم برای سلامتی انسان در اب باقی میماند مواد سمیو مضرات ان حذف میشود .
نانو فیلترها در مدت طولانی شیوع بیماریهای قلبی و عروقی وسرطان بترتیب در چین نشان داده شده که با مصرف اب حاصل از ان به میزان 40 درصد کاسه شده است و در حال حاضر ضمن معرفی تکنولوژی نانو به اهمیت و کاربرد در صنعت اب و فاضلاب و خالص سازی موارد یادشده اب پرداخته تا این تکنولوژی در کشور مورد استفاده قرار گیرد .
نانو فیلتر اسیون والترافیلشراسیون هایی هستند و میتوان در صنعت اب محصول مبتنی فن اوری نانو تقسیم کرد و قسمت باقی مانده محصولات در حال بررسی ودر مرحله پیش اجاری سازی قرار دارند مانند نانو های الیافی و کربنی از نانو ذرات اشاره کرد انتظار داریم باتوسعه بیشتر فناوری نانو کارایی تصفیه و فیلتراسیون اب مانند خالص سازی وضد عفونی کردن و پالایش بهبود یابد تا از محصولات بتنی بر فناوری نانو در هزینه تصفیه اب را کاهش دهد و پیش بینی میشود از این فناوری عملکرد های جدیدی به مواد افزایش یابد با درک بهتر شیمی سطوح نانو ساختارها امکان کنترل واکنشها با استفاده از نانو به منظور کاهش تولید ضایعات هم به وجود خواهد امد .
در حال حاضر کشورهایی مانند المان ژاپن و امریکا بزرگترین پژوهشگران اقتصادی نو ظهوردر کشورهای توسعه یافته در زمینه تحقیق و توسعه فناوری نانو فعال هستند .

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
علی فولادی
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.