ریال
جمعه 31 فروردين 1403

شنبه, 01 ارديبهشت 1397 10:08

آلما شبکه ارائه کننده راهکارهای فیبرنوری FTTH --66932635

رتبه این آیتم
به روز رسانی :شنبه, 01 ارديبهشت 1397
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
آلما شبکه ارائه کننده راهکارهای فیبرنوری FTTH --66932635


راهکار FTTH‏ (Fiber-to-the-Home) و ‎(Fiber-to-the-Business) FTTB‏ به سرعت در حال استقرار در سرتاسر دنیا بوده و سرویس های فوق سریع را به مشتریان ارائه می دهند. راهکار نوری InvisiLight که در سال 2012 توسط شرکت OFS راه اندازی شده سیستم انقلابی است که نصب سریع، آسان و تقریباً نامرئی فیبر نوری در فضای داخلی محل سکونت یا محل کار برای سرویس ‎(fiber-to-the-desk) FTTD ‏ را امکان پذیر می نماید.

امروزه با توجه به افزایش کاربران، افزایش حجم انتقال داده ها، بازیهای آنلاین، مشاهده کانالهای تلوزیونی، ارائه سرویس هایی از قبیل تلفن، اینترنت،IPTV و ... بر روی بستر کابل مسی، به دلیل پهنای باند پایین، تضعیف بالا و پشتیبانی از مسافت کوتاه، مقرون به صرفه نبوده و درنتیجه بهترین راهکار، استفاده از فناوری فیبر نوری است.

FTTx به ساختارهای مختلف انتقال سیگنال توسط فیبر نوری (همراه با کابل مسی) اشاره می کند و لازمه استفاده از آن، فیبر نوری است. FTTx قابليت ارائه كليه سرويس ها از قبیل اینترنت، شبکه، دوربین مداربسته.. در بستر فیبرنوری تا نزدیکترین مكان به مصرف کننده را داشته و مى تواند پهناى باند حدود 10Gbps را براى مشترى فراهم نماید. شرکت آلما شبکه مفتخر به پیاده سازی این راهکار، در پروژه های مختلف فیبر نوری می باشد.
‎(Fiber To The x) FTTx،‏ به ساختارهای مختلف انتقال سیگنال توسط فیبر نوری اشاره می کند. از جمله این ساختارها می توان به FTTB ,FTTC ,FTTN ,FTTH ,FTTO و ... اشاره کرد. FTTx یک فناوری در لایه دسترسی می باشد که به صورت Point to Multipoint کار می کند.

تلفن تماس با آلما شبکه: 66932635 – 66932688
وبسایت آلما شبکه: www.alamentco.com

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
آلماشبکه
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.